Lady Gardenea
Retuutappa ukkelia oikein kunnolla sitten.
Retuutappa ukkelia oikein kunnolla sitten.
Takaa olen nähnyt ja kasvot sivusta (se sulonen missä olit mietteissäs), mutta siinä en huomannut läväreitä.Eikö lipsutti oo ikinä näkeny mun pärstää missään?
Aw, eihän tuo nyt niin paha ooOtin ja kiipesin peräkontin kautta pankin pihassa ulos - nolouden multihuipentuma saavutettu.
On se . Menin maksamaan sillä ennakkoperinnölläni velkoja ja tulin pihassa peräkontin kautta ulos. Ihmiset katseli hiukan pitkään, piti selittää, että kun muut ovet EIVÄT AUKEA, perkele!Aw, eihän tuo nyt niin paha oo
eiks kaikki jo tiedä että VW perheen autoissa ovet kronklaa pakkasellaOn se . Menin maksamaan sillä ennakkoperinnölläni velkoja ja tulin pihassa peräkontin kautta ulos. Ihmiset katseli hiukan pitkään, piti selittää, että kun muut ovet EIVÄT AUKEA, perkele!
Jep. Yritin mä potkia sitä, mutta ei siitä mitään hyötyä ole, kun se lukkosysteemi ei yksinkertaisesi tee mitään pakkasella. Muuten hyviä autoja, tuossa on se vika.eiks kaikki jo tiedä että VW perheen autoissa ovet kronklaa pakkasella
duunikaverilla aukeaa mutteivat pysy kiinni...
Mulla kävi viime talvena silleen et töihin lähtiessä pääsin autoon sisälle, mut sit en saanu ovea enää kiinni. Sit ku duunista lähdin kotiin niin ovi meni ihan nätisti kiinni, mut sit se ei auennut enää ja jouduin pyytämään kotipihassa mp.n auttamaan mun autosta ulos.jotain narua tai liinaa se kaverikin käyttää
mulla oli takavuosina semmonen ooppeli jossa ovenkahva meni täysin veltoksi pakkasella, onneksi vain aina yksi kerrallaan
Ooppeleista en ole kuullutkaan, että nekin tekee tuota. Mulla on omasta autosta takaovien tiivisteet ihan mutkalla, kun jälkikasvu on aina pakkasella repinyt niitä ovia väkisin auki...jotain narua tai liinaa se kaverikin käyttää
mulla oli takavuosina semmonen ooppeli jossa ovenkahva meni täysin veltoksi pakkasella, onneksi vain aina yksi kerrallaan
Noi on Volkkarin valitettavia vikoja. Mä menin tuolla sussun Seatilla viime talvena Jyväskylään ja pääsin lähtiessä hienosti sisään ja perillä myös hienosti ulos, mutta auta armias kun auto oli Jkl:n keskustassa pari tuntia parkissa, sain sitten kammeta peräkontista sisään kymmenien ihmisten kattellessa. Peräkontti tuossa farmarissa pelaa aina.Mulla kävi viime talvena silleen et töihin lähtiessä pääsin autoon sisälle, mut sit en saanu ovea enää kiinni. Sit ku duunista lähdin kotiin niin ovi meni ihan nätisti kiinni, mut sit se ei auennut enää ja jouduin pyytämään kotipihassa mp.n auttamaan mun autosta ulos.
miten niitä ovia muuten avataan kuin väkivalloin jos iskä ei ole muistanut voidella tiivisteitä silikoonilla?Ooppeleista en ole kuullutkaan, että nekin tekee tuota. Mulla on omasta autosta takaovien tiivisteet ihan mutkalla, kun jälkikasvu on aina pakkasella repinyt niitä ovia väkisin auki...
ovistaan epävarmat autot ruukataan katsastaa kesällä...Voi kele ja tana..auto-ongelmia täälläkin, ja ovet just ne jotka seuraavaks alkoi reistaamaan. En ees tiedä mitä miehen piti autoon laittaa että meni katsastuksesta läpi, mut välittömästi sen jälkeen tuli sitten lisäremppaa, joku valohommeli ja joku..no, sitten kuskin puolen ovi lakkas aukeemasta ulkoa ja tänään sit pelkääjän paikan ovi ei aukea mistäänpäin. Millonkahan mies sais nuo laitettua...ku se on niin hirmuisen nopea tämmösis. Osa rempattavista oli pakko laittaa tietyllä aikataululla kun oli se uusintakatsastus tulossa mut nää sit...no, ens vuonna on sit seuraava katsastus..
Ei täs oo ollut ovissa mitään vikaa ennen tätä. Ei ois tarvinnut tullakaan.ovistaan epävarmat autot ruukataan katsastaa kesällä...
Vähän aikaa kun lämmitin puhaltaa, niin kyllä ne aukee. Tosin, meillä on aina niin kiire, että pakko se on repiä. Joten tästä otan syyt niskoilleni - mä en oikein saa aikaa tällaista "turhaa"... :ashamed:miten niitä ovia muuten avataan kuin väkivalloin jos iskä ei ole muistanut voidella tiivisteitä silikoonilla?
VW?Ei täs oo ollut ovissa mitään vikaa ennen tätä. Ei ois tarvinnut tullakaan.
ootko aatellu ikinä että vois laittaa ajastimen siihen roikan ja pistorasian väliin?Vähän aikaa kun lämmitin puhaltaa, niin kyllä ne aukee. Tosin, meillä on aina niin kiire, että pakko se on repiä. Joten tästä otan syyt niskoilleni - mä en oikein saa aikaa tällaista "turhaa"... :ashamed:
eikö tuo auton ulkonäön kohentaminen ole enempi niinkö poikosten hommaa?Mitäs täällä on tänään touhuiltu? Tuli otettua reilummat päiväunet ja nyt vois miettiä että lähtis talliin riisumaan benzin etumaskin ja ruveta sitä ehostamaan
Jos tulee rusakko etumaskista sisään niin siinä on vähän muutakin mielessä kuin pelkkä ulkonäköeikö tuo auton ulkonäön kohentaminen ole enempi niinkö poikosten hommaa?
Sain cirahvilta taas intoa järjestellä mun kuvakansioita.Mitäs täällä on tänään touhuiltu? Tuli otettua reilummat päiväunet ja nyt vois miettiä että lähtis talliin riisumaan benzin etumaskin ja ruveta sitä ehostamaan
ai jaa, no siinä tapauksessa saat synninpäästönJos tulee rusakko etumaskista sisään niin siinä on vähän muutakin mielessä kuin pelkkä ulkonäkö
Mistä sie tuollasia olet kuullutSain cirahvilta taas intoa järjestellä mun kuvakansioita.
Löysin muuten aikamoisen muumikuvan ukosta ja musta ja mitenniiin
huonosta kuvakulmasta kuvattu.
Mää kuulin että tulet saamaan kyytiä.
Söpö isotissinen pikku tipunen visersi:xmas:Mistä sie tuollasia olet kuullut