Saako kasvisruokaa syömällä yhtä kauniit silmät kuin Sinillä on?
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29135177:GP on ollut rikollisjärjestö minun vanhoissa silmissäni aina.
Mua ihmetyttää miten joku on niin yksinkertainen, että luulee tämän olevan uutisaihe siksi, että pidätys tuli yllätyksenä.Muo oikeesti ihmetyttää, miten pumpulissa kasvanu ja sinisilmäinen voi ihminen olla; luuleeko joku oieesti, että on luvallista häiritä laivan työskentelyä. Voiko olla, että se oli jollekkin yllätys, että lait koskee myös Greenpeacen jäseniä.
Mä en siis ymmärrä mikä ihmeen uutisaihe tää on -paitsi ehkä niltä osin, että nuo saa hotellipalvelut venäläiseen vankilaan -alan uskoa salaliittoteoriat joiden mukaan esim. kilpailevat öljy-yhtiöt rahoittaa toisiaan vastaan tehtyjä iskuja. Creenpeacelle on ihan sama mistä raha tulee, kunhan tulee julkisuutta, eli taas on yks hyvä aate mädätetty ja pyörittämällä rahalla isoa ja raskasta terroristijärjestöä.
Mua taas oikeasti ihmetyttää, miten voi olla niin vajakki, että kuvittelee pidätysten tulleen kenellekään aktioon osallistuneille yllätyksenä?Muo oikeesti ihmetyttää, miten pumpulissa kasvanu ja sinisilmäinen voi ihminen olla; luuleeko joku oieesti, että on luvallista häiritä laivan työskentelyä. Voiko olla, että se oli jollekkin yllätys, että lait koskee myös Greenpeacen jäseniä.