Eli suoraan kerrot olevasti omasta värkistä muuta kuin pieni/tiukka? OK![]()
Mitä nauramista siinä sitten on? Itse olet koko ajan suureen ääneen paheksunut naisia jotka puhuvat rumasti pienestä munasta, ja sitten sorrut itse samaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli suoraan kerrot olevasti omasta värkistä muuta kuin pieni/tiukka? OK![]()
Tuossa olisi toki voinut kysyä, että miksi ei yksi jos toisellekin yksi?
Fysiologisista syistä. Kun minä saan, niin minusta ei ole enää hyötyä sängyssä. Kun nainen saa, niin hän voi vaivatta jatkaa sekstaamista. Sain tuon naisen kanssa parasta kyytiä ikinä.
Mitä nauramista siinä sitten on? Itse olet koko ajan suureen ääneen paheksunut naisia jotka puhuvat rumasti pienestä munasta, ja sitten sorrut itse samaan.
No sitä, että kun sille värkille voi tehdä yhtä sun toista jumppaa, munalle ei.
Miehetkin voivat harjoittaa lantiopohjalihaksiaan ja varmistaa, ettei ole hillitöntä ylipainoa.
No ei, miten niin?
Ps. opettele kirjoittamaan.
No shit? Oikeestikko vai?![]()
Pahalla päällä? Mielestäni lisäilen vielä nauruhymiöitä päälle
taitaa osua nyt lortsahtaneiden tussujen omaan nilkkaan tämä kun ei jakseta jumpata vaan huudellaan messuhalli avoinna mitä sattuu?
Miksei sinusta ole hyötyä sängyssä enää orgasmin jälkeen? Voihan sen parin minsan lepotauon käyttää vaikka suuseksiin?
Meinaatko, että spermaista värkkiä pitäisi nuoleskella?
Useimmilla naisilla on kaksi tervettä kättä, sen rämpyttää alapäätään jos yksi orgasmi ennen miestä ei riittänyt.
Pahalla päällä? Mielestäni lisäilen vielä nauruhymiöitä päälle
taitaa osua nyt lortsahtaneiden tussujen omaan nilkkaan tämä kun ei jakseta jumpata vaan huudellaan messuhalli avoinna mitä sattuu?
Ai, no mä oon sitten varmaan joku luonnonoikku tai tosi pahasti lörähtänyt kun mun miehen kikkeli ainakin uppoaa pohjaan, mulla on videomateriaaliakin aiheesta.Mutta kai se on sitten uskottava optiseksi harhaksi kun ei sellainen voi olla mahdollista.
![]()