Mitäs TE saitte itse joululahjaksi :)

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"äitix6"
Sain Kinuskikissan leivontakirjan vaikka en osannu odottaa yhtään mitään kun ollaan miehen kanssa sovittu ettei laitella lahjoja toisillemme.. oli kyllä tosi ihana ylläri se ja mies tuumas että naiset ku niiiiiiiiin tykkää lahjoista ja hän tiesi että sitä kirjaa olen kaipaillut. :D Äitiltä ja isältä tuli ihana valkoinen lyhty ja suklaata. Naapureilta kynttilää, suklaata yms... ja yksi naapuri oli neulonu mulle ihan mielettömän ihanan, pehmeän ja kauniin valkoisen tuubihuivin. Minulla on kyllä niin ihania ihmisiä ympärilläni. :)

kivoi juttui
Kivoi pakettei sain: 2 uusinta muumimukii, haudekattilan, kiikarit, keittiöpyyhkeen, patakintaan ja -lappui, pussilakanasetin, 50€ lahjis ikeaan, 30€ anttilaan, kasvovoide ja puhdistusaine, seinäkalenteri, naulakkokoukkuja.. :)

Siinä vissiin kaikki. Huomenna luvassa vielä yks lahja, mahdollisesti enemmänkin.

Oon tyytyväinen:)

vierailija.
Pienen lapsenlapseni tekemän hienon taideteoksen kehyksissä, uuden puhelimen, villasukat, suklaata, kahvia, joulukukka-asetelman ja itsetehtyjä koristeltuja pipareita kivassa lasipurkissa :)

nohh
Yöasun, ivanan meikkipussin, kasvojenpuhdistustuotteita, 2 leffalippua, palan nominationkoruun, 20€ lahjakortti vaatekauppaan, suklaata, kaulahuivi, paistinpannu, mausteita.

Just avasin ainoan pakettini, veli ja käly oli laittanu matkustustarvikkeita; niskatyynyn ja silmäsuojuksen jne. Olen lähdössä pitkälle lennolle ensi viikolla, eli oikein hyvä ja hyödyllinen lahja on :heart:

mieheltä tulivat Leena Lehtolaisen pokkari ja vaaka. kyllä, vaaka :D
sellainen kaunis lasinen, tyylikkäällä naisen kuvalla. mie kun olen rähissyt etten pääse puntariin, niin mies sitten päätti yllättää...
lisäksi sain 200e, pari levyä rakastamaani piparisuklaata & viininpunaisen kylpytakin

vierass
[QUOTE="jepulisjee";29371611]Kuten arvelinkin... Aika moni on saanut samanlaisia lahjoja itsekin, joita valitettiin siinä 18-lapsisen perheen ankeissa lahjoissa-ketjussa. Eli shampoota/suihkugeeliä, sukkia, yöpaitoja jne...

Mutta eikös ne peruskamat ookkin kaikkein parhaimpia lahjoja kuitenkin.;)[/QUOTE]

Sillä erotuksella että ketjun nimi oli mitä TE ITSE saitte lahjaksi. Nyt ei ollut kyseessä lasten saamat lahjat...

Yhteistyössä