The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181370:
Onhan tuossa aika paketti. Käytkö päivällä vielä luennoilla?
Tänää kävin 10-12 ja hu pitää mennä 16-18. Mutta en jaksa joka päivä, enkä semmosia jotka on esim 12-14 kun sitten ei ehdi nukkua ennen eikä jälkeen.

kahvikirahvi
Juuvaan yhessä siitä...silleen romanttisesti kahdella pillillä :heart:

Vaikka jos totuuden sanoja puhutaan niin myttylässä on aamuromantiikka melko vähissä :D
Mää olin muksurehveillä yhen kaverin kaa tässä joku viikonloppu takaperin, ja pp joi kaverinsa kanssa pilleillä samasta mukista maitoa, oli he somia :heart: Varsinkin sitten kun homma meni siihen että molemmat puhalteli niihin pilleihin ja se maito kupli ja vyöry yli siitä mukista. Vaikka pp on yleensä suurimman osan ajasta iloinen ja hyväntuulinen tapaus, niin sille naurunremakalle ei oo moni hetki vetäny vertoja.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Mä en oo kans mikään aamurakastaja, ja voitte kuvitella millasia on aamut kun nukuu esim. pommiin ja pp alkaa kiukuttelemaan kun haluais kattoa muumeja, mut ei haluais aamupalaa, ei haluais vaippaa, ei haluais vaatteita....
En minäkään silloin kun töihin pitää lähteä, muuten kyllä. Jumalaton kiire on aina - meillä se tosin on niin helppoa, että karjaisen eteisestä: "Auto lähtee NYT, olitte te kyydissä tai ette!" ... Sieltä yleensä kaksi teiniangstia tulee kiroillen kyytiin, että kun aina on näin kiire ja "isä sä oot aina myöhässä joka paikasta..." Semmosia aamuja. :D

kahvikirahvi
:hug:

Meillä on pienet prinsessat seisseet paljain jaloin yöpaitasillaan puutarhassa, kun eivät halunneet laittaa muita vaatteita, eivätkä ainakaan takkeja, haalareita, kenkiä tms. Kovin kauaa eivät seisseet, kun lumihanki aamupakkasessa kipristeli jalan alla.

Vetivät sittenkin ne vaatteet ylleen..
Mää teen suosiolla vaan niin että alan pukeamaan ite ja sanon että pp ei nyt sitten lähde tarhaan/kauppaan/isille/mummilaan/minnetahansa kun ei kerta suostu pukemaan ekä käyttäydy nätisti, pp saa jäädä sitten yksin kotia. Yleensä siinä vaiheessa alkaa hätäännys ja sitten kelpaakin se pukeminen.
Vaan sitten päästään siihen vaiheeseen että Ei tartte auttaa, kun MINÄ tahdon pukea itse, yhyy äiti kun MINÄ halusin avata oven, ja se saattaa tönätä ulko-ovenkin kiinni ihan vaan että sais ite avata sen. Tartteeko mainita että ovi on semmonen tyhmä käännä vipua ja paina kahvaa-tsydeemi, johon pp ei edes yletä..

Mää teen suosiolla vaan niin että alan pukeamaan ite ja sanon että pp ei nyt sitten lähde tarhaan/kauppaan/isille/mummilaan/minnetahansa kun ei kerta suostu pukemaan ekä käyttäydy nätisti, pp saa jäädä sitten yksin kotia. Yleensä siinä vaiheessa alkaa hätäännys ja sitten kelpaakin se pukeminen.
Vaan sitten päästään siihen vaiheeseen että Ei tartte auttaa, kun MINÄ tahdon pukea itse, yhyy äiti kun MINÄ halusin avata oven, ja se saattaa tönätä ulko-ovenkin kiinni ihan vaan että sais ite avata sen. Tartteeko mainita että ovi on semmonen tyhmä käännä vipua ja paina kahvaa-tsydeemi, johon pp ei edes yletä..
:hug:

mä lähin monesti klo 5 kotoa hirvenpyyntiin niin että loikkasin vaan valmiiks pakattuun autoon, söin aamiaisen täydestä vauhdista matkan varrella ja saavuin hirvimaille klo 8

aamukaffeet sain siinä 9...10 maissa
Tässä on insinöörin ja myyntimiehen ero. Silloin kun tein matkustushommia, en suinkaan laittanut mitään papereita valmiiksi, vaan haeskelin niitä aamulla kauheassa kiireessä, heitin takapenkille ja kaasu pohjaan. Ja nykyäänkään ei tule illalla mitään valmiiksi laitettua vaan aamulla jotkut rytkyt päälle, koira lenkille, lenkin jälkeen jotkut suht siistit vaatteet päälle, paperit supernopeasti laukkuun ( jahka ne ensin löytyy), tupakan poltto joko pihassa ennen lähtöä tai oikein kiire jos on, niin tuolla nykyisellä parin kilometrin työmatkalla. Jälkikasvu kyytiin tuossa välissä ja siinä on mun aamuni. Aamupalaa en ole enää vuosiin syönyt arkisin ja kahvia en juo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä