Musta on jotenkin käsittämätöntä, että jotkut palstailee sieltä joulunviettonsa lomasta. En oo koko elämääni ollut jouluton, joten mulla on joku käsitys, miten se homma toimii ja ei siihen ei kuuluisi TODELLAKAAN mikään palstalle raportointi.
No meinaan. En vaan saa siihen sopimaan millään mitään palstailua, siis ootteko jotain sinkkuja kaikki?
Meinaatko, että jos sulla on ollut joulu aina jotenkin tietynlainen, niin KAIKILLA muilla se joulu on tismalleen samanlainen ja sitä vietetään tismalleen samalla tavalla :headwall:
Ei olla, mutta jouluaattona voi olla ihan normaaliakin elämistä. Me ainakin justiinsa syötiin ja nyt ei todellakaan jaksa yhtään mitään, joten pöllähdin sohvalle ja istun hetken tässä.No meinaan. En vaan saa siihen sopimaan millään mitään palstailua, siis ootteko jotain sinkkuja kaikki?
Nojaa...miehet on nii uppoutunu rakentamaan legoilla että mä tässä oottelen kotvasen enneku käydää jouluaterialle.Musta on jotenkin käsittämätöntä, että jotkut palstailee sieltä joulunviettonsa lomasta. En oo koko elämääni ollut jouluton, joten mulla on joku käsitys, miten se homma toimii ja ei siihen ei kuuluisi TODELLAKAAN mikään palstalle raportointi.
tähNo meinaan. En vaan saa siihen sopimaan millään mitään palstailua, siis ootteko jotain sinkkuja kaikki?
No sullahan on ollu monta pakettiaKynttilöitä, meikkejä, sukkia, 100 rahaa, setin shampoota jne. Hyvää naama rasvaa, hajuvettä, jumpsuitin, torkkupeiton, arvan, karkkia, korvikset ja en muista mitä muuta..
Lapseton vai asutko vielä vanhempies tykönä?Kynttilöitä, meikkejä, sukkia, 100 rahaa, setin shampoota jne. Hyvää naama rasvaa, hajuvettä, jumpsuitin, torkkupeiton, arvan, karkkia, korvikset ja en muista mitä muuta..
Anoppi osti, äiti, appiukko, mies ja mun kolme siskoa.Lapseton vai asutko vielä vanhempies tykönä?
ja itekkin olet sortunu palstailemaan jouluna. :xmas:Musta on jotenkin käsittämätöntä, että jotkut palstailee sieltä joulunviettonsa lomasta. En oo koko elämääni ollut jouluton, joten mulla on joku käsitys, miten se homma toimii ja ei siihen ei kuuluisi TODELLAKAAN mikään palstalle raportointi.
Mut hän on nyt hei "jouluton"Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29371198:ja itekkin olet sortunu palstailemaan jouluna. :xmas: