Mitäs TE saitte itse joululahjaksi :)

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"fenix"
200€ lahjakortin s-ryhmään, miehen kans yhteisen ravintolan 50€ lahjakortin, koko perheelle (6 henkeä) 120€ Angry Birds lahjakortin ja 100€ Holiday Club lahjakortin, sisätossut, kolitsi puvun, suklaata ja rikkaimuri..

joo-o
Niin vauva lahjaksi. On todella ihana ajatus ja uppoaa varmasti aikuiseen väkeen, mutta lapsilla Se mustasukkaisuus ja uusi elämäntilanne ottaa aikansa, vaikkei sitä aina huomaakaan.. Kyllä Se ärsytystä nostaa lapsissa, koska helposti ajattelevat että "tuon takia jäi nyt sitten lahjat saamatta" ja joutuvathan he enemmän taas odottamaan vanhempien huomiota kun vauva on talossa, niin miksi Se viikon syntymän jälkeen olisi lapselle lahja siinä missä aikuisellekin?

voi laps raukat :(

• Tykkää
Reactions: Owl
iop
Rahaa sukulaisilta, mieheltä älypuhelimen ja itse olen ostanut sisustuskrääsää. Mm. pumppupullon, maaleja taulun maalaamista varten ja tammikuussa ostan vielä kattokruunun, sekä taljan.

"jepulisjee"
Kuten arvelinkin... Aika moni on saanut samanlaisia lahjoja itsekin, joita valitettiin siinä 18-lapsisen perheen ankeissa lahjoissa-ketjussa. Eli shampoota/suihkugeeliä, sukkia, yöpaitoja jne...

Mutta eikös ne peruskamat ookkin kaikkein parhaimpia lahjoja kuitenkin.;)

kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29371613:
älyfoonin, korvikset, ihonhoitotuotteita, punaisen Taikamukin, huivin, pari sarjiskirjaa, suklaata ja kolikoita pesutupaan :xmas:
Mikä on älyfööni? :D

google ei löytänyt mitään...

Kolikoita pesutupaan :D ihana :)

"nasu"
Lapselta sain toivomani levyn, ja mieheltäni ihanasti 260 euron lahjakortin Haikkoon! Olen vinkkaillut, että yhteinen luxus-aika olisi ihaninta, mitä toivon ja jihuu, sitä sain<3

Ostin itselleni talvitakin ja fleesehupparin. Vanhemmiltani pari raha-arpaa. Perheen yhteisiksi saimme joulutähden, suklaata, kahvia ja riisiä sekä isännän kanssa yhteiseksi hehkuviinipullon, joka on kyllä mulle, koska isäntä ei viiniin koske :)

"tyytyväinen"
lahjakortin kasvohoitoon, pyjaman, hiusten hoitosarjan, muutaman rasvan, kummitytön itsetekemiä tonttuja, pari huumorijuttua, hierova niskatyyny (mulla on usein niskat jumissa kroonisen sairauden vuoksi)

kfkfkf
[QUOTE="tyytyväinen";29371734]lahjakortin kasvohoitoon, pyjaman, hiusten hoitosarjan, muutaman rasvan, kummitytön itsetekemiä tonttuja, pari huumorijuttua, hierova niskatyyny (mulla on usein niskat jumissa kroonisen sairauden vuoksi)[/QUOTE]

Saitko lahjakortin missä luki vain summa, vai oliko johonkin tiettyyn? Mun mies oli käynyt siellä kyselemässä ja kortissa ei lukenut mitään summaa, siinä luki vain sen hoidon nimi :D voih, ihan ite käyny valkkaamassa et mihinkä sitten meen :heart:

Lahjakortin kun näin, niin ajattelin et ihan varmaan on johki koruliikkeeseen XX summa, mut osaa noi miehet joskus yllättääkkin :)

Yhteistyössä