Mä ostan aina pakasteesta sipulisilppua (mielummin tosin käytän kuivaa sipulirouhetta), koska mä en oikeesti voi sietää sitä että se sipulin haju jää käsiin helposti yli viikokskin vaikka kuinka hankaa ja jynssää ja lotraa pesuaineita! Punasipulia jos tahdon niin sitten ostan ihan normaaleja punasipuleita, mutta silloinkin joudun tekemään kammottavat muovipussiviritelmät käsien suojaksi, ettei se haju imeydy sormiinAlkuperäinen kirjoittaja pisteitäpisteitä;29274444:Minä ihmettelen valmiiksi pilkottuja perunoita, ja valmiiksi hienonnettua sipulia.
Minun mielestä ne on niin nopee ja helppo pilkkoa.. toisaalta ymmärrän, kun säästää siinä aikaa, mutta ei se silti iso vaiva ole
Toi kananmuna juttu myös. Älytöntä :O
Lapsen on helppo syödä niitä välipalaksi esim. koulun jälkeen, kun on yksin kotona. Voisihan niitä tietysti paistaa valmiiksi illalla, mutta työssäkäyvällä illat menevät nopeasti, joten on helpompi ostaa valmiiksi.Valmiita lettuja en ole vielä ymmärtänyt.
Tunnetko sellaisia ihmisiä, joille aika on rahaa? Mä itse rakastaisin tehdä itse ruokaa, mutta ei ole aikaa. hMun mielestä on oikeesti aika typerää myydä jotain vihannessoseita.
Esim. meidän lähikaupassa on nyt porkkana ja lanttusose "alennuksessa". Ainekset: porkkana ja lanttu. Kilohinta: n. 2x kalliimpi kun ostaisit itse ne vitun porkkanat, keittäisit pehmeiksi ja soseuttaisit. Jesus Christ...
no eipäs nyt liiotella, vai haluatko laittaa makkarat listanjatkeeksi. tai nuo letut on aika kamalia.Valmislihapullat, pihvit ja letut! Hirveän makuisia kaikki!
Nuohan on ihan parhaita. Teen niistä sosekeittoa aina, kun pitää nopeasti saada jotain ruokaa pöytään töiden jälkeen.Mun mielestä on oikeesti aika typerää myydä jotain vihannessoseita. Siis niissä isommissa pusseissa, semmoiset vauvakitit ymmärrän, että niitä ostetaan jos pienen kanssa liikutaan.
Esim. meidän lähikaupassa on nyt porkkana ja lanttusose "alennuksessa". Ainekset: porkkana ja lanttu. Kilohinta: n. 2x kalliimpi kun ostaisit itse ne vitun porkkanat, keittäisit pehmeiksi ja soseuttaisit. Jesus Christ...
Tämmöinen:Osta peruna (tai voidaan myydä nimellä tomaatti) survin. Keitetyt perunat sinne ja naps, kuoret jää keksintöön ja perunasurvos on astiassa.
Ei ole siis tää millä tehdään perunalunta.
Ihan pakko käydä ostamassa, syödään sit meilläkin muussia useammin. En mä pysty kuorimaan ku ehkä 3-5 pottua ja on jo ihan nivelet muussia ja neljä muussin syöjää ni tarvitaan niitä pottuja vähän enemmän ku 5Tämmöinen: