Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Daniela"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Daniela"

Vieras
Mä olen 170cm pitkä ja mies josta olen kiinnostunut on varmaan joku 2-3 senttiä mua lyhyempi. Sekin häiritsee kun mä olen jonkun verran ylipainoinen ja mies taas on hoikka eli siinä mielessä vielä korostuu se ettei mies ole naista isompi. Käytän joskus korkkareita eli silloin olen vieläkin pidempi.

Saattaa toki olla, että mietin tätä ihan turhaan koska eihän miestä välttämättä edes kiinnosta vaan ihastuminen on yksipuolista. Kunhan nyt mietin tuota pituuseroa.

Tässä lienee kyse samantyyppisestä asiasta, kun jos miehiltä kysyttäisiin, että voisivatko he seurustella itseään lihavamman naisen kanssa. Tai vaikka pienirintaisen naisen kanssa tai minkä tahansa ei-halutun ominaisuuden omaavan naisen kanssa. Oletuksena siis on, että lyhyys on miehessä ei-haluttu ominaisuus.

Kaipa mä voisin, jos se olis joku lihaksikas. Oon kumminkin aika lyhyt itsekin, joten niin lyhyttä miestä olisi vaikea löytää.
sen pitäs kumminkin olla mua reilusti järeämmän näköinen, lihaksikas ja vahva.

En. Lihaksikkaat tapit on jo sitten melkein rivon näköisiä ja.. noh. En ottaisi kyllä sellaista pitkää miestäkään. Oma mies on muutaman kymmentä senttiä pidempi ja hyvä niin. En ole kokenut koskaan vetoa kuin pitkiin miehiin, se on miehekästä ja sängyssä kiihottavaa. Iso mies, isot kädet, leveä selkä ja aaaah. Hot.

Aina näitä pituushyljeksijöitä. Muuten huudetaan suvaitsevaisuuden perään, mutta joku 5-20 cm. vaje on ihan kauhea asia. Pöljät!

Itselläni on ollut sekä itseäni pitempiä, että lyhyempiä kumppaneita ja ihan samanlaisia kaikki ovat olleet. :p

• Tykkää
Reactions: Zarppa
En. Lihaksikkaat tapit on jo sitten melkein rivon näköisiä ja.. noh. En ottaisi kyllä sellaista pitkää miestäkään. Oma mies on muutaman kymmentä senttiä pidempi ja hyvä niin. En ole kokenut koskaan vetoa kuin pitkiin miehiin, se on miehekästä ja sängyssä kiihottavaa. Iso mies, isot kädet, leveä selkä ja aaaah. Hot.

Miten lihaksikas lyhyt olisi muka huonompi kuin lihakseton lyhyt. Jos mies on lyhyt, sen on hankittava lihaksia, muutenhan se ei jaksa mitään.

Eipä tuolla pituudella, tai sen puuttumisella ole ollut kovin suurta vaikutusta naismarkkinoilla. Minulla on ollut sekä lyhempiä, yhtä pitkiä, kuin pitempiäkin naisia. Kaikki yhtä ihania.

Tykkään pitkistä miehistä. Kaikki mieheni ovat olleet reilusti yli 180 cm. Olen itse 166 cm ja luultavasti en kovin helpolla ihastuisi itseäni lyhyempään mieheen. Kaikkinensa luonne on kuitenkin se tärkein juttu.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Olen yllättynyt palstan naisten pinnallisuudesta. Olen itse 165 cm, enkä näe mitenkään mahdottamana seurustella lyhyemmän miehen kanssa, jos nyt sattuisin sellaiseen rakastumaan. Olisihan kiva, jos olisi pidempi, mutta että unohtaisinko muuten ihanan tyypin pituuden takia? En.

• Tykkää
Reactions: Zarppa ja Shesie
Miten lihaksikas lyhyt olisi muka huonompi kuin lihakseton lyhyt. Jos mies on lyhyt, sen on hankittava lihaksia, muutenhan se ei jaksa mitään.

Lihakset liiallisesti on musta todella luotaantyöntävän näköisiä ja lyhyet lihaskimput vaikuttaa niin epätoivoiselta, ihan kuin todistelisivat miehuuttaan. Ei näytä luontevalta ollenkaan ja tulee mieleen, että mikä minimuna tuokin mahtaa olla kun noin pitää yrittää olla jotain. Pahinta on vielä jos ajaa jollain nololla tuunatulla autolla tai vastaavalla janispetkeellä siihen päälle. En oikein osaa pitää alle 190cm ollenkaan puoleensavetävinä, vaikka en merkittävästi vähemmän miehekkäänä tai huonompana muuten pidäkään, mua ei vaan sytytä. Sama kun en pidä karvaisista miehistä tai muuten tietyntyyppisistä. Onneksi mieheni on taas sitä mieltä, että kovin paljon yli 160cm nainen ei ole oikein kiinnostava, niin tämä on mennyt hyvin meillä :)

Lihakset liiallisesti on musta todella luotaantyöntävän näköisiä ja lyhyet lihaskimput vaikuttaa niin epätoivoiselta, ihan kuin todistelisivat miehuuttaan. Ei näytä luontevalta ollenkaan ja tulee mieleen, että mikä minimuna tuokin mahtaa olla kun noin pitää yrittää olla jotain. Pahinta on vielä jos ajaa jollain nololla tuunatulla autolla tai vastaavalla janispetkeellä siihen päälle. En oikein osaa pitää alle 190cm ollenkaan puoleensavetävinä, vaikka en merkittävästi vähemmän miehekkäänä tai huonompana muuten pidäkään, mua ei vaan sytytä. Sama kun en pidä karvaisista miehistä tai muuten tietyntyyppisistä. Onneksi mieheni on taas sitä mieltä, että kovin paljon yli 160cm nainen ei ole oikein kiinnostava, niin tämä on mennyt hyvin meillä :)

Huvittava väite.

Miksei lyhyempi kaveri voi ja saa olla lihaksikas, pitää kunnostaan huolta, olla ja elää terveellisesti?

Tottakai sitä lyhemmällä ihmisellä ne lihakset tulee helpommin esiin ja näyttää "isommalta" mitä samalla lihasmäärällä olevalla pitemmällä kaverilla.

Tottakai jotkut kompensoivat pituuttaan hankkimalla lihasmassaa, onko se väärin?

Yhteistyössä