V
"vvieras"
Vieras
Olen Turkulainen, mutta en täällä syntynyt, enkä joka kolkkaa nähnyt. Haluaisin muuttaa kauniille alueelle, jossa olisi paljon luontoa. Kaikki uimapaikat ja hevostallit, sienimetsät plussaa. Etsitään siis pidempiaikaisempaa asuinseitua, josta pitäisi nyt aluksi etsiä vuokrakämppä ja myöhemmin sitten ehkä ostaa asunto, jollei muuteta kauemmaksi. Opiskelen vielä Turussa ja siksi ei voi vielä kauemmas muuttaa. Bussipysäkki keskustaan pitäisi myös olla lähellä. Ja ehdottomasti rauhallinen ja lapsiperheillä sopiva alue. Haluaisin myös lapsilleni mahd. mukavat ystävät, eikä mitään kauhukakaroita, joiden vanhemmat alkoholisteja ja lapset hilluvat yksin kaduilla kiroillen ja polttaen röökiä palosammuttimen mittaisina.
Länsikeskus on ollut itselläni ykkösenä, mutta mitään sopivaa kämppää ei ole vielä löytynyt. Siellä kun on hevostallitkin lähellä ja vielä isot cittarit kävelymatkan päässä ja plussaa vielä jalkapallokenttä.
Minkälaista on hirvensalossa? Olen käynyt ja on kaunista, mutta sinne on niin pitkä matka. Mieluummin siis täällä länsikeskuksen puolella, ei ilpoisten puolella.
Nättinummen/länsinummen luulin olevan mukava alue, mutta on kuulemma täynnä alkoholisteja ja muutenkin tullut vähän sossupummien asuinalueeksi.
Päiväkoti ja hyvä koulu pitäisi myös olla lähellä.
Länsikeskus on ollut itselläni ykkösenä, mutta mitään sopivaa kämppää ei ole vielä löytynyt. Siellä kun on hevostallitkin lähellä ja vielä isot cittarit kävelymatkan päässä ja plussaa vielä jalkapallokenttä.
Minkälaista on hirvensalossa? Olen käynyt ja on kaunista, mutta sinne on niin pitkä matka. Mieluummin siis täällä länsikeskuksen puolella, ei ilpoisten puolella.
Nättinummen/länsinummen luulin olevan mukava alue, mutta on kuulemma täynnä alkoholisteja ja muutenkin tullut vähän sossupummien asuinalueeksi.
Päiväkoti ja hyvä koulu pitäisi myös olla lähellä.