mä taas en ole vuokaan tehny koskaan.Pysyykö mureke hyvin kasassa jos sen laittaa vaan pellille? Mulla ei oo ikinä tullu ees mieleen tehä muuten kuin vuoassa =)
Hyvin pysyy kasas.Pysyykö mureke hyvin kasassa jos sen laittaa vaan pellille? Mulla ei oo ikinä tullu ees mieleen tehä muuten kuin vuoassa =)
Eikö siitä karkaa kaikki liemet?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29118247:mä taas en ole vuokaan tehny koskaan.
ei oo karannu.Eikö siitä karkaa kaikki liemet?
SeleväAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29118261:ei oo karannu.
Hohhoijaa taas.Mikä kaaliruoka se sellainen on, jossa on perunamuusi tai peruna pääosassa?
En ymmärrä Scarletten tai rättiväsyneen perunaruokia kaaliruokakisassa.
mitäs kaikkee sä sitten ymmärrät.Mikä kaaliruoka se sellainen on, jossa on perunamuusi tai peruna pääosassa?
Mikä se sulle sitten olis pitänyt olla, että ymmärtäisit? Puna-, valko- tai kiinankaali lättästy lautaselle joko raakana, keitettynä tai paistettuna? Olis ihan vaan kaalia, kun aihe on kaali, niinkö?Mikä kaaliruoka se sellainen on, jossa on perunamuusi tai peruna pääosassa?
Mikä kaaliruoka se sellainen on, jossa on perunamuusi tai peruna pääosassa?
Missä sanotaan, että kaalin olisi pitänyt olla pääosassa?Mikä kaaliruoka se sellainen on, jossa on perunamuusi tai peruna pääosassa?
Tossa on perunamuussi pääosassa ja kaali lisuke. kaaliruokaan ei kuulu mitkään perunat, ei lisukkeenakaan. Ton nimen pitäs olla perunamuussi lisukkeilla.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29118329:Ne on lisukkeita, urpo
Kaali oli raaka-aine josta jokaanen sai tehdä sellaasen ruuan ku halus. Mun ruoka oli KAALI-jauhelihamureke, muusi ja lämpimät kasvikset lisäkkeenä.Tossa on perunamuussi pääosassa ja kaali lisuke. kaaliruokaan ei kuulu mitkään perunat, ei lisukkeenakaan. Ton nimen pitäs olla perunamuussi lisukkeilla.
Tosi herkulta kuulostaa ja lähtee heti kokeiluun! Ihan on ruokaa on mun makuuni ja halloumia meillä perheessä käytetään muutenkin.Joo on halloumia, en liottanu siitä paljoo suolaa pois ku kastike oli kuitenkin aika mieto, mutta inkiväärin vuoksi raikas. Tuosta linkistä löytyy kaikkien ruokien reseptit =)
Sun annoksessa muusi oli pääruoka, sitä on lautasella eniten ja tuo kaalihärdelli on selvä lisuke. Kaaliruoka ja muusi ei kyl mitenkään kuulu samalle lautasella.Kaali oli raaka-aine josta jokaanen sai tehdä sellaasen ruuan ku halus. Mun ruoka oli KAALI-jauhelihamureke, muusi ja lämpimät kasvikset lisäkkeenä.
Onko sulla ravintolaski lautasella pelkkä pääraaka-aine?
Haista home, pääasia että on kasviksia kunnolla ja toiset 1/2 muussille ja protskulle. Mitään ei tarvi muuttaa tuossa.Sun annoksessa muusi oli pääruoka, sitä on lautasella eniten ja tuo kaalihärdelli on selvä lisuke. Kaaliruoka ja muusi ei kyl mitenkään kuulu samalle lautasella.
Totta kai nälkäsenä tuo sun annos näyttää siltä että sitä ois kiva mättää kun sisältää muussia. Sait muussista nuo pisteet kaaliruokakisassa.
Sulle on selvästi annettu muusia lusikalla niin et voi sitä kauhalla vaatia.Sun annoksessa muusi oli pääruoka, sitä on lautasella eniten ja tuo kaalihärdelli on selvä lisuke. Kaaliruoka ja muusi ei kyl mitenkään kuulu samalle lautasella.
Totta kai nälkäsenä tuo sun annos näyttää siltä että sitä ois kiva mättää kun sisältää muussia. Sait muussista nuo pisteet kaaliruokakisassa.
Kyllä muuten tasan tarkkaan kuuluu. Kaalipata ,muusi ja puolukkahillo on yks meillä säännöllisesti tehtävä ruoka. Sitä on tehny mun äiti ja sen äiti iänkaiken. En voisi kuvitella kaalipadan LISUKKEEKSI mitään muuta ku muusia ja pelkkä kaalipatakaan ei oikein uppois.Sun annoksessa muusi oli pääruoka, sitä on lautasella eniten ja tuo kaalihärdelli on selvä lisuke. Kaaliruoka ja muusi ei kyl mitenkään kuulu samalle lautasella.
Onnittelut voitostasi, ei sitä kukaan kiistä, mutta MIKSI laitoit tuota muussia tuohon. Kaaliruoka olisi hyvin riittänyt salaatin kanssa ja puolukoiden. En muista oliko sulla puolukoita.Sulle on selvästi annettu muusia lusikalla niin et voi sitä kauhalla vaatia.