Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Daniela"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku otti keskusteluun lyhyet lihaksikkaat miehet eikä nyt kyllä sellaisesta ollut kyse. Mun ihastuksen kohde on kyllä urheilullinen, mutta hoikka eikä hänellä mitää mielettömän isoja lihaksia ole.

Mutta en ymmärrä miksei lyhyt mieski saisi olla lihaksikas jos kerran itse sitä haluaa.

No eihän sille mitään voi, jos sellaiseen ihastuu. Jos olisi oikein erityinen henkilö, niin enköhän voisi. En kuitenkaan ensisijaisesti hae mitään alle 153cm pitkää miestä ja haaveile kääpiöperheestä :D

[QUOTE="pikkuinen";29406389]Mäkin olen. Mun mielestä kyl voi vähän pitempikin olla naisellinen mutta ei nainen saisi olla yli sanotaan vaikka 165... :O Se on kauheeta. Joku 170 nainen on kauhee läski.[/QUOTE]

Öö, se oli vitsi jos et tajunnut. Läskillä ei muuten tarkoteta ihmisen pituutta, sinä lyhyt ihminenkin saatat olla läski.

Oma ukkokulta on 196cm pitkä ja kun olen hänen kainalokeppinään pian 30 vuotta häärännyt, voisi olla outoa yhtäkkiä tottua lyhyempään. En kuitenkaan sano että en ikinä tai koskaan voisi, mistäs minä tiedän mitä elämä eteen heittää

[QUOTE="pikkuinen";29406497]No mä tarkoitin vaan kun pitkät on niin paksuluisia tai jotain niin ne vaikuttaa läskeiltä.[/QUOTE]

Sä olet kyllä todella nolo tapaus. Mä tiedän monia muakin pitempiä naisia jotka ovat hoikkia eivätkä todellakaan näytä läskiltä.

Seurustelin ennen minua hieman lyhyemmän miehen kanssa. Ei haitannut sinänsä mutta olin huomattavasti häntä hoikempi joten näytin sitäkin pidemmälle, myöskään korkokenkiä ei viitsinyt pitää. Tiedostamatta minä vielä tavallaan ryhdillisesti lysähdin hänen vieressään että olisin näyttänyt lyhyemmältä.
Nyt minulla on 10 senttiä minua pidempi mies. On ihanaa kun voin seistä selkä suorana hänen vieressään ja muutenkin palapelin palat loksahtavat kohdilleen kainalokkain nukkuessa jne.
Kyllä pidempi on parempi, mutta luonne ja muut arvot kyllä ratkaisevat paljon enemmän kuin mikään pituus.

Voisin seurustella. Olen 168-senttinen ja mieheni 171. Käytän usein korkokenkiä, eikä mua haittaa, että olen niissä miestäni pitempi. Ihan hirveän paljon lyhyempää en välttämättä pitäisi niin viehättävänä, mutta muutama sentti sinne tai tänne ei haittaa.

Ap jos olet Scarlet niin älä missään nimessä seurustele itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Sä näytät muutenkin järjettömän isolta, suorastaan valaalta joten lyhyen miehen kanssa näytät vuorelta.

[QUOTE="pikkuinen";29406497]No mä tarkoitin vaan kun pitkät on niin paksuluisia tai jotain niin ne vaikuttaa läskeiltä.[/QUOTE]

Yleensä ne lyhyet on isopäisiä ja leveitä.

[QUOTE="Eve";29409142]Ap jos olet Scarlet niin älä missään nimessä seurustele itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Sä näytät muutenkin järjettömän isolta, suorastaan valaalta joten lyhyen miehen kanssa näytät vuorelta.[/QUOTE]

Tarkoitin siis itseäsi lyhyemmän miehen kanssa. Vaikka toisaalta sellainen pieni hiirulainen mies voisi olla sulle sopiva koska hän ei uskaltaisi sanoa mitään sulle vastaan ja kerrankin olisi mies joka olisi sun kanssa pidempään kuin yhden panon verran. Vaikkakin olisi sun kanssa pelosta.

Voisin seurustella ja tapaillut olenkin ja loppui kyllä ihan miehen mielenkiinnon puutteeseen se. Semmonen on pakko sanoa, että toivottavasti täällä ei oo samat ihmiset kertomassa, että mieheltä voi vaatia tiettyä pituutta ja sen saa sanoa, jotka loukkaantuu siitä, että miehet kertoo etsivänsä esim. ainoastaan laihoja naisia.

On kyllä todella pinnallista porukkaa täällä. Se on totta että monet lyhyet miehet kärsivät pituuden puuttumisesta, siihen kun ei voi mitenkään vaikuttaa. He saattavat kompensoida puuttuvaa pituuttaan hankkimalla lihasmassaa, olla kohteliaita, avuliaita, kuuntelijoita. Keskittyä muihin apuihin kuin pituuteen.

Ihan samaa tekevät naisetkin. Jos kauneudessa tai muussa häviää kanssasisarilleen, pitää keskittyä näyttämään itsestään ne hyvät puolet. Tosin naisen kuin naisen saa näyttämään meikeillä hyvältä, ainakin melkein.

Sen olen huomannut että lyhyemmät miehet yrittävät ja panostavat naiseen paljon enemmän kuin pitemmät miehet. Kaikinpuolin olen saanut enemmän rakkautta hieman lyhyemmiltä miehiltä kuin pitkiltä karpaaseilta.

Yhteistyössä