Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mä pidän tuota pc:n liuskatestiä melko luotettavana. Niitä on tullu tehtyä ja koskaan ei ole turhaa positiivista antanut. Tai no siis viime raskauden sillä plussasin selvästi dpo 15, ku herkkä one step ed. päivänä todella haalea haamu. Ja niitä negojahan löytyy :whistle:
Mä voisinkin laittaa vanhat testit vuoden takasesta tänne.. onhan ne vanhoja käppänöitä mutta iha niistä selvän saa miten noi menny.



Tossa siis alin se one step ja loput pc:n testejä.
 
Viivi__ Katoppa sitä mun eilisiltaista kuvaa jossa siis myös on ovistesti. Melkein tasavahvat viivat siinäkin. Ja mitä oon testaillu ennenki loppukierrosta, niin tota luokkaa se on ollu. Eli Lh nousee kierron loppua kohti. Jos on tärppi käyny niin tulee kirkuva plussa ovistestiin jossain vaiheessa. Mulla on aikaisemmissa tärpeissä tullut se dpo 12 tai 13. :)

nelHM Ompa ihanaa kattoo noin hienoo plussariviä, josta selkeesti näkyy vahvistuminen! :heart:

Nyt on PC:t hankittu! Täytyy vaan koittaa muutama tunti pidätellä ennen kuin testaa! ;) Jännittää! Tipun kyllä korkeelta jossei siinä mitään näy..
 
MiNalo Nyt peukkuja pystyyn!!! Tuu sit kertoo. olen jo ihan addiktoitunut tänne niin menee omatkin pasmat sekasin teidän muidetten dippailuista =). ja mä en enää aamupissasta tee yhtään testiä.. ja huomenna pitäs tulla 6 kpl niitä herkkiä.. odotin niitä jo torstaina mutta ei ole näkyny :kieh:. Huomenna luulis jo tulevan.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
esikoista vailla tuohan on selvä viiva! :) Eikä mikään haalee! Onnea kovasti! :flower:

Madeia Täytyy kattoo jos sitä huomenna hakis kaupasta PC-testejä. :)
MiNalo: Kiitos onnitteluista. Clearblue näytti tänä aamuna 2-3 vk:a, joten kyllä se plussaa oli! :) Ei tätä oikein voi uskoa todeksi, mutta uskottava kai se on.

Paljon tsemppiä ja onnea myös sinulle! :)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Testi näyttää kuivuneena tältä:
233 - Aijaa.com

Voi miten minua nyt jännittää testata huomisaamuna! Liian suurena mörkönä mielessä kummittelee se, kun viimeksi dpo 10 sain samanvahvuisen viivan ja se olikin seuraavana aamuna haalennut..Nyt kaikki mahdolliset tarrasukat ja liimat ja muut, auttakee! :heart: Olis jo mun vuoro! :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Heipparallaa ! Kirjottelen tänne ihan ensimmäistä kertaa :)
Elikkä.. Pillereiden käytön lopetin lokakuun lopussa ja menkat tuli marraskuun lopussa ja vuoto loppui 24-26 marraskuuta ja sen jälkeen ei mitään ole kuulunut.
Tein eilen aamulla apteekin oman testin johon tuli 5 min sisällä hailakka plussa :) ja tänä aamuna hätähousuna tein pregcheckin joka näytti negaa.. Eli onko tuo hailakka plussa selkeä merkki mahdollisesta raskaudesta ?! En tohdi innostua hirveemmin ihan vielä.. Uusin testin parin päivän päästä. Mulla on koneella kuva siitä hailakasta plussasta voin sen jossakin vaiheessa vaikka laittaa :)


Tässä vähän mun oireita jotka kovasti vaikuttaa alkuraskaudelta ja näitä on tässä nyt noin pariviikkoa ollut :)

-Alamasussa nippailua, repäisyjä, paineen tunne, turvotusta, menkkamaista oireilua ja selkään myös koskee
-Utareet on arat ja turvonneen tuntuset
-Älyttömän kylmä ja väreilee ei tulisi kuuloonkaan olla ilman villasukkia ja paksua fleece pukua.. Silti ryömin peiton alle tutisemaan
-Tosi väsynyt, haukottelen jatkuvasti
-Vessassa tulee juostua pisulla normia enempi
-Vatsa aivan sekaisin
-Lämpö koholla, normisti noin 35,6 ja nyt hilluu 36,3-36,7 välillä
-Hyvin itku herkkä eli tulee suru puseroon mitä kummallisemmista jutuista esim. Aamulla noin 7-8 aikaan mieheni ei suostunut lämmittää hernesoppaa jota kovasti halusin ni itkuksihan se meni :)
 
Minion Jos sulla on menkat ollu marraskuun lopussa eli ihan vasta...niin on aika epätodennäköistä et olisit nyt jo raskaana. Vai ymmärsinkö minä jotain väärin? Nuo oireet voisivat johtua ihan vaan pillereiden käytön lopettamisesta ja hormoonitoiminnan käynnistymisestä.

Madeia Minä tulisin niin niin mielelläni sinun mukaasi sinne elokuisiin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Madeia
Minion Oookei eli sitten on toki mahdollista että olisit raskaana! :) Oireesi kuulostaa kyllä hyviltä..mutta hieman oudolta kuulostaa se että pc näytti negaa jos apteekin omassa haalea plussa. Laitahan vaan kuvaa siitä haamusta niin on helpompaa arvioida! ;)
 
Minion Kuvaa laittele, niitä on kiva katsella ja arvioida.

Onks muilla alamahaan ja ihan kohtuun koskenut? Mula ollut tänään todella voimakasta kipua ja painetta, alkoi oikeestaan eilen illasta ja kauheen kova paine on ja koskee, vaati särkylääkettä. Nyt ollut jo jonkin aikaa sit ihan ok. Aiemmissa raskauksissa alussa ollut tätä.. että jos en ihan vielä heittäs toivoa kaivoon : /.

Epätietoisuus on rasittavaa. Plussatuulia puhaltelen teille :whistle:
 
Hei ihanat! Auttakaa omalla mielipiteellänne :D Kuukautisten pitäisi alkaa muutaman päivän päästä. Kyseessä on Apteekin raskaustesti ja tälläinen tulos tuli 7min sisällä. Ihmettelen tulosta kun siinä kontrollialueessa näkyy valkoinen viiva mutta viivan oikea reuna on ohut viiva ja se on violetin värinen.. onko tämä mielestänne nega, haamu vai positiivinen? =)

tässä kuva : 20131201 203656 - Aijaa.com

ps. ei pidä ihmetellä röpelöistä reunaa, peukalolla vahingossa painoin hieman liian lujaa :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä