T
Tirsk
Vieras
Vätti haukkuu ensin toisen osallistujan astiat ja sitten kun joku näpäyttää häntä takaisin, hän loukkaantuu ja ilmoittaa jättävänsä haasteen väliin. Antakaa mun kaikki kestää. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pakko sanoa että ei ehkä mikään edustavin kuvana () , mutta tää ois varmasti sellanen mitä mieluiten aamiaiseksi söisin tästä ketjusta tähän saakka tulleista! Pannukakku on niin sairaan hyvää. Naminaminami. Pakko oli kommentoida kun alko tekee mieli pannaria.
PS. Rauhoittukaa...![]()
Vätti haukkuu ensin toisen osallistujan astiat ja sitten kun joku näpäyttää häntä takaisin, hän loukkaantuu ja ilmoittaa jättävänsä haasteen väliin. Antakaa mun kaikki kestää.![]()
Lissää aamiaisia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29335811:Osallistun sittenkin =)
Söin tämän aamiaisena, resepti tullooo myöhemmin.
![]()
Itkisin jos joku toisi tämmösen aamulla nenän eteen syötäväksiEi siinä mitään siis, propsit teille jotka aamulla jaksaa alkaa kokkailemaan ja vetelemään ihan ruoka ruokaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29335811:Osallistun sittenkin =)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29335929:joskus menee tosiaan edellisen päivän ruokia aamupalana.![]()
Nakkikastike perunamuussilla ja makaronillaAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29335811:Osallistun sittenkin =)
![]()
Mun mielestä se lautanen oli hieno :xmas: Eipähän kaikilla oo samanlaisia kaapeissaan![]()