[QUOTE="vieras";29150651]Hmm.... En ole edes mustasukkainen, mutta suoraan sanottuna kenen tahansa tekemä tuollainen reissu saisi minut epäilemään, että rakastajan/rakastajattaren kanssa halutaan lomailla. Ymmärrän, että lapsiperheessä halutaan joskus irtiotto lapsiperhearjesta, mutta että puolisosta. Jos on sellainen tyyppi, että ihan yksinään tykkää olla, niin luulisi että aika toisentyyppisen irtioton järjestäisi, vaikka tuntureille vaeltamaan.
Itse voisin hyvin rentoutua yksinään mökillä, mutta laivalle ja Tukholmaan shoppailemaan en kyllä lähtisi yksin. Kun ei siinä yksin ole kuitenkaan, vaan vieraiden ihmisten keskellä. Eri juttu, jos on rakastaja matkassa.
Meillä kyllä molemmat reissaa usein ilman lapsia tai puolisoa, mutta ne on työmatkoja. Kyllä mä vapaa-ajan reissut haluan tehdä perheeni kanssa. Sitä paitsi reissullakin voi hyvin ottaa omaa aikaa ja tehdä välillä omia juttuja.[/QUOTE]
Ette kai te ihmiset oikeasti ole näin yksinkertaisia? Ette vain voi ymmärtää, että on olemassa erilaisia ihmisiä kuin te? Toiset kaipaavat enemmän sitä yksinoloa, se on niin yksinkertaista. Ja se ei tarkoita, että kyseessä on joku erakko, joka haluaa olla yksin Lapissa. Vaan ihminen voi kaivata sitä, että saa olla yksin ja tehdä niitä asioita mistä tykkää, ne asiat voivat olla shoppailua tai konsertissa käymistä tai jotain muuta missä näkee muita ihmisiä. Mä rakastan suurkaupungin vilinää ja en kestäis montaa päivää, jossain Lapin erakkovaelluksella. Mutta silti rakastan yksinoloa, sitä, että voin tehdä mitä itse haluan, voin syödä mitä itse haluan, voin katsoa televisiosta mitä itse haluan. Ei tarvitse tehdä kompromisseja tai ottaa kenenkään muun haluja huomioon. On ihana kun päivän jälkeen hotellihuoneessa ei ole ketään kenen kanssa pitäisi jutella vaan saa vain olla hiljaisuudessa. Ne ihmiset siellä kadun ihmisvilinässä eivät kaipaa multa mitään, mun ei tarvitse ottaa heidän tarpeitaan huomioon eikä jutella heidän kanssaan.