Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Enhän mä sitte malttanu oottaa! Parin tunnin pidätys ja kyllähän siellä haalee pinkki haamu on! :) :heart: Voisko se kerrankin nyt vahvistua eikä haihtua pois!!?

Pakko oli kirjautua..voi ihuna MiNalo - tuohan on PLUSSA!:kiss:
..haalea vielä mutta p l u s s a selvästi.
Mie niin toivon että tulevat dippaukset vain vahvenisi:heart:siellä pikkinen niin kovasti yrittää tarrata kohtupesäiseen.:rolleyes::heart:

Viimeksi muokattu:
Voi kiitos ihana mur-mur!! :kiss: :heart: Niin tässä taas mennään; toivoen parasta, peläten pahinta..Voimia sinulle tulevaan koitokseesi! Kyllä, olen vakoilutoimintaa harrastanut! ;) :heart:

Minun aamuinen tulos ei ollut kovin kummoinen..PC näyttää samalta kuin eilen. One Stepissa sen sijaan olisin näkevinäni vahvemman viivan ku vertaa eilisaamuna laittamaani kuvaan. Nukuin viime yönä todella huonosti, nokka aivan tukossa, niska ja hartiat jäykkänä, kauhee päänsärky herätessä..:(

• Tykkää
Reactions: oliivitar
Piti heti tulla tarkistaan ootko MiNalo testannu :D minun mielestä tuo näyttää hyvälle, ku dpo:t on niin vähän ja kyllä minä ainaki tuon jo plussaksi luokittelisin :heart: ja onko sulla ollu nuin vahvoja viivoja nyt viime kierrossa? Muistelen että nyt ois kyllä vahvemmat niin toivotaan että siellä on kunnon takiainen :rolleyes:
Uskaltaisitko kokeilla digiä? =)

Onnea myös muille plussanneille! :flower:

Pippuri85 Vertailin kuvia lokakuun pc:llä saamiini viivoihin ja aika tasoissa mennään..Joten en uskalla vielä iloita yhtään. Täytys nyt koittaa pitää taukoa testaamisessa ainakin pari päivää, mutta se nyt on aivan mahdotonta mulle. Sitä niin haluisi heti tietää, miten tässä käy. Menkathan mulla pitäisi alkaa vasta torstai-lauantai akselilla, joten siinä mielessä on hyvinkin toivoa. Oispa siellä nyt väkivahva pikku sintti! :) Digi pitäis hankkia joo..jos viivoissa tapahtuu edes jonkinmoista vahvistumista, niin sitten hommaan sen. En viitsi tuhlata kallista testiä jos kyseessä on kemiallinen.

Pippuri85 Kiitos! :heart: Sitä minäkin toivon enemmän kuin mitään muuta! Mikään ei ole inhottavampaa kuin ensin antaa toivoa ja sitten vetää matto jalkojen alta. Niistä mun lokakuisista testeistä löytyy kuvat tän ketjun sivuilta 174 ja 175. Melko selkeen haamun oon saanu silloinkin dpo 10 ja 11.

MiNalo: kyllä minustakinnuo ihan vahvat plussat noille dpo:lle. Toki en tiedä sun aikaisempia. . Mutta toivon niin minäkin että pysyis kyydissä!

Mulla ois digi tuolla. Päätin että JOS ne herkät testit antaa mitää ni sit vasta teen digin. Lämmöt ed.koholla yli 37 ja kohdunnipukka on ja pysyy tuolla todella takana ja on kova.. mulla tuli pieni laskeuma synnytyksessä niin siksnin ihmettelen miten se nii kauas on karannu..

Vahvoja viivoja naiset! T: viivavahti, mikskä mies minut ristinnyt =)

Madeia Joo tänaamuinen saattaa näyttää vahvemmalta ku kyseessä taitaa olla kuva, joka on otettu myöhemmin testin tekemisestä. Tajusin muuten kun kalenteria tutkiskelin et tänään on tasan 3 viikkoo siitä, kun edelliset menkat alkoi. Siis vaan 3 viikkoa! Tosi outoa et mun ovis oli niin aikaisin tässä kierrossa. :D

Haalistunut r-testi

Ajattelin että tämä on varmasti oikea paikka tulla kyselemään ja ihmettelemään haalistunutta r-testiä.

