The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eiks kaikki jo tiedä että VW perheen autoissa ovet kronklaa pakkasella

duunikaverilla aukeaa mutteivat pysy kiinni...
Jep. Yritin mä potkia sitä, mutta ei siitä mitään hyötyä ole, kun se lukkosysteemi ei yksinkertaisesi tee mitään pakkasella. Muuten hyviä autoja, tuossa on se vika.
Kyllä nuokin joskus jättää menemättä kiinni sen jälkeen, kun ne on saatu auki. Viime talvena köytin kuskin oven sidontaliinalla kiinni, kun ensin taistelin sen auki ja sitten ei enää mennytkään kiinni…

kahvikirahvi
jotain narua tai liinaa se kaverikin käyttää

mulla oli takavuosina semmonen ooppeli jossa ovenkahva meni täysin veltoksi pakkasella, onneksi vain aina yksi kerrallaan
Mulla kävi viime talvena silleen et töihin lähtiessä pääsin autoon sisälle, mut sit en saanu ovea enää kiinni. Sit ku duunista lähdin kotiin niin ovi meni ihan nätisti kiinni, mut sit se ei auennut enää ja jouduin pyytämään kotipihassa mp.n auttamaan mun autosta ulos.

jotain narua tai liinaa se kaverikin käyttää

mulla oli takavuosina semmonen ooppeli jossa ovenkahva meni täysin veltoksi pakkasella, onneksi vain aina yksi kerrallaan
Ooppeleista en ole kuullutkaan, että nekin tekee tuota. Mulla on omasta autosta takaovien tiivisteet ihan mutkalla, kun jälkikasvu on aina pakkasella repinyt niitä ovia väkisin auki...

Mulla kävi viime talvena silleen et töihin lähtiessä pääsin autoon sisälle, mut sit en saanu ovea enää kiinni. Sit ku duunista lähdin kotiin niin ovi meni ihan nätisti kiinni, mut sit se ei auennut enää ja jouduin pyytämään kotipihassa mp.n auttamaan mun autosta ulos.
Noi on Volkkarin valitettavia vikoja. Mä menin tuolla sussun Seatilla viime talvena Jyväskylään ja pääsin lähtiessä hienosti sisään ja perillä myös hienosti ulos, mutta auta armias kun auto oli Jkl:n keskustassa pari tuntia parkissa, sain sitten kammeta peräkontista sisään kymmenien ihmisten kattellessa. Peräkontti tuossa farmarissa pelaa aina.

IhanaValo
Voi kele ja tana..auto-ongelmia täälläkin, ja ovet just ne jotka seuraavaks alkoi reistaamaan. En ees tiedä mitä miehen piti autoon laittaa että meni katsastuksesta läpi, mut välittömästi sen jälkeen tuli sitten lisäremppaa, joku valohommeli ja joku..no, sitten kuskin puolen ovi lakkas aukeemasta ulkoa ja tänään sit pelkääjän paikan ovi ei aukea mistäänpäin. Millonkahan mies sais nuo laitettua...ku se on niin hirmuisen nopea tämmösis. Osa rempattavista oli pakko laittaa tietyllä aikataululla kun oli se uusintakatsastus tulossa mut nää sit...no, ens vuonna on sit seuraava katsastus..

Voi kele ja tana..auto-ongelmia täälläkin, ja ovet just ne jotka seuraavaks alkoi reistaamaan. En ees tiedä mitä miehen piti autoon laittaa että meni katsastuksesta läpi, mut välittömästi sen jälkeen tuli sitten lisäremppaa, joku valohommeli ja joku..no, sitten kuskin puolen ovi lakkas aukeemasta ulkoa ja tänään sit pelkääjän paikan ovi ei aukea mistäänpäin. Millonkahan mies sais nuo laitettua...ku se on niin hirmuisen nopea tämmösis. Osa rempattavista oli pakko laittaa tietyllä aikataululla kun oli se uusintakatsastus tulossa mut nää sit...no, ens vuonna on sit seuraava katsastus..
ovistaan epävarmat autot ruukataan katsastaa kesällä...

Aries 78
Mitäs täällä on tänään touhuiltu? Tuli otettua reilummat päiväunet ja nyt vois miettiä että lähtis talliin riisumaan benzin etumaskin ja ruveta sitä ehostamaan :)

Mitäs täällä on tänään touhuiltu? Tuli otettua reilummat päiväunet ja nyt vois miettiä että lähtis talliin riisumaan benzin etumaskin ja ruveta sitä ehostamaan :)
Sain cirahvilta taas intoa järjestellä mun kuvakansioita.:D
Löysin muuten aikamoisen muumikuvan ukosta ja musta ja mitenniiin
huonosta kuvakulmasta kuvattu.:LOL:

Mää kuulin että tulet saamaan kyytiä.:whistle::D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä