kahvikirahvi
Mitäs ne sellaiset ehdot on?se on elinehto.
Mitäs ne sellaiset ehdot on?se on elinehto.
:Omulla on työaamuisin sen verran tiukka kuri joukoilleni että kukaan ei ole toistaisksi tohtinut kokeilla olla noudattamatta mun pukemista koskevia määräyksiä
ei edes rva Ruuti
Naarasotukset kun ottaa lähitaisteluaseet käyttöön, niin urokselle jää sanottavaksi just ne kaksi sanaa, jotka tiedät.oiskohan tuo sittekään ihan viisasta?
tiedän ne tasan tarkkaan ja käytän niitä taajaanNaarasotukset kun ottaa lähitaisteluaseet käyttöön, niin urokselle jää sanottavaksi just ne kaksi sanaa, jotka tiedät.
Kyllä kulta :saint:Naarasotukset kun ottaa lähitaisteluaseet käyttöön, niin urokselle jää sanottavaksi just ne kaksi sanaa, jotka tiedät.
meillä poistun varhemmin paikalta kuin nuo pienemmät rinsessat.mulla on työaamuisin sen verran tiukka kuri joukoilleni että kukaan ei ole toistaisksi tohtinut kokeilla olla noudattamatta mun pukemista koskevia määräyksiä
ei edes rva Ruuti
Ja ne yötähtäimet on edelleen keksitty.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181449:No, tottahan palatsin suloisessa puutarhassa onkin oikeastaan ehdoton vaatimus esitellä sulojaan .
Niinpä. Ei koskaan opiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181433:Ei saa juoksennella pihalla puoli pukeissa :kieh:.
Koossa pysyvän liiton kulmakivi.tiedän ne tasan tarkkaan ja käytän niitä taajaan
Laitamme tämän uuden palatsin rakennussuunnitelmaan.meillä poistun varhemmin paikalta kuin nuo pienemmät rinsessat.
Ohjeistan kyllä tiukasti ennen lähtöäni, mutta kummasti " unohtuu " erinäisiä ei toivottuja " vaatekappaleita kotiin.
Sitäkin varten haluan valvontakameran..
kylläpä sä sait tämän kuulostamaan kaksimieliseltä.Mitäs ne sellaiset ehdot on?
Jonkun pitäisi vahtia siun perään vähän paremmin :kieh:.Niinpä. Ei koskaan opi
Kiinnostaako? Siinä olis hyvä ja ainakin haastava työ.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181478:Jonkun pitäisi vahtia siun perään vähän paremmin :kieh:.
Saako siitä hyvänkin palkan? .Kiinnostaako? Siinä olis hyvä ja ainakin haastava työ.
Hyvää yötä PK :kiss:.Mun täytyy mennä nyt nukkumaan, että jaksan aamulla taas karjua omille joukoilleni - aamukuri on kova, mutta reilu.
Hyvät yöt kaikille ! :kiss:
jämäkkä erektio on toinen mutta mitä ne kaks muuta lienee?Koossa pysyvän liiton kulmakivi.
Se on taitolaji, teidän ylhäisyytenne.kylläpä sä sait tämän kuulostamaan kaksimieliseltä.
:xmas:
Maksu luonnossa. Ilmoittele, kiinnostaako. Nyt on mentävä unten maille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181483:Saako siitä hyvänkin palkan? .
Tossa oli varmaan kyse Sussujen koulutuspäivistä.Kiinnostaako? Siinä olis hyvä ja ainakin haastava työ.
Luonnon luomilla eduilla on paikka Kyöpelin sydämmessä, mutta nälkä saattaisi jossain vaiheessa tulla :snotty:.Maksu luonnossa. Ilmoittele, kiinnostaako. Nyt on mentävä unten maille.
:vampire:jämäkkä erektio on toinen mutta mitä ne kaks muuta lienee?
Hmm.jämäkkä erektio on toinen mutta mitä ne kaks muuta lienee?