Ruokahaaste vko 42. (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste vk42, ÄÄNESTYS!!!

• Scarlett O Harava

Ääniä: 8 42,1%
  • Professional Griefer

Ääniä: 7 36,8%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 5 26,3%
  • Lady Gardenea

Ääniä: 2 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
Status
Viestiketju on suljettu.
Kaalikäärylekkään ei taida kestä tarkempaa tutkiskelua sun kriteerejen mukaan?

Äänet meni perunamuussille, ei kaaliruualle. Tuossa äänestyksessä oli kaaliruokiakin, tuo scarletten perunaruoka ei kuulunut joukkoon, ja sun annos oli myös omituinen perunan vuoksi.
Mä en ymmärrä että onko tää joku kulttuurisidonnainen juttu, syödäänkö pohjanmaalla kaalia vain perunoitten kanssa? Meilläpäin kaaliruoka on kaaliruokaa, eikä perunaruuan lisuketta.

kaaliruokaa?
[QUOTE="vieras";29120429]Tuossa kuvassa pottumuusi on se joka mahan täyttää, ei suinkaan kaali jota tuskin erottaa lautaselta.[/QUOTE]

Juuri näin.

kaaliruokaa?
Kävin lukemassa tuon Scarletten ruuan reseptin, kaalin määrää ei oltu edes mainittu, lihaa kyllä riitti. Taitaa sisältää tuo härdelli lihaa paljon enemmän kuin kaalia. Sitäpaitsi mikä kaali muka kypsyy 200 asteessa 40 minuutissa ILMAN esikeittämistä tai edes paistamista?

Tuo on selvä perunaruoka, lisukkeena lihahärdelli jossa ehkä pari suikaletta kaalia.

Kävin lukemassa tuon Scarletten ruuan reseptin, kaalin määrää ei oltu edes mainittu, lihaa kyllä riitti. Taitaa sisältää tuo härdelli lihaa paljon enemmän kuin kaalia. Sitäpaitsi mikä kaali muka kypsyy 200 asteessa 40 minuutissa ILMAN esikeittämistä tai edes paistamista?

Tuo on selvä perunaruoka, lisukkeena lihahärdelli jossa ehkä pari suikaletta kaalia.
Toi sun kaalifetissi alkaa olemaan jo aika huolestuttavaa. Mitäs jos työntäisit vaikka parsakaalit hanuriisi ja vetäisit vitun päähäsi. Jookosta?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29120529:
Toi sun kaalifetissi alkaa olemaan jo aika huolestuttavaa. Mitäs jos työntäisit vaikka parsakaalit hanuriisi ja vetäisit vitun päähäsi. Jookosta?
Minä vähän luulen että oikea ammatti kokki haluaa valistaa scarlettia vääristä teoista. Ei tuossa sen kummempaa, voisi vaan scarlett itsekin myöntää omat möhläyksensä.

kaaliruokaa?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29120529:
:D Sori, tää mun fetissi paheni sitä mukaa kun Scarlette väitti perunamuussiaan kaaliruuaksi.

Niin te vissiin luulette ravintolaski saavanne vain tilaamanne pihvin lautaselle? Mä en oo möhlänny yhtää mitään. Jatkakaa toki tätä säälittävää paskaa taas. Jos kysees olis joku muu ku mä niin ei olisi tullu tuollaasta määkimistä. On se kumma ku nikin perusteella pitää ruveta ruokiaki haukkumaan.

Tuo joka väittää perunaruokaa kaaliruuaksi.
Koita nyt saatanan tollo tajuta, että se kaaliruoka on se mureke ja perunamuusi on lisäke.

Ei oo missään määrätty muuten, että sitä annettu raaka-ainetta pitää olla eniten. Hyvä esimerkki on tuo omenapiirakka eli sun logiikan mukaan vuokaan laitetaan vain omenalohkot eikä siinä saa olla mitää muuta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä