A
"a p"
Vieras
Ap:kin on niin provosoitavissa, että okset pois. Alun lähes empaattinen ajatus on aikaa sitten jäänyt vauhkouden jalkoihin.
Kyllä mä osaan takaisin vastata. Ja sitten se olenkin minä se pahis
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ap:kin on niin provosoitavissa, että okset pois. Alun lähes empaattinen ajatus on aikaa sitten jäänyt vauhkouden jalkoihin.
Oliko avauksen empatia siis lumetta vai loppuiko se?
Ai, olevasi huolestunut ja pahoillasi joidenkin toisten äitien tilanteen vuoksi. Okei, ymmärsin, että ajattelet heistä kuitenkin positiivisesti ja tunnet heitä kohtaan empatiaa. Mutta ok, sinä vain säälit. Mitä se sitten sinulle tarkoittaa?
Ilmaiset itseäsi varsin huonosti. Kerrotko vielä, että mikä pointti tällä sun aloituksellasi oli?
Ilmaiset itseäsi varsin huonosti. Kerrotko vielä, että mikä pointti tällä sun aloituksellasi oli?
Alkuperäinen kirjoittaja ddvvö;29359376:Sillä ei ole mitään merkitystä että sanot niin jos et osaamistasi pysty osoittamaan.
Ai sinulle jouluvalmistelut oli kuitenkin tylsiä? Kovin sekaavaa...
Vai säälit.. No kiva.
Mulla oli tällä viikolla yksi vapaapäivä, koko viikonlopun olen töissä. Seuraava vapaa on jouluaatto ja ensi viikkokin mennään sillä yhdellä vapaapäivällä. Joulusta kertyvät ns. ylimäärävapaat pidin pari viikkoa sitten, arkena. Lomaa on turha haaveillakaan, kun on näin paljon arkipyhiä, niin meillä on parin kuukauden lomakielto joka päättyy siinä tammikuun lopussa. Arvaatteko mikä ala?! No tietenkin hoitoala. Palkkioksi siitä että tänäkään vuonna en vietä lomaa yhdessä perheen kanssa, kuulen todennäköisesti v*ttuilua ja haukkumista, joku ehkä yrittää lyödä ja muuta sellaista kivaa. Hoidan haavat, pesen perseet, annan lääkkeet. Pesen, puen, syötän, pistän injektiot, hoidan avanteet ja kystofixit. Juoksen tauotta, kusematta, syömättä. Juoda ei uskalla ettei ala vessattamaan, kupla otsassa ei ole kiva tehdä töitä. Samalla tietysti hymyilen ja hoivaan, silitän poskea ja toivotan hyvää yötä tänäkin vuonna niille lukuisille sukulaisten hylkäämille vanhuksille.
Ei tarvi sääliä, mutta arvostus olis joskus paikallaan. Voisi aloittaa vaikka palkasta ja sellaisesta pienestä harvinaisuudesta kuin "kiitos".
(ja ei, en näytä turhautumistani asiakkaille/potilaille. Ja alanvaihto on edessä heti kun siihen on varaa, opiskeluun siis)
Eikö teillä ole vartijan päivystystä jos joku riehuu?
Hyvä kun vaihdat alaa kun ymmärrettävää kyllä olet väsynyt. Ja tärkeintä on ettet kosta niille yksinäisille vanhuksille pahaa oloasi, kuten jotkut tekee.
En minäkään ymmärrä miten osa sukulaisista hylkää vanhukset...luulis olevan selvä että käytäs katsomassa ja jouluna edes otettais kotihoitoon.
Se että on kotona ei tarkoita sitä että on paljon lasten kanssa. Se aika voi kulua paljon muuhunkin kuin lapsiin.
Mä olen juuri sellainen, ketä ap tässä nyt sääli. Ja niin säälin minäkinminkä ihmeen takia tässä nyt on alkanut hirvittävä sota, ei tajua..