Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

  • Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
"Jarski"
Eli jos saisit valita itsellesi kenet vaan palstalle kirjoittavista, niin kenet ottaisit?
Ja perusteluiden kera valinta sitten!

Perusteluina voi olla mikä vaan syy esim. mielipiteet, ulkonäkö, elämäntilanne tai mikä vaan tuntuu parhaimmalta sinulle!
 
Jos Isämiehen sais taskukokosena niin hänet voisin ottaa.
Mulle saattais olla hänestä hyötyä yhdessä projektissa.

Isämies on melko fiksu.:heart:

Ja jos hänet sais silloin tällöin venytettyä normaalikokoon niin saisin lenkkiseuraakin.:D
 
"tiuku"
Jos Isämiehen sais taskukokosena niin hänet voisin ottaa.
Mulle saattais olla hänestä hyötyä yhdessä projektissa.

Isämies on melko fiksu.:heart:

Ja jos hänet sais silloin tällöin venytettyä normaalikokoon niin saisin lenkkiseuraakin.:D
Sama muuten, mutta miksi ihmeessä taskukokoisena? Minulle kelpaisi ihan normikoossakin, sen verran fiksulta tyypiltä vaikuttaa. :)

Harmi, ettei ole näkynyt vähään aikaan. Toivottavasti ei ole kadonnut pysyvästi.
 
[QUOTE="tiuku";29412551]Sama muuten, mutta miksi ihmeessä taskukokoisena? Minulle kelpaisi ihan normikoossakin, sen verran fiksulta tyypiltä vaikuttaa. :)

Harmi, ettei ole näkynyt vähään aikaan. Toivottavasti ei ole kadonnut pysyvästi.[/QUOTE]

Isukki toimis vähän niin kuin kuiskaajana. Siksi taskukokoisena.


Ei oo näkyny ei.:O

Pitäis vissiin aloittaa ketju omakotitalo vs. kerrostalo.:rolleyes:
 
täh?
[QUOTE="Vierailija";29412667]En todellakaan ketään.

En edes ottaisi miestä, jonka harrastuksena on mammapalstalla aktiivinen hengailu :D[/QUOTE]

Mammapalsta? Tarkoitatko tätä Mitäs nytiä?

Onneksi minä olen kelvannut miehelleni, vaikka hengaankin eräällä "ukkopalstalla" ja keskustelen siellä moottoripyöristä...
 
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä