Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai no, korjataan että palstamääritelmän mukaan olen varmasti pienimunainen. En ole kokoa 18-19cm ja ranteenvahvuinen joka eittämättä on palstamammojen standardi ja normmikoko. :)

Pahalla päällä? Mielestäni lisäilen vielä nauruhymiöitä päälle :)

taitaa osua nyt lortsahtaneiden tussujen omaan nilkkaan tämä kun ei jakseta jumpata vaan huudellaan messuhalli avoinna mitä sattuu?

[QUOTE="jjjj";29101343]No kieltämättä aika pahalla päällä olet tämän asian suhteen.[/QUOTE]

Ja taas astrolabe vauhdissa, tännekin pääsi Dataa ylistämään ;) Eikö teillä kotona puhuta, vai miksi pitää palstan kautta aina näitä ylistysviestejä kirjoitella :D

Mutta asiaan, sinusta itsestäsihän se on kiinni, tuletko toimeen miehen vehkeen kanssa :D Tuntuiko seksi hyvältä? Eihän sillä koolla ulkonäöllisestä mitään merkitystä ole, mutta jos et ole tyytyväinen sängyssä, niin on se vähän kehnoa kyllä.. :/ Mutta jos seksi tuntui hyvältä, niin mitä se haittaisi?

Mäkin sain teininä sellasta 11 cm munaa, ja oli todellakin lantionpohjalihakset kunnossa, en ollu synnyttäny :D Se ei tuntunut missään, raukka pisteli menee ihan tohkeissaan :D Kyllä sellanen 15-18 cm on passeli :p Mahakkailla miehillä munat viä lyhenee sen mahan alle, lähtee cm hetkessä :D

No eikö sellaiset ole jotka vaativat toista kestämään niin ja niin kauan ja jos näin ei käy, niin "nuolemaan siitä"?

[QUOTE="jjjj";29101449]Sä oot varmaa tosi itsekäs sängyssä...näin veikkaisin.[/QUOTE]

Entäs jos on pienet munuaiset?

656766.gif

Voi voi, vierasmiehelle tuli paha mieli, ku tytöt kerto sille, että sillä koolla sittenkin ON väliä. Paijatkaa joku nyt mies paran päätä vähäsen, sillä on surku ja kiukku. :'(

[QUOTE="vieras";29100089]Tuota kuinka paljon sä kuvittelet et se laajenee ja pitenee? Kyse on sentistä parista korkeintaan. Ei se sinne 25cm asti koskaan pitene ;) Te ette ehkä kiihkoltanne sitä huomaa mutta suurin osa siitä vehkeestä jää ulkopuolelle. Ja sitä paitsi, pohjaan asti vetäminen sattuu. En tarkoita syvälle menemistä, siinä ei ole mitään pahaa, vaan pohjaan eli kohdunsuun jyskyttämistä. Se sattuu, ja joka väittää ettei satu, ei ole sitä kokenut. Niin että sori vaan sullekin :headwall:[/QUOTE]

Ai, no mä oon sitten varmaan joku luonnonoikku tai tosi pahasti lörähtänyt kun mun miehen kikkeli ainakin uppoaa pohjaan, mulla on videomateriaaliakin aiheesta. :D Mutta kai se on sitten uskottava optiseksi harhaksi kun ei sellainen voi olla mahdollista. :(

Minä se vasta luonnonoikku olenkin, kun olen puskenut pillustani 4kg*50cm ulos ilman nirhaumaakaan. Normaalistihan toosa venyy vain 1-2cm "lepotilastaan", sanoo palstatietäjät.

Yhteistyössä