Ei juma milja, ootko sä ihan terve tai ootko mahdollisesti saanut pahastikin takkiisi joskus? Käy hoidattaan pääsi ennenkuin muille annat ohjeita!
Katos, ei me aina niin vastarannan kiiskiä ollakaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei juma milja, ootko sä ihan terve tai ootko mahdollisesti saanut pahastikin takkiisi joskus? Käy hoidattaan pääsi ennenkuin muille annat ohjeita!
Oiskohan milja sama tyyppi, joka ajoi takertuvalla, pihtaavalla, torjuvalla, syyttävällä ja nalkuttavalla käytöksellä oman ukkonsa pois? Ja kun ukko lopulta tosiaan häipyi, itki ja vinkui palstalla useissa tekemissään ketjuissa, miten mies oli tehnyt väärin. Sen jälkeen linkitti jokaiseen parisuhdetta käsittelevään ketjuun rivitolkulla kopioitua tekstiä jostain "parisuhdeoppaasta".Ei juma milja, ootko sä ihan terve tai ootko mahdollisesti saanut pahastikin takkiisi joskus? Käy hoidattaan pääsi ennenkuin muille annat ohjeita!
Kyllä mun epäilykset ainakin heräisi, jos mies kertoisi lähtevänsä tukholmaan joulostoksille?????
Me ei pahemmin reissata yksinämme. Ei tarvi toista kieltää, kun ollaan siitä kai samoilla linjoilla. En koe sitä mitenkään kahlitsevana tai tukahduttavana. Toimii meille.
En ole varannut vielä reissua. Meillä on omat rahat (toki maksamme yhteiset kulut puoliksi, mutta omat tilit) ja rahasta ei ole kiinni.
Meidän lapsi on jo 7v ja olen nuori äiti. En ole koskaan ollut missään yksin. Joskus aikaisemmin olen suunnitellut, mutta koska miehelle se ei ole ollut ok, niin olen tyrmännyt idean.
Mikään ryyppyreissu kavereiden kanssa ei ole mulle aikaa, jolloin voin keskittyä itseeni.
Mä olen koko syksyn ollut jotenkin todella alakuloinen. Mä hyppäsin suoraan oikeastaan lapsuudesta aikuisuuteen. En ole siis ikinä saanut kokea mitään mitään yksin.
Olisi vaan ihana tehdä jotakin ihan itseni kanssa. Loikoilla hotellilla, juoda lasi viiniä, kiertää kauppoja yms. Vaikka se ei Tukholma olisikaan. Tamperekin riittää.
Kyllä mun epäilykset ainakin heräisi, jos mies kertoisi lähtevänsä tukholmaan joulostoksille?????
Me ei pahemmin reissata yksinämme. Ei tarvi toista kieltää, kun ollaan siitä kai samoilla linjoilla. En koe sitä mitenkään kahlitsevana tai tukahduttavana. Toimii meille.
Harva mies taitaa ihan shoppailun takia lähteä TukholmaanMutta heräisikö sinulle epäilykset jos miehesi haluaisi lähteä patikoimaan/metsästämään/ralleihin/jääkiekko-ottelua katsomaan tms. yksin toiselle paikkakunnalle, eikö se olis ok?
Sanot sille armaallesi että jää nyt toteuttamaan noita periaatteitaan yksinään, sinä lähdet nauttimaan elämästä.
Voi että kun tulee ihan ahdistus ja suru sun puolestasi!
Niin, ton suhteen ongelma tuskin on se, ettei toisen osapuolen haluta menevän yksin reissuun, vaan siinä, että se toinen tyyppi siinä suhteessa on niin kuolettavan tylsä, käytännöllinen ja ärsyttävä, että voin vaan kuvitella miten puuduttavaa elämä olisi tuollaisen henkilön kanssa.
Olis se ihan ok. Meillä ehkä raja menee enemmän ulkomaan matkoihin. En tiedä miksi, mutta niitä me ei vaan pahemmin tehdä yksinämme. Kyllä se tekee itse kullekkin hyvää olla joskus yö pois himasta, jonkin esim. harrastuksen tai sosialistumisen parissa.
Mun mielestä se menee vähän niin, että suhde on aina hyvä, jos kummallakin on samat säännöt/vapaudet ja kumpikin on niihin edes suhteellisen tyytyväinen. Se, että kotoa pitää voida poistua ilman suurta syyllisyyttä on tietysti aika merkittävä juttu suhteen kestävyydelle... se, mikä kullekkin pariskunnalle on sopiva aika, on sitten niiden määriteltävissä.
Ei pahalla mutta "wanhan ja kokeneen" naisen syvällä rintaäänellä uskallan arvella että lähtölaskenta on alkanut. Tuollainen suhde, tuollainen mies, kyllä näivettää ajanoloon. Ja ehkä Milja on kasvamassa aikuiseksi... Joka itse haluaa elää ja päättää...
Juu, mä epäilen samaa
Mies on huolestunut, koska tajuaa, että rouva alkaa ottaa etäisyyttä. Kyseessä ei olekkaan vaan matka ja hetki itselle, vaan ensiaskel omaan ajatteluun ja itsenäiseen elämään. Ei ne miehetkään ole niin tyhmiä, mitä joskus joku luulee.
Oi kauheeta mä en vaan pääse yli ajatuksesta, että jos mun pitäis jakaa elämäni ihmisen kanssa, joka toteaa kaupungilla kahville hinkuessani, että saa sitä kahvia kotonakin. Mä vaan kuolisin. Mä näivettyisin ihan hiljaa pois. Pelkkä ajatuskin kuristaa.
Ja että alkoholikin on ihan turhaa ja pahasta!!!! Muutamien tuhansien punaviinilasien kumonneena, en voi käsittää henkilöä, joka sanoo noin. Voi miten on tilkka punkkua pelastanut monet illatEi missään nimessä turhaa...