Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Niin kyllä mäkin nään sen omassa tikussa livenä ja sit kännyn kautta, mutta koneella menee jo niin epäselväksi ettei kyllä oikein nää. Munhan piti testata vasta huomenna.. helppo sanoa, vaikea toteuttaa :headwall:
 
Heilanga: En oo vielä käynyt lääkärillä tuon asian kanssa. On nyt yk6 menossa ja heinäkuussa lopettelin Nuvaringin käytön. Lähinnä sitä odotellut että kierto tasaantuisi, vaan onpahan tuo tosiaan jo 5 kokonaista kiertoa tehnyt ja kierron pituus pysynyt pääsääntöisesti samoissa, eli 22-27. Tuo 22 oli viimeisin kierto ja se heitti kyllä häränpyllyä mutta muutoin keskimäärin 24-25 kp.

Ajattelin vuoden vaihteen jälkeen lähtiä lekurille jos nyt ei tuu tärppiä tai muutoin kierto tasaannu. On siis nyt ollut aina noin viikko oviksesta ja menkat alkaneet.. :( Siinä ei paljon kiinnitytä.
 
maicy voi se siitä sitten vielä tasaantuakkin ihan ittekseen. :hug:
neIHM Mikä dpo sulla olikaan? Näen noissa kyllä jotain. Väriä en välttist, mut sitä ei yleensä kuvaan oikein tahdo saadakkaan.

Tein myös itte testin. Voin nyt kuvaakin laittaa, mutta eipä siinä mittään oo. Eilinen haamutesti oli varmaan viallinen.
Pakko todeta, että se on nyt sit mentävä tammikuussa sinne tutkimuksiin. Mä jo toivoin että ei olis tarvinnu. :'(

Tässä aamuntesti
image - Aijaa.com
 
mymosa
AnnikaEveliina: Mää en tuosa testissä nää oikein mtn, ehkä hyvin hyvin hentoinen viivanpaikka :O Muutenkin kyllä monet testit mitä porukka tänne laittaa niin ite en nää oikein mtn mut muut sannoo että tooooosi selvä ja vahva viiva :D Eli en oo vissiin tarpeeksi harjaantunut tähän touhuun vielä. ^^

Vaikia sanoa että millon kannattaa rueta testaileen, mutta jos nyt ei vielä viivaa tullu niin oottele ainakin pari päivää ennenku testaat uudelleen :) Toki vaikeaa varmasti!! :D
Mä olen ihan samalainen, etten nää ja muut näkee vaikka mitä :D Ei oo vissiin vielä ne punaiset lasit kasvanut päähän.. mutta silti kääntelee ja vääntelee omia testejä josko niissä vilahtas jotain..
 
Heilanga Kiitokset! :) Voihan se tosiaan vielä tassaantua ja nyt tälle viikkoa kovasti ootellaan että alkaako menkat vai ei. Olotila nyt kyllä semmonen että jotenkin en usko et alkaa :D Mutta, saapa nähä. Posket helottanut sunnuntaista lähtien, nyt alaselkä kipee. Aivastellu suht. paljon jopa. Nippailuja tullu, myös alavattalla mutta selkeästi myös tuossa melkeinpä emättimen kohdalla?!?!? Ei tällä hetkellä oo yhtään menkkaoireita, vaan äkkiäkös ne sieltä tupsahtaa.. Ootellaan :) Mitäs sulla taustalla kun en nyt äkkiseltään löytänyt.. ?

Mymosa Joo o, saapa nähä kasvaako sitä ne punaset lasit päähän vielä tässä jossain vaiheessa :D Ens viikolla ainakin rupian ite testaileen, jos nyt ei ala menkat tälle viikkoa. ^^
 
Viimeksi muokattu:
En tiiä mun dpo:sta nyt mitään. Imetän ja menkatkaan ei ole alkaneet vielä. Mutta jotain tapahtuu, suuntaan tai toiseen. kaveri joutunut mua sietää näiden testien kaa ja osti sit joululahjaks Prediktorin raskaustestin :D. No enhän mä aattoon malttanu oottaa, tein äsken. testiajalla tuli tollanen.. en tiiä mitä ajatella!! Sanokee työ nyt jottain ystävät hyvät!

20131211 114908 - Aijaa.com

Ja muls. vielä. Viiva on vaaleanpunainen. Näköjään ei niin selvästi näytöllä, mutta tuossa tuo tikku tojottaa ja samalta se vieläkin näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
nelHM No kylläpäs vain minäkin näen viivan siellä! :))) Voisiko jopa jo onnitella ;)
 
Huhhuh. Tää alituinen plankkojen/haamujen saaminen johtaa siihen ettei meinaa uskoa. mutta jos tuo ei ole viiva, ja vielä kun on niin pinkki, niin sitten ei ole mikkään. Kaikki mahd. virheet testiteossa ja ajoissa koitan nyt miettiä, mitä ois voinu sattua. Testiaika on 5 min ja positiivinen tulos voi ilmestyä myös 15 min kuluessa, sen jälkeen ei enää luettavissa. 5minsassa tuli haalee joka vahvistui tollaseks vartin sisään.

Ja kaikki vain siksi, että on niin HÄTÄHOUSU! Mutta sain myös apteekin oman kaverilta (tuplavarmistus- lahja :D), joten sen teen sitten perjantaina. Silloin pitää siinäkin näkyä. Tää oli herkempi kuin se.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Voi tätä jännitysnäytelmää :popcorn: nelHM..jos tuo nyt ei ole oikea haamu niin sitten minä olen ruotsin rimpsessa :whistle: Oikeasti, sehän on selkeä...tekis mieli onnitella. Malttia kuiteskin ... Minkäslainen maine tuolla testillä on? en muista olenko itse tuolla testaillut. Kumpa se nyt olisi sitä ihteään.
 
Hitto. Menin lukee kommenttejä tosta Predictor Early testistä.. ei ois pitänyt. Vääriä positiivisia antanut joillekin. Mutta voiko olla että antaa selvän leveän pinkin viivan testiajalla ja onkin nega? No kerta se oi ensimmäinenkin. Viiva samanlainen edelleen. Mieskin tuli ja todisti asian livenä.
 
Eikö apteekista ostettu testi voi olla kunnollinen :confused: Noh, pitää sillä apteekin omalla kahtoo huomenna tai jos maltan ni perjantaina. Kaveri joka ton antoi, on sillä testannut ja väärin ei ole mennyt koskaan.
 
Jotain tuollaista muistelinkin lukeneeni tuosta testistä joskus. Ja jos en väärin muista, niin itsekin sillä joskus turhaan innostunut. Kiukuttaa tosi paljon kun oikein tehdyllä testillä tulee noin selkeä viiva ja sitten se ei kuitenkaan ole plussa. Miksi oi, miksi on näin. Mulle tosin pukkaa viivaa vähän joka testiin turhaan. viivanpaikan toki ymmärtää mutta ei sit väriä. Oletko sä nelHM käynyt kurkkaamassa sitä ulkomalaista sivustoa mihin voi laittaa testin kuvan ? siellä on montakin plussakokemusta just tuolla testillä ja tuollasella tuloksella....joku täällä on kuvia sieltä likitellyt, en muista kuka....Mua askarruttaa omassa tilanteessani tällähetkellä eniten se miksi ovistestit näyttää kokoajan plussaa, selkeää sellaista. jo monta viikkoa. ainakin kahdet kk jäänyt jo välistä. oviksen tunnen kyllä tosi hyvin kun sen aika on. mutta täti puuttuu. onko mulla vaihdevuodet varhaisena alkamassa,,en taho vielä. tosin verikoeiden mukan ei pitäisi, vaan mistäs tätä naiseuden kummallisia asoita voi tietää....mun ihana mies otti muuten tässä muutama päivä sitten puheeksi adoption. sitä ollaan pohdittu kovasti ja saatu infoa ja odotellaan keskuteluaikaa alkavaksi.. taivas yksin teitää mihin tämä vauvahaave vielä johtaa...tai ei johda. Niin tai näin , seurailen tätä palstaa ahkerasti, testailen ja toivon itselle ja kaikille plussia :)
 
nelHM Pakko tulla kommentoimaan tota predictor earlya. Mäkin oon saanu sillä punertavan selkeen viivasen, vieläpä selkeemmän ku toi sun, ja se ei valitettavasti merkinny mitään. Muilla testdiölä en sillon mitään kunnollista saanukaan. Ehdin jo hurjasti innostua mutta itkuun päättyi sekin kierto. Kyllä minäkin neuvoisin sua digin tekemään et saisit varmuuden tohon tilanteeseen. Digihän on harvinaisen suorasanainen ja se "ei raskaana" voi tuntua tlsi tylyltä. Itsekin oon aina mielummin testaillu ensin liuskatesteillä ja sit tarpeen tullen varmistellu digillä. Mut sen verran monta testiä oot sinäki jo tehny ja saanu jos minkäkinlaista epämääräistä tulosta et varmasti digiin voi luottaa tässä vaiheessa. Tsemppiä!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Aliaana
No näyttää vissiin nyt siltä, että innostuin liikaa :(. Koskaan en vaan ole väärää plussaa saanut, testejä oon käyttänyt vaikka mitä, enkä muista kaikkia merkkejä. Ekaa kertaa mä tolla tein, kun tosiaan kaveri antoi =). Noh, nähtäväksi jää.. harmittaa jo valmiiksi. Miksi pitää myydä p*skoja testejä, jos niin monella vain huonoja kokemuksia, sitä en ymmärrä.
 
neIHM mä oon kans kuullu et noi testit antaa vääriä plussia, mutta aina on se mahis, et se ei ookkaan väärä. :heart:

Minä täällä myönnän jälleen tappioni luontoäidille. Ei se mun viiva mihinkään vahvistu, kuten ei oo aiemminkaan tehny. Ihan paska fiilis. :'( noh, täs nyt kuitenki pari hömppä kuvaa.
Ekakuva on 3minsan kohdilta
image - Aijaa.com

Tää on5-10min
image - Aijaa.com

Tää on sit siin 20minsan kohilt
image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM

Yhteistyössä