Testasin eilen aamulla (Sofi One Step -liuska) ja sain melko vahvan viivan, kuitenkin kontrolliviivaa haaleampi.

Tänään aamulla testasin uudestaan samalla testillä ja viiva oli eilistä haaleampi. :O

Nyt olen sitten ihan kysymysmerkkinä. Sama testi ja molemmat aamupissasta.

Haen kyllä sen digin jotta näen raskausviikot, mutta pakko kysyä onko muille käynyt näin ja raskaus jatkunut kuitenkin normaalisti? Onko noihin testeihin luottamista näin tiheällä testausvälillä?

Viimeksi muokattu:
aada78 Mullahan on paljonkin kokemusta haalenevista viivoista..valitettavasti. Ja myöskin siitä, kun viivat ei enää tietyn pisteen jälkeen vahvistu ollenkaan. Molemmissa tapauksissa on käynyt huonosti. MUTTA oisko sulla kuvaa sun viivoista? Voihan se haaleampi viiva johtua esim siitä jos jostain syystä virtsa on ollutkin laimeempaa..? Elä todellakaan heitä kirvestä kaivoon yhden testin takia! :heart:

MiNalo Tuo minun puoli vuotias vauveli saialkunsa kierrosta, missäovulaatio oli about kp5-7 välillä. Siksi testi näytti plussaa melkeen vkoa ennen menkkoja, mutta dpot oli jo ne "täydet" 14 ekalla haalella viivalla. On se mahdollista =)

aada78 Mä en osaa enää itsekkään tietää näistä testeistä.. ne kun ossaa näyttää välillä vaikka mitä. Toivotaan ettäei tarkoita mitään huonoa ja raskaus jatkuu hyvin!

Katos Minalo, nyt vasta huomasin sun testit. Ihanaa, peukut on pystyssä että vaan vahvistuu :heart:

ON: Kuvittelisin että samanvahvuista tavaraa oon siihen kuppiin saanut, joten ehkäpä ei siitä kiinni. Mut ken tietää. Ei kai se auta muu kun kattoa vielä huomenna aamulla ja jos on edelleen haalistunut niin osaapahan varautua pahimpaan...

Niinpä. Jos nyt vielä haluaa elätellä toivoa, niin tuohan on herkkyydeltä vain 25.. eikös pc:n liuskakin ole sama? sillähän mä en saanu viel tässä vaiheessa plussaa.. mut joo, oishan se ollut melkoista että vielä imettäessä raskaaksi ois tullu. Ohis tod.näk . ollu kuiteski kun lämmöt ja se kn noussut ylös.Molempien laskemista siis odottelen. Kiitti teille. jään jännää teitä!

En mä osaa puhelimella kuvaa laittaa :( mutta tosiaa olen nyt ollu viime päivät niin hajamielinen et ei rajaa :) eli toi aikasempi on oikein eli menkat oli marraskuussa viimeks eli ihan juur äskettäin eikä siis ollu ees myöhässä vaikka olin ihan siinä kuvitelmassa..ja äsken päätin tehä testin pc:llä ni kyllä sieltä päivä pisustaki se haalea viivuli tuli ! Miten saan kuvan siitä puhelimella laitettua ?? En voi uskoa että näin äkäsee ois käyny flaxi !?

Siinä on tän päiväsestä kuvaa ja tein sen ihan hetki sitten..
kuva on otettu miltei heti kun tajusin että on haalea viiva tosin pienellä viiveellä kun ei aivot meinannu rekisteröidä eli siis viiva ilmeistyi minuutin sisään ja kuva on otettu 5 min sisällä.

Pieni toivon kipinä sisälläni kasvaa kasvamistaan..tein hetki sitten testin ja aivan niin kuin viiva ois vahvistunut hiukan! :heart: Voi ette arvaakaan millaisen tunteiden myllerryksen tämä saa minussa aikaan! Haluaisin huutaa riemuissani ja potkia sukat jaloistani..mutta se aina niin fiksu järjen ääni hiljentää minut. Ainakin vielä toistaiseksi. Ja hyvin pitkään. :ashamed:

Ja taaskaan se ei näytä kuvassa yhtä vahvalta ku luonnossa..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä