?
-___-
Vieras
Ärsyttääkö muitakin että (aikuisille) vammaisille lässytetään lapsellisuuksia tyyliin "Sinulla on söpö hymy ja tosi hieno paita päällä". Miksi vammaiselle lässytetään mutta normaalille aikuiselle ei?
Siinä Toisenlaiset frendit-ohjelmassa tökkäsi heti korvaan se juontajan robottimainen, tunteeton ääni jolla se kyseli juttuja niiltä vammaisilta. Voi sitä myötähäpeän tunnetta välillä. Tuntui kuin hän olisi puhunut pienille lapsille.
Sit kuitenkin tää juontaja varmaan olisi ihan rempseä ja rento jos haastattelisi jotain "normaalia" ihmistä.
Vttu.
Siinä Toisenlaiset frendit-ohjelmassa tökkäsi heti korvaan se juontajan robottimainen, tunteeton ääni jolla se kyseli juttuja niiltä vammaisilta. Voi sitä myötähäpeän tunnetta välillä. Tuntui kuin hän olisi puhunut pienille lapsille.
Sit kuitenkin tää juontaja varmaan olisi ihan rempseä ja rento jos haastattelisi jotain "normaalia" ihmistä.
Vttu.