Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

AinoLa Minusta tuo on ihan selvä viiva, haalee tietty, mutta näkee ihan tästä näin. Jos ite saisin tollasen, niin voin olla lähes varma raskaudesta. Mä oon tässä lukenut vanhoja juttujani ja testitkin tallessa, haaleenhaaleesta on alkanut edellinenkin raskaustesti pino mitä tuli testailtua =). Ja toi kohdunnipukkahomma on kans aika jännä.. raskauduttua se on aina ollu mulla kova ja takana. Synnytyksestähän mulla ei kauheen kauaa ole ja se roikkunu tossa alhaalla ja ollu auki, niin sekkii nyt tuolla tosi kaukana ja kova.. huoh! Mut tosta imetyksestä AinoLa kysysin, mitä luulet.. Mulla 6kk toi lapsonen ja kuukauden syöny kiinteitä.. maidontulo meinas iha kerrassaan loppua ja viime vkolla ostelin korvikkeita että tarvii pakko-opettaa se niille.. mut nyt on kolmatta päivää tissit kun kaljahanat. Aratkin ne on ja niitä vihloo vaikka ois just imettänyt.
 
Viimeksi muokattu:
nelHM mulla on myös verisuonet pinnassa rinnoissa, onko sulla vastaavaa? Rinnat ovat myös arat jos lapsi imee, ei kuitenkaan yhtä arat kuin viime raskauden alussa, mutta tosiaan tuo että tissit on melkeenpä kivikovat kokoajan vaikka lapsi on imenyt juuri.
 
Verisuonet on pinnassa myös. ja mulla kans varsinkin kun imee ni nipistelee se.. ja kyllä vihloo ja tuntuu tosi turpeisilta koko ajan. Ja sit kun lapsi tarvii rintaa, niin sitä piisaa. Mutta ei nää ihan niin kamalan kipeet ole kuin vuos sitte kun odotin tätä kuopusta. Sillonkin kyllä helpotti jo viikko plussan jälkeen.
 
Tässäpä ois mun tämän aamun testistä kuvia. Ei siinä kauheesti mitään näy, ainakaan kuvissa..Livenä nään kuivassakin testissä jotain toooooodella toooodella haaleeta. :D Toiveajattelua! ;)

Kuva otettu 15 min kohdalla:


Ja kuivasta testistä:


Mites muut testailijat? Ootteko tänään dippailleet? :)
 
Moikka! Nyt tarviis saada viisaammilta vahvistusta... eikö tässä olekin haalea viiva? :) Haamu pp8 - Aijaa.com

Taustaa sen verran, että kyseessä 1. ICSI:n 1. PAS ja kaksi 4 vrk:n (top+hyvä) alkiota siirretty 22.11, joten nyt elellään pp8. Mieli ei malttanut olla testaamatta ja haalean viivan olen näkevinäni. Koskaan en ole raskaustestiin plussaa saanut, joten senkin vuoksi todella jännittää. Ikää 32 v.
 
AinoLa Ootkos tänään testaillu? :) :popcorn:

Mun on pakko laittaa teille vielä mun iltadipistä kuva, kun kävi niin ihmeellisesti et mies totes et tossahan näkyy selvästi toinen viiva! :eek: Ja se kun ei koskaan nää mitään! :D Mutta näättekö te??

 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Milano Nään minäkin siinä hennon haamun.
AinoLan testauksia minäkin odottelen..

Hitto, tää palsta aiheuttaa pakkotestaamisen vaikka mun kohdalla on lähes elvää, että JOS edes raskaana olisin, niin ennen dpo14 ei voi näkyä. Lueskelin vanhaa kirjanpitoa ja aikasin plussa on ed. raskaudesta tasan dpo14 (one step herkkä) ja ihan hentoinen pc:n testillä dpo15. sitä ed. raskauden sain kiinni vasta dpo17.. Että ihan hölmöhän mä olen ku täällä dippailen. Mä mielestäni nään jotain röntgen katseen vaativaa omissa eilisessä ja tän päivän testeissä(molemmat on päivä/iltapissasta).. varsinki tän iltasessa kun lampulla takaa päin valasee, muuten ei kyl tosta kuvasta ainakaan nää mitään :(.. koitin läpivalaisua jopa uudella testillä eikä siinä ole mitään viivanpaikkaa tai väriä nähtävissä.. huoh. Minäkö malttamaton :saint:

Mitä työ sanotte; illan dippaus pc:n testi..



 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Viivi__
nelHM Pahoittelut negasta! :hug: Tuossa eilisiltaisessa näkyy kyllä ekassa kuvassa haamu! Jospa ne menkat ei kuiteskaa tulis..toivotaan parasta! :)

Minähän oon nyt testaillu ihan urakalla! :D On se kyllä kumma..aina kun saan jotain pikkipikkiriikkistä näkymään testissä, mun täytyy alkaa testaileen joka välissä! Voisko joku takoo järkee mun päähäni kiitos! :headwall: :D Tässä käy varmasti niinkuin sata kertaa aiemminkin et viiva ei tosta vahvistu yhtään ja haihtuu pois! Juurikin näillä dpo:illa on ennenkii käyny niin..Mutta onhan se kivaa et ees pienen hetkisen ajan saa tuntea toivoa.
Tämä on eiliseltä myöhäisillalta: (testit eivät olleet rinnakkain kosketuksissa ennen kuin kuvaushetkellä eli noin 10-15 minuutin kuluttua dippauksesta, alempi siis ovistesti)


Ja tässä tämän aamun tulos:


Heräsin tänään ennen seitsemää, vaikka olisin saanut nukkua pitkään. Ja nenä on ihan tukossa! Siihen oikeastaan heräsinki ku suu oli kuiva..

No mutta mukavaa ensimmäistä adventtia kaikille! Ihanaa, kohta tulee joulu! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Milano Kyllä mä nään sun haamus, jossa on väriä. Toivotaan että vahvistuu. ja voin sanoa, että sun touhut kuullostaa samalta ku täällä. Mullekin sitä järkeä kiitos sit :headwall:.

Voiko iltapissa olla tujumpaa ku aamupissa? Koska nään mäkin ton haamun tossa eilisen illan tikussa :O. ja niin näkee mies ja paras kaverikin, joka saanut ethtävän analysoida nää mun dippailut :D. valkkakria tulee tosi paljon, ihan housuun lorahtelee ja märkä olo muutenkin koko ajan tuolla alakerrassa.. Aika vetistä on, välillä limaisempaa ja ihan valkeeta. Muilla? varsinkin plussan saaneilla?
 
Viimeksi muokattu:
Viivi__ Mun näytöllä ei erotu toista viivaa tosta raskaustestistä...Meillähän on samat kp:t mut käsittääkseni sulla oli ovis myöhemmin ku mulla? Mä olin tuntevani sen kp 11-12. Joten sulla on niin vähäiset dpo:t että jospa ei vaan vielä näy. :)

nelHM Mulla on aina ollu viivat vahvempia iltapäivällä ja illalla. En tiiä mistä johtuu..Tärpin käydessä oonkin aina lopettanut testaamisen aamun ekasta pissasta ku on aiheuttanut liikaa huolta se viivan heikkous.

Löysin mielenkiintoista tietoa noista One Stepeista..Se näyttää paljon heikommin viivaa kuin esim. PC. Uskaltaisinkohan käydä vaan hakemassa PC:n..? :rolleyes: Tässä hyvä esimerkki Peachin kommentissa Plussa vai ei, osa 4 -sivu 9 - Odotus - Vauva.infon foorumi

Ja täällä bluebabyn esimerkki http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1880930-11-hoidot/sivu121.html
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä