Naiset vastatkaa rehellisesti onko tatuoitu mies ihan out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tatuoinnit ovat suttuisia ja niiden sanoma on jotain ihan älytöntä, kuten juuri joku villi, eletty elämä... niin ei ne kyllä mitenkään kiinnostusta minulla lisäisi. En välitä tatoinneista, ne on hyvin harvoin minusta hienoja. Ja äärimmäisen harvoin millään tavalla mielenkiintoisia.

Se, että ne saa peittoon, on plussaa.
Eikä olemassa olevat tatuoinnit nyt kyllä vanhemille esittelyä estäisi :D
Eikä ne rikollisuudesta nyt enää tänä vuosituhannella kerro.

Mutta silti. Tatuoinnit on tylsiä, ja ne alkaa olla myös kamalan tusinakamaa.

Tatuoinnit ei todellakaan ole out.

Helsingin hipsterit tatuoi itseään minkä kerkiää. Sulla on vaan ollut väärää seuraa.

Munkin miehellä on todella hieno, värikäs ja iso tatuointi toisessa olkavarressa.

Kumma kun ei jossakin kansainvälisissä seminaareissa tai muuten ns. paremmissa piireissä ole tullut tatuoituja miehiä vastaan... =)

Mistä sä sen tiät onko niillä joillaki tatuointeja vai ei? Ollaanko siä seminaareis ilman vaatteita? No tuskin ollaan joten siä vaatteiden alla voi ihan hyvin olla tatuointeja. Ei munkaa tatuoinnit mihinkää näy jos peitän ne vaatteilla, ei esim. töis näy mihinkää mun kuvat.

Mä ainaki tiän psykologin jolla on käsivarres tatuointi ja ihan t-paita päällä kulkee töissäki. Sitte on hyväkroppaasia nuoria miehiä joilla on tatuointeja. Eli ei se niin mee, että vain matalasti koulutetuulla tai kouluttamattomilla ylipainoosilla kaljamahoolla on tatuointeja. Jos sä et oo nähny muuta ku kaljamahaasia tatuoituja, niin ei se tarkoota etteikö muunlaasia olisi.

On yhtä aikaa huvittavaa ja ärsyttävää ku tehdään oletuksia ihmisistä pelkästään tatuointien perusteella.

Ei, ne naiset ei vaan ole oikeita sulle. Ilmeisesti maailmankuvat eroavat sen verran toisistaan, että tulisi törmäyksiä varmaan muissakin asioissa kuin vain tatuointien kohdalla.

...Ja mun tuntemat tatuoidut helsinkiläiset hipsterit ovat töissä isoissa firmoissa IT-arkkitehteina, konsultteina, projektipäälliköinä jne. Fiksuja, koulutettuja, hyvätuloisia ihmisiä. Kenenkään tatuoinnit ei näy, jos ne haluaa peittää. Lisäksi on sitten näitä luovien alojen ihmisiä ja mm. yksi lastentarhanopettaja, joilla voi myös olla tosi näyttäviäkin kuvia. Ei tatuointi nykyään kerro ihmisen sosiaaliluokasta mitään.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Tatskat ovat äärimmäisen passé, mutta eiköhän niidenkin alta todellinen ihminen löydy.:)
miltä vuosisadalta sun naisesi ovat olleet kun he pitävät tatskojen kantajaa pelimiehenä yms.Ehheheheheheee. Nykyäänhän joka toisella nördellä ja valkokaulusveijarillakin pitää olla ainakin yks lakisääteinen nahkakuvake.:xmas:

Erikoinen kommentti kun 99% näkemistäni ihmisistä on tatuoimattomia ja tatuoimattomuus on normaalia ja koskaan en ole esimerkkilinkin kaltaistakaan miestä nähnyt livenä. Sama kun sanoisi, että kirkosta eroaminen tai sivarin käyminen on ihan massaa, kuten myös vapaaehtoinen lapsettomuus ja vegaanius, vaikka valtaosa porukasta silti kuuluu kirkkoon, hankkii lapsia, syö lihaa ja käy armeijan, mutta noista asioista pidetään vain enemmän mekkalaa suhteessa oikeisiin määriin.

No mutta eihän sivarius tai kirkosta eroaminen mitään erikoistakaan ole. Sama juttu tatskoissa. Eivät ole massamuotia, mutteivat harvinaisiakaan. Kesäpäivää ei pysty kaupungin keskustassa viettämään näkemättä muutamaa kuvaa. Jumppasalin pukkarissa laskin kerran 12 naisesta kuudella olevan tatskan. Saa olla aika helkkarin erikoinen tatuointi, että sillä saa huomiota herätettyä tänä päivänä.

Kumma kun ei jossakin kansainvälisissä seminaareissa tai muuten ns. paremmissa piireissä ole tullut tatuoituja miehiä vastaan... =)

No mun mieheni oli just seminaarissa oikein ulukomailla pitämässä presentaatiota. Jälkikäteen joku kollega, ihan ulkomailta sekin, tuli kiittelemään. Miesten kätellessä molempien pukujen hihansuusta olivat sleevet paljastuneet ja siitä sitten olikin ollut mukava jatkaa aiheesta ja aiheen vierestä, kun olivat samanhenkisiksi ihmisiksi paljastuneet.

Rehellisesti: kyllä on out ja pahasti. Ei ole minun piireissäni tatuoituja miehiä - ainakaan en ole uima-asuissaankaan heillä tatuointeja nähnyt. Taitaa olla yhteiskuntaluokkakysymys ainakin jossain määrin.

• Tykkää
Reactions: Owl ja evita
Kaksi tailemistani naisista olivat vanhanaikaisia ja toinen oli uskovainen. Muut ovat olleet normaaleja. En provosoi tatuoinneillani enkä käyttäydy huonosti.

Vanhanaikaanen tai uskovaanen ei oo normaaleja? Sori ny vain, mutta mun mielestä typerästi ilmaastu vaikka itte en ookaa kumpaakaan.

Isot tatuoinnit ovat rumia eikä tatuointi näytä koskaan hyvältä vanhan ihmisen iholla. Intiaanipää latinalaisella tekstillä kuulostaa myös aiheena lähinnä tosi kummalta, olisi mielenkiintoista kuulla miten se kertoo ap:n entisestä elämästä. Ap tuskin kuitenkaan on intiaani.

• Tykkää
Reactions: evita
Keskustelua lukiessa mua lähinnä kummastutti miten monen mielestä tuhansia vuosia vanha ja eri kulttuureissa hyvin yleisesti käytetty onnen symboli olisi se häiritsevä tekijä?

Ymmärrän kyllä, jos on hakaristi tatuoitu esim. SS-kotkan kaveriksi. Se kertoo minullekin hyvin nopeasti, että en halua olla kantajan kanssa missään tekemisissä. Sen sijaan tunnen useita ihmisiä joilla löytyy hakaristi tai hakaristejä niissä oikeissa yhteyksissä: Ganeshan kämmenellä, geishan kimonokankaassa, samurain vaatteissa tai ihan vain perinteisenä swastika patternina, joka on loputtoman onnen symboli ja hyvin yleisesti käytössä myös nykyaikana.

Onhsn meillä Helsingissäkin rakennuksia joissa on hakaristejä. Tai mitäs pitäisi tehdä Lotta Svärdeille?

Aikuisten ihmisten pitäisi olla hieman sivistyneempiä, eikä mennä massahysteriaan vain siksi, että yksi paha ihminen maailman historiassa on (toki erittäin tehokkaasti) käyttänyt tiettyä symbolia muutaman vuoden sen tuhatvuotisen historian aikana.

Oon katsellut tatuoitua miestä 15 enkä pois vaihtais. Mie tykkään. Jos ois vielä kalju ni päänkin sais tatuoida. Muuten onkin jo kaulasta alaspäin melko täys. Selkä ja osa mahasta on paljasta vielä...

Yhteistyössä