Naiset vastatkaa rehellisesti onko tatuoitu mies ihan out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää...;29385652:
Keskustelua lukiessa mua lähinnä kummastutti miten monen mielestä tuhansia vuosia vanha ja eri kulttuureissa hyvin yleisesti käytetty onnen symboli olisi se häiritsevä tekijä?

Ymmärrän kyllä, jos on hakaristi tatuoitu esim. SS-kotkan kaveriksi. Se kertoo minullekin hyvin nopeasti, että en halua olla kantajan kanssa missään tekemisissä. Sen sijaan tunnen useita ihmisiä joilla löytyy hakaristi tai hakaristejä niissä oikeissa yhteyksissä: Ganeshan kämmenellä, geishan kimonokankaassa, samurain vaatteissa tai ihan vain perinteisenä swastika patternina, joka on loputtoman onnen symboli ja hyvin yleisesti käytössä myös nykyaikana.

Onhsn meillä Helsingissäkin rakennuksia joissa on hakaristejä. Tai mitäs pitäisi tehdä Lotta Svärdeille?

Aikuisten ihmisten pitäisi olla hieman sivistyneempiä, eikä mennä massahysteriaan vain siksi, että yksi paha ihminen maailman historiassa on (toki erittäin tehokkaasti) käyttänyt tiettyä symbolia muutaman vuoden sen tuhatvuotisen historian aikana.

Eihän tässä puhuttu mistään hakaristitatuoinneista?

Mun äiti ei tykkää tatuoinneista. Olkoot tykkäämättä. Mies on mun mies eikä mun äidin sitä tarvi katsella ku harvoin. Mä sitä miestä katselen päivittäin joten mun silmää sen pitää miellyttää eikä äitini.

Jos tatuoinnit ovat suttuisia ja niiden sanoma on jotain ihan älytöntä, kuten juuri joku villi, eletty elämä... niin ei ne kyllä mitenkään kiinnostusta minulla lisäisi. En välitä tatoinneista, ne on hyvin harvoin minusta hienoja. Ja äärimmäisen harvoin millään tavalla mielenkiintoisia.

Se, että ne saa peittoon, on plussaa.
Eikä olemassa olevat tatuoinnit nyt kyllä vanhemille esittelyä estäisi :D
Eikä ne rikollisuudesta nyt enää tänä vuosituhannella kerro.

Mutta silti. Tatuoinnit on tylsiä, ja ne alkaa olla myös kamalan tusinakamaa.
-80 luvulla teetetyistä jutuista ei sillon voinu tietää että niistä tulee tusinajuttuja ja sillon vielä oli käsitys että vain rikollisilla ja merimiehillä voi olla..

Isot tatuoinnit ovat rumia eikä tatuointi näytä koskaan hyvältä vanhan ihmisen iholla. Intiaanipää latinalaisella tekstillä kuulostaa myös aiheena lähinnä tosi kummalta, olisi mielenkiintoista kuulla miten se kertoo ap:n entisestä elämästä. Ap tuskin kuitenkaan on intiaani.

En ole intiaani, mutta puoliksi suomalainen puoliksi jenkki. Historia on ollut minulle aina tärkeää, joten se tavallaan kertoo minustakin jotain. Enempää en kerro ettei joku tunnista.

Mua ei haittaa niin ollenkaan, jos vaikka miehellä olisikin tatuointi. Tai vaikka tatuointeja.

Sehän on kuitenkin vain pelkkää pintaa, mitä on koristeltu. Tärkeintä on kuitenkin se, mitä löytyy pinnan alta :).

Nykyään on varmaan enemmän nuoria jolla on kuin ei ole tatuointia.

Jos sinun tatuoinnit oikeasti on syy sille, ettei joku halua tapailla niin eipä se sitten sinusta ole kovin muutenkaan välittänyt.

En mä kyllä ilosta hyppisi jos mies päättäisi tatuoida itsensä päästä varpaisiin, mutta ei se muuttaisi mun mielipidettä hänestä. Ellei siis tatuoinnit olisi jotain hakaristiä tai suomileijonaa tai muuta aatteellista tai umpijunttia (jota mieheni ei ollut kun sen otin).
Jännä sinänsä, kun itse olen kuitenkin suht tatuoitu :D

Jos tatuointeja on yksi tai kaksi ja niillä on syvällinen merkitys, niin ei se haittaa. Mikäli taas niitä on tuosta useampi tai ne ovat älyttömän isoja, niin ei se kyllä hirveän kaunistakaan ole.

Jos tatuointeja on yksi tai kaksi ja niillä on syvällinen merkitys, niin ei se haittaa. Mikäli taas niitä on tuosta useampi tai ne ovat älyttömän isoja, niin ei se kyllä hirveän kaunistakaan ole.

Mä haluan kysyä tän, että mitä väliä sillä on onko sillä syvällistä merkitystä vai ei? Ei se merkitys mihinkään siitä kuvasta näy muille, ellei se siis ole joku selkeä nimi+päivämäärä/ripjuttu, tai sitten joku aatteellinen symboli.. muuten se kuva muuta muotoaan vaikka sanoiskin sillä olevan merkityksen.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Tatuoinnit ei mua haittaa, päinvastoin.

Vässykkämiehistä en sen sijaan pidä. Sellaisista, jotka itkee mammapalstalla, että onko he naisten mielestä out tatuointien takia.

Jos ne tatuoinnit on sulle tärkeitä, niin hittojako miettimään, onko out niiden takia? Kanna kuvas ylpeydellä ja ole kitisemättä.

En kyllä tykkää tatuoinneista, mutta johtuu varmaan iästäni (40-v.). Omassa ikäluokassani tatuointeja oli oikeastaan vain rikollisilla, nykyään ehkä muillakin.

Ja siitä iän ikuisesta "tatuoinnillani on niin syvällinen merkitys"-lässytyksestä oon kans saanut niin tarpeekseni. Saahan sellaisen väännettyä vaikka mistä kuvasta, jos tahtoo. Ja miks pitäis aina olla jotain syvällistä merkitystä? Jos kuva on omasta mielestä kiva ja semmoisen tahtoo, niin se riittää. Vaikkei mitään sen kummempaa merkitystä sillä olisikaan.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
En ottais itselleni tatuointia, mutta en minäkään miehenä kattois päinkään naista, jonka mielestä tatuoinnit kertoo kaiken ihmisen persoonasta, koulutuksesta, älykkyydestä jne. Moinen ajattelutapa kertoo lähinnä sen naisen omasta yksinkertaisuudesta ja epävarmuudesta.

Yhteistyössä