V
viersa
Vieras
Huoh. Avautumista tulossa. Asuttu vuosi yhdessä. Kertaakaan en ole saanut mitään sinä aikana, paitsi jouluna edellisenä iltana kahdeksalta hutaisten haetun suihkusaippuasetin.. Itse olen miehelle ostanut toivomansa joululahjan, syntymäpäivälahjan, muuten vain useampia vaatteita mistä on puhunut sekä lehtitilauksen. Miksei voi edes kerran tuoda kukkia? Olen kertonut haluavani kukkia, johon ilmoittaa ettei tuo pyytäessä vaan haluaa yllättää. No eipä ole näkynyt. Ostin sitten itse kukkia niin sanoi että tuntuu pahalta kun joudun itse ostamaan itselleni kukkia.... no miksiköhän. Kohta syntymäpäivä ja tuskailee ettei voi ostaa mitään kun ei tiedä mitä ostaa. Olen kertonut toiveita mutta epäilen silti että mitään en saa. Hänelle ostin kuitenkin toivomansa kalliin lahjan.
Ei myöskään ajattele minua muissakaan asioissa, vaan hyvin usein vain itseään. Esim. Töistä tullessa laittaa ruokaa vain itselleen, syö viimeiset jämät jääkaapista ajattelematta olisiko minullakin nälkä ym. Huoh, harmittaa
Ei myöskään ajattele minua muissakaan asioissa, vaan hyvin usein vain itseään. Esim. Töistä tullessa laittaa ruokaa vain itselleen, syö viimeiset jämät jääkaapista ajattelematta olisiko minullakin nälkä ym. Huoh, harmittaa