Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Marjukka";29090949]Ei tosiaan onnistunut esim se, että olisin nostanut jalat miehen ulkapäille.
Ei se nyt mikään ihan onnettoman pieni ollut siis todellakaan, mutta pieni.[/QUOTE]

Mä en nyt ihan ymmärrä mitä tarkotat... Jos miehellä on pieni penis, niin se jalkojen nostaminen miehen olkapäille tekee yhdynnästä helpompaa..?

Mulla kokemusta yhdestä suht. pienestä (ehkä n. 10cm?) ja tuo oli kyllä sellainen asento, että hyvin yltti pohjaan asti. :)

No mun täytyy myöntää, että mä olen ollut sellainen "isohko pitää olla". Ja mites kävi... Noh, mulla on ollut useita miesystäviä ja kaikilla vähänkin pidempään olleilla on ollut sellainen isohko (tai vähintään keskikokoinen, 15-senttinen, mut nääkin yleensä paksuja. Ei se pituus itse asiassa oo niin tärkeetä.)

Mut sitten tapasin kerran elämäni miehen. Ihastuin siinä ihan eri ominaisuuksiin kuin aiemmissa tapauksissa. Se ei ollut periaatteessa edes mitenkään komea ja penis on pieninpiä mitä olen kohdannut. Mutta mies on ihan helvetin älykäs ja lisäksi se on saanut mut näkemään tän maailman vähän muutenkin kuin pinnallisena...

Mut sanoisin silti, että monet jutut vaikuttivat siihen että tässä kävi näin... Todella vaikea selittää, mutta, noh jotenkin vaan tän tyypin henkinen ainutkertaisuus muihin tapaamiini miehiin nähden meni niin yli kaikilla tasoilla, että peniksen koko menetti merkityksensä.

Mitäs sinne pohjaan PITÄÄ tökkiä? Ja sitä paitsi normaali värkki on 6-10cm syvä joten saa olla todella minimuna jos NORMAALILLE naiselle ei riitä.
Sen sijaan jos naisella on joku alemmuuskompleksi ettei ylipäätään voi kiihottua seksiin jos miehellä ei ole visuaalisesti pitkää vehjettä niin vika on silloin vain pään sisäinen. Sillä osalla mikä jää ulos, ei ole suurtakaan virkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;29096073:
Voisiko joku kertoa miten naisen lantionpohjanlihasten kunto edesauttaa miehen munan pituudessa? Enempi taitaa jeesiä paksuuden kanssa. Vaikka ois kuinka tiukka, ei se nysä yllä pohjaan ilman fysiologisia laskeumia.

Lorttopilluiset munahaukat sanoisivat, että "höpö höpö, ei normaalilla/pienehköllä munalla tee mitään. Laita nysäkulli vaihtoon ja hommaa kunnon mies jolla on järki ja lerssi samassa."
Ja sitten ämmät itkee kun ei oo kunnon suhdetta :D

No mun täytyy myöntää, että mä olen ollut sellainen "isohko pitää olla". Ja mites kävi... Noh, mulla on ollut useita miesystäviä ja kaikilla vähänkin pidempään olleilla on ollut sellainen isohko (tai vähintään keskikokoinen, 15-senttinen, mut nääkin yleensä paksuja. Ei se pituus itse asiassa oo niin tärkeetä.)

Mut sitten tapasin kerran elämäni miehen. Ihastuin siinä ihan eri ominaisuuksiin kuin aiemmissa tapauksissa. Se ei ollut periaatteessa edes mitenkään komea ja penis on pieninpiä mitä olen kohdannut. Mutta mies on ihan helvetin älykäs ja lisäksi se on saanut mut näkemään tän maailman vähän muutenkin kuin pinnallisena...

Mut sanoisin silti, että monet jutut vaikuttivat siihen että tässä kävi näin... Todella vaikea selittää, mutta, noh jotenkin vaan tän tyypin henkinen ainutkertaisuus muihin tapaamiini miehiin nähden meni niin yli kaikilla tasoilla, että peniksen koko menetti merkityksensä.

Mitäs sinne pohjaan PITÄÄ tökkiä? Ja sitä paitsi normaali värkki on 6-10cm syvä joten saa olla todella minimuna jos NORMAALILLE naiselle ei riitä.
Sen sijaan jos naisella on joku alemmuuskompleksi ettei ylipäätään voi kiihottua seksiin jos miehellä ei ole visuaalisesti pitkää vehjettä niin vika on silloin vain pään sisäinen. Sillä osalla mikä jää ulos, ei ole suurtakaan virkaa.

Juu, emätin on normaalitilassa tuon mittainen. Naisen kiihottuessa emätin kuitenkin laajenee pitenee ja kostuu (vähän kuin kikkeli, mutta sisäänpäin). Tämä on ihan yläasteella opetettua tietoa. Kenenkään em'ätin ei ole koko ajan saman kokoinen, varsinkaan kiihottuessa. Että sori vaan pikkumulkut, vastaväite mitätöity. :laugh:

Juu, emätin on normaalitilassa tuon mittainen. Naisen kiihottuessa emätin kuitenkin laajenee pitenee ja kostuu (vähän kuin kikkeli, mutta sisäänpäin). Tämä on ihan yläasteella opetettua tietoa. Kenenkään em'ätin ei ole koko ajan saman kokoinen, varsinkaan kiihottuessa. Että sori vaan pikkumulkut, vastaväite mitätöity. :laugh:

Tuota kuinka paljon sä kuvittelet et se laajenee ja pitenee? Kyse on sentistä parista korkeintaan. Ei se sinne 25cm asti koskaan pitene ;) Te ette ehkä kiihkoltanne sitä huomaa mutta suurin osa siitä vehkeestä jää ulkopuolelle. Ja sitä paitsi, pohjaan asti vetäminen sattuu. En tarkoita syvälle menemistä, siinä ei ole mitään pahaa, vaan pohjaan eli kohdunsuun jyskyttämistä. Se sattuu, ja joka väittää ettei satu, ei ole sitä kokenut. Niin että sori vaan sullekin :headwall:

[QUOTE="vieras";29100089]Tuota kuinka paljon sä kuvittelet et se laajenee ja pitenee? Kyse on sentistä parista korkeintaan. Ei se sinne 25cm asti koskaan pitene ;) Te ette ehkä kiihkoltanne sitä huomaa mutta suurin osa siitä vehkeestä jää ulkopuolelle. Ja sitä paitsi, pohjaan asti vetäminen sattuu. En tarkoita syvälle menemistä, siinä ei ole mitään pahaa, vaan pohjaan eli kohdunsuun jyskyttämistä. Se sattuu, ja joka väittää ettei satu, ei ole sitä kokenut. Niin että sori vaan sullekin :headwall:[/QUOTE]

Semmosen normaalin naisen mä haluaisin tavata jonka värkki on vain 6 cm syvä?! Kyllä se toi 10 cm on ja niinkuin aiemmin todettu antaa kiihottuessaan periksi, syvenee. Ja onhan se nyt aika onttoa jos ukon nysä ei yletä edes pohjaan saakka, siitä jää aika ontto olo! Kuka sitä kohdunnapukkaa on käskenyt jyskyttää? Vai sellastako se Sun seksielämä on? :laugh:

Semmosen normaalin naisen mä haluaisin tavata jonka värkki on vain 6 cm syvä?! Kyllä se toi 10 cm on ja niinkuin aiemmin todettu antaa kiihottuessaan periksi, syvenee. Ja onhan se nyt aika onttoa jos ukon nysä ei yletä edes pohjaan saakka, siitä jää aika ontto olo! Kuka sitä kohdunnapukkaa on käskenyt jyskyttää? Vai sellastako se Sun seksielämä on? :laugh:

Se kohdunnapukka on se pohja ja tässä nimenomaan keskusteltiin pohjaan asti vetämisestä. Siihen se sitten osuu jos pohjaan asti mennään, dah! Ihan sama vaikka olisi tuo 10cm, siihen kun lisätään tuo kiihottumisen vaikutus eli se 1-2cm jotka mainitsin edellisessä viestissäni jota sä ilmeisesti että halunnut sieltä huomata, niin maksimi pituus on 12cm. Siitä 25cm lerssistä jää 13cm ulkopuolelle. Ja se että sun oma henkilökohtainen mutu-tuntuma on että "kyllä se toi 10cm on" ei poista sitä tosiasiaa että tieteellisten tutkimuksien perusteella keskimäärin pituus on 6-10cm. Ja ihan normaaleilla naisilla. Voit nauraa räkättää vähän lisää jos et mitään varsinaista sanottavaa keksi. Se voi helpottaa :hug:

[QUOTE="vieras";29100102]Se kohdunnapukka on se pohja ja tässä nimenomaan keskusteltiin pohjaan asti vetämisestä. Siihen se sitten osuu jos pohjaan asti mennään, dah! Ihan sama vaikka olisi tuo 10cm, siihen kun lisätään tuo kiihottumisen vaikutus eli se 1-2cm jotka mainitsin edellisessä viestissäni jota sä ilmeisesti että halunnut sieltä huomata, niin maksimi pituus on 12cm. Siitä 25cm lerssistä jää 13cm ulkopuolelle. Ja se että sun oma henkilökohtainen mutu-tuntuma on että "kyllä se toi 10cm on" ei poista sitä tosiasiaa että tieteellisten tutkimuksien perusteella keskimäärin pituus on 6-10cm. Ja ihan normaaleilla naisilla. Voit nauraa räkättää vähän lisää jos et mitään varsinaista sanottavaa keksi. Se voi helpottaa :hug:[/QUOTE]

Ihme pätemistä muiden kohdunsuista ja värkin mitoista! Joku nysämunako sillä nyt yrittää dissata naisia, jotka kehtaa sanoa, ettei 10cm nakki riitä?

Itse olen käynyt tutkituttamassa toosani, kun en saanut kuukuppia kokonaan sisään (leikkaamatta anntennia ja siltikin se vaatii taitoilua). Harvinaisen lyhyt on ns kylmiltään. Silti haluan miehen olevan 20cm tai yli, koska kiihoittuessani kostun ihan tolkuttomasti ja emättimeni venyy _paljon_. Ja kyllä, osuuhan se sinne kohdunsuullekin, mutta ei kyllä haittaa yhtään. Ja todellakin mies pääsee kokonaan sisään, ihan tyveen asti. Että kyll se venyy aika paljon enemmän kuin 1-2cm.

[QUOTE="vieras";29100259]

Itse olen käynyt tutkituttamassa toosani, kun en saanut kuukuppia kokonaan sisään (leikkaamatta anntennia ja siltikin se vaatii taitoilua). Harvinaisen lyhyt on ns kylmiltään. Silti haluan miehen olevan 20cm tai yli, koska kiihoittuessani kostun ihan tolkuttomasti ja emättimeni venyy _paljon_. Ja kyllä, osuuhan se sinne kohdunsuullekin, mutta ei kyllä haittaa yhtään. Ja todellakin mies pääsee kokonaan sisään, ihan tyveen asti. Että kyll se venyy aika paljon enemmän kuin 1-2cm.[/QUOTE]

:laugh:

tiedätkö, 20+cm:ia ei ole kuin ehkä 1:10000, että saat aika monta munan heiluttajaa kokeilla ennenkuin natsaa.

[QUOTE="Vieras";29094113]En kyllä yhtään ihmettele jos maailmassa on joillakin ongelmaa esim. keston tai erektion kanssa kun naisten asennoituminen on lähes tulkoon sellaista, että 20cm kalu pitää seistä aina kun käsketään ja laueta ei saa ennenkuin lupa annetaan. Ketä kiinnostaa sellainen seksi joka on lähtökohtaisesti suoritus toista varten?[/QUOTE]

Ex-avokkaan kanssa sänkytouhut menivät tuollaisiksi. Hän halusi ne kolme orgasmia ennen kuin minä sain tulla. Olihan se vähän stressaavaa, mutta hyväksikäyttötavoista tuo lienee niitä miellyttävimpiä miehen näkökulmasta.

Tuossa olisi toki voinut kysyä, että miksi ei yksi jos toisellekin yksi?

Mää en ainakaan jaksa aina laskea seksissä kaikkea että sulle-mulle-sulle-mulle. Toisinaan toinen ns "saa enemmän". Loppujen lopuksi siinä on kuitenkin kyse nautinnon jakamisesta joten toisen hyvä ei oo multa pois, päinvastoin. Kunhan tilanne pysyy sellaisena että molemmat tuntee tyydytystä.

No kyl haittais.. mutta mitä sitten?

Mulle on ok kun suurin osa miehistä kuolaa isoja rintoja ja niitä ei multa löydy. :D Joten voin halutessani vaatia itselleni sopivaa vastakappaletta alapään suhteen. Näemmä ollut hyvä tuuri kun alle 15cm ei ole vastaan tullut.. noin arviolta heitettynä. Liian iso tekee kipeetä ja nytkin on aviomies välillä turhan kookas, mutta en valita kun näinpäin ongelma on.
Ei se pienuus haittaa, kun tällöin miehelle kyllä löytyy sopiva nainen kuitenkin. Sellainen joka on joko pieni omasta värkistään tai ei ihmeemmin välitä seksistä, luulis olevan helppoa sellainen löytää. Mulle taas on tärkeää pitkässä liitossa myös fyysinen puoli ja tyytyväisyys molemminpuolin.

Eli suoraan kerrot olevasti omasta värkistä muuta kuin pieni/tiukka? OK :laugh:

No kyl haittais.. mutta mitä sitten?

Mulle on ok kun suurin osa miehistä kuolaa isoja rintoja ja niitä ei multa löydy. :D Joten voin halutessani vaatia itselleni sopivaa vastakappaletta alapään suhteen. Näemmä ollut hyvä tuuri kun alle 15cm ei ole vastaan tullut.. noin arviolta heitettynä. Liian iso tekee kipeetä ja nytkin on aviomies välillä turhan kookas, mutta en valita kun näinpäin ongelma on.
Ei se pienuus haittaa, kun tällöin miehelle kyllä löytyy sopiva nainen kuitenkin. Sellainen joka on joko pieni omasta värkistään tai ei ihmeemmin välitä seksistä, luulis olevan helppoa sellainen löytää. Mulle taas on tärkeää pitkässä liitossa myös fyysinen puoli ja tyytyväisyys molemminpuolin.

[QUOTE="tebaaa";29093018]Onkos mammat muistanu reenata niitä lantionpohjalihaksia synnytyksen jälkeen? kuulostaa melkosen iso lörttöstä porukkaa olevan täällä... hyi hele.. kuka mies sellasta ees haluaa??? :([/QUOTE]

Ei ne lantionpohjalihakset vaikuta siihen, miltä peniksen pituus tuntuu. Ympärysmittaan ehkä.

Yhteistyössä