Mitäs TE saitte itse joululahjaksi :)

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
jouluton
Musta on jotenkin käsittämätöntä, että jotkut palstailee sieltä joulunviettonsa lomasta. En oo koko elämääni ollut jouluton, joten mulla on joku käsitys, miten se homma toimii ja ei siihen ei kuuluisi TODELLAKAAN mikään palstalle raportointi.

kfkfkf
Musta on jotenkin käsittämätöntä, että jotkut palstailee sieltä joulunviettonsa lomasta. En oo koko elämääni ollut jouluton, joten mulla on joku käsitys, miten se homma toimii ja ei siihen ei kuuluisi TODELLAKAAN mikään palstalle raportointi.
:LOL:

Meinaatko, että jos sulla on ollut joulu aina jotenkin tietynlainen, niin KAIKILLA muilla se joulu on tismalleen samanlainen ja sitä vietetään tismalleen samalla tavalla :headwall:

kfkfkf
No meinaan. En vaan saa siihen sopimaan millään mitään palstailua, siis ootteko jotain sinkkuja kaikki?
Ei olla, mutta jouluaattona voi olla ihan normaaliakin elämistä. Me ainakin justiinsa syötiin ja nyt ei todellakaan jaksa yhtään mitään, joten pöllähdin sohvalle ja istun hetken tässä.
Seuraavaks varmaan laitan pojan saaman lahjan kuntoon, kunhan se nyt hetken vielä touhuaa tuon edellisen kanssa.

Nojaa...miehet on nii uppoutunu rakentamaan legoilla että mä tässä oottelen kotvasen enneku käydää jouluaterialle.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
"kiltti"
koruja, joista 2 rannekorua, ja yksi kaulakoru, kaikki hopeisia :), sitten pyjama, sukkia, seinäkalenteri, taskukalentri, suklaata, munakello ( joka oli ihana yllätys) ja osa lahjoista avaamatta...

Yhteistyössä