O
"oho"
Vieras
Niin vanheneehan se lapsen isäkin. On 60v kun lapsi täyttää 20v mutta sitä pidetään ihan ok asiana miksi näin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On sillä vaikutusta, ainakin downin syndrooman todennäköisyyttä nostaa sekä isän, että äidin korkea ikä.
Alkuperäinen kirjoittaja En hyväksyisi;29183089:Kyllä minä ainakin paheksun molempia. 35+ alkaa olla liian vanha tekemään lapsia, ihan sen lapsen elämää ajatellen.
Älä kuvittele semmosta mitä en ole sanonut... Mulla ei oo mitään vastaan down-ihmisiä, vanhoja vanhempia tai ylipäätänsä lähtökohtasesti ketään ihmisiä. Mun veli on saanut lapsensa yli nelikymppisenä ja mä olen itse vanhan miehen lapsi. Pohdin vain syitä, miksi naiseen ja mieheen suhtaudutaan näissä eri tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja En hyväksyisi;29183089:Kyllä minä ainakin paheksun molempia. 35+ alkaa olla liian vanha tekemään lapsia, ihan sen lapsen elämää ajatellen.
Alkuperäinen kirjoittaja En hyväksyisi;29183512:Jokaisella on oikeus paheksua mitä haluaa. Kyllähän monet tupakoivatkin raskausaikana ja aina siihen löytyy joku Tosi Pätevä syy. Sama homma tämän myöhäisvanhemmuuden kanssa, ainahan niitä tekosyitä löytyy miksi pitää saada tehdä niinkuin Minä Haluan, viis siitä miten lapsi mahdollisesti kärsii. Sehän on ihan arvokysymys mikä on tärkeintä, oman mieliteon täyttäminen vai sen ajatteleminen mitä riskejä lapselle muodostuu.
Alkuperäinen kirjoittaja En hyväksyisi;29183089:Kyllä minä ainakin paheksun molempia. 35+ alkaa olla liian vanha tekemään lapsia, ihan sen lapsen elämää ajatellen.