On se täällä Helsingin kantakaupungissa aika must :snotty:Periaatteessa kyllä. Periaatteessa siksi, että mun mielestä en elä kovin vaatimattomasti vaikka tiedän että tähän tilanteeseen joutuminen olisi monelle katastrofi. Omasta mielestä meillä on paljon sellaistakin, mitä ilman voisi elää. Mutta ei matkustella, en ostele mitään tarpeetonta (paitsi tauluja joskus), en kuluta rahaa kauneudehoitoon ymv. mitkä nyt nykyään ehkä on sellaisia tietynlaisia mittareita. Itse en pidä sisävessaakaan kovin välttämättömänä.
Lainaan itseäni. Esimerkki älyttömissä asioissa pihistelystä.Tykkään ja olen erittäin tyytyväinen. Pihistelen joissain ihan älyttömissä asioissa ja toisaalta saatan ostaa hujauttaa jotain ihan turhaa ja kallista tosta noin vaan. Kallista siis minun kriteereilläni.
Ehkä naapureiden mielestä ainakin vaikkei itse niin kaipaisikaanOn se täällä Helsingin kantakaupungissa aika must :snotty:
No sepä, meidän pihalla ei oo ku pikkuinen viheralue. Vois tulla vaatimattomasti elävälle aika ruhtinaalliset sakot aika pianEhkä naapureiden mielestä ainakin vaikkei itse niin kaipaisikaan
Mutta ei tästä loppujen lopuksi kovin kauaa ole, kun pihoilla oli yhteishuussit...
Saisko niistä jotenkin ompelemalla edes jotain hyödyllistä? Itse kyllä vähän sorrun toisinaan samaan, kun ajattelen että kaikki pitää hyödyntää jotenkin ja sitten ne paikattavat housut seisoo tuolla iät ajat pölyttymässä ja aiheuttaa vaan ahdistusta.Ostin tammikuun nettialennusmyynneistä tonttupukuja, kun halvalla sai. Nyt huomaan, ettei yksikään niistä ole tulevana jouluna sopiva kenellekään noista kolmesta pikkutytöstä
Kun en osaa ommella. Just ja just osaan lyhentää housujen lahkeet.Saisko niistä jotenkin ompelemalla edes jotain hyödyllistä? Itse kyllä vähän sorrun toisinaan samaan, kun ajattelen että kaikki pitää hyödyntää jotenkin ja sitten ne paikattavat housut seisoo tuolla iät ajat pölyttymässä ja aiheuttaa vaan ahdistusta.
Eihän toi oo älytöntä pihistelyä vaan älytöntä tuhlaamista ja järjetöntä muutenkin ostaa jotain mikä ei tule edes käyttöön.Lainaan itseäni. Esimerkki älyttömissä asioissa pihistelystä.
Ostin tammikuun nettialennusmyynneistä tonttupukuja, kun halvalla sai. Nyt huomaan, ettei yksikään niistä ole tulevana jouluna sopiva kenellekään noista kolmesta pikkutytöstä