Erektiosta kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnentuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

onnentuuli

Jäsen
15.10.2013
112
0
16
olen siis aiemmin ollut miestenkanssa jotka ovat aina valmiiina. pienet häiriötekijätkään ei ole saanut erektioo laskemaan, eikä itteensä ole tarvinnu runkata valmiiksi..

no enivei, nyt olen suhteessa miehenkanssa jolla kuitenkaan ei mielestäni toimi normaalisti. siis seksi kyllä sujuu, mutta vaikeuksia on välillä saada kunnon erektio.
lisäksi pienikin häiriö saa sen laskemaan, esimerkiksi jos minä sanon jotain mikä ei sen mielestä tilanteeseen sovi, lopettaa suuseksin antamisen ja tyydyttää itseensä ja välillä saa oikeesti venata niin kauan että menee jo fiilis ohi.

oonko mää vaan saanut aiemmin sellaisia miehiä joilla vaan on samanlainen libido kun mulla ja nyt sitten tuommoinen vähän herkempi tapaus?
vai onko niin että sillä vois olla jotain häiriöö johon kaipas lääkärikäyntiä ettei pahene?

kysymys voi olla typerä, mutta mua häiritsee. ollaan puhuttu asiasta myös senkanssa mutta sen mielestä on normaalia. mun mielestäni ei.
kertokaa te muut miten on?
anteeks jo etuköteen tällänen kysymys.

olen siis aiemmin ollut miestenkanssa jotka ovat aina valmiiina. pienet häiriötekijätkään ei ole saanut erektioo laskemaan, eikä itteensä ole tarvinnu runkata valmiiksi..

no enivei, nyt olen suhteessa miehenkanssa jolla kuitenkaan ei mielestäni toimi normaalisti. siis seksi kyllä sujuu, mutta vaikeuksia on välillä saada kunnon erektio.
lisäksi pienikin häiriö saa sen laskemaan, esimerkiksi jos minä sanon jotain mikä ei sen mielestä tilanteeseen sovi, lopettaa suuseksin antamisen ja tyydyttää itseensä ja välillä saa oikeesti venata niin kauan että menee jo fiilis ohi.

oonko mää vaan saanut aiemmin sellaisia miehiä joilla vaan on samanlainen libido kun mulla ja nyt sitten tuommoinen vähän herkempi tapaus?
vai onko niin että sillä vois olla jotain häiriöö johon kaipas lääkärikäyntiä ettei pahene?

kysymys voi olla typerä, mutta mua häiritsee. ollaan puhuttu asiasta myös senkanssa mutta sen mielestä on normaalia. mun mielestäni ei.
kertokaa te muut miten on?
anteeks jo etuköteen tällänen kysymys.

Eiköhän tuo ole vielä normaalia. Suhteellisen voimakas ja loukkaava väite on, etteikö miehesi olisi normaali. Tuntuisko susta kivalta jos sun pillu kuivahtaisi salamana silloin tällöin ja siihen miehesi tokaisisi että "toi ei oo yhtään normaalia". Pilluhan ei kuivu heti kun fiilis laskee, siinä mielessä naisella on etua.

eikä tuo kerro libidosta. Potenssi on muutakin kuin seksihalu.

• Tykkää
Reactions: hipsterström
siksi mä juuri kysyinkin kun en tiedä onko se tavallista vai ei, kun ei ole ennen tullut vastaan. ei siitä tarvitse kenekään loukkaantua.
en mä tietenkään mieheltä ole kysynyt tai sanonut ihan noin miten tuohon kirjoitin.. ihan osan olla järkeväkin.
ei olla seurusteltu kauaa, muutamia kuukausia. seksi kyllä toimii silloinkun se toimii, ei valittamista siitä.
oon vaan tottunut siihen että oikeesti tilanteessa kun tilanteessa pysyy kovana, mutta olen väärässä?

siksi mä juuri kysyinkin kun en tiedä onko se tavallista vai ei, kun ei ole ennen tullut vastaan. ei siitä tarvitse kenekään loukkaantua.
en mä tietenkään mieheltä ole kysynyt tai sanonut ihan noin miten tuohon kirjoitin.. ihan osan olla järkeväkin.
ei olla seurusteltu kauaa, muutamia kuukausia. seksi kyllä toimii silloinkun se toimii, ei valittamista siitä.
oon vaan tottunut siihen että oikeesti tilanteessa kun tilanteessa pysyy kovana, mutta olen väärässä?

Osalla varmasti pysyy kovempana kuin toisilla, aivan kuin naisillakin. Toinen on kireämpi ja toinen kuivempi.
hommaa riippuu monesta tekijästä, joillakin voi verisuonet "falskata" jottei tule aivan kovaksi vaikka olisi haluja. Joillakin ehkä ajatus harhailee tai jännittää. Aika usein varmaan seksi paranee tuossa suhteessa ellei kysyyssä ole pari joka kyllästymiseen taipuvaa sorttia.
Ainakin itsellä seisoo paremmin tutun kuin tuntemattoman kanssa.

Vai että tilanteessa kuin tilanteessa. Kai määkin on sitten häiriöinen :whistle:

" Onko kumia? Kaapissako? Niin, mutta missä täällä, emmää löydä, muistiksä ostaa?"
" Ai liukkari? No missäs se on? Ei täältä tuu ku ilmaa. Jaa vessassa on täys pullo."
"Jaa sun tartteekin käydä vielä vessassa no tuo se liukkari samalla."
"Nukkuuks vauva? Ei se siltä ainakaan kuulosta. No, kyllä se huutaa ainakin."

Yhteistyössä