Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Häiritsisi, ja paljon!
En usko että pystyisin alkamaan suhteeseen miehen kanssa jonka kanssa sängyssä ei vain toimi. Tuntuu kyllä todella karulta edes ajatella noin, mutta ei voi minkään. Vähän käy pienipippelisiä miehiä sääliksi, koska vaikka hän olisi kuinka täydellinen muuten, niin tuo ongelma vaikuttaa todella paljon.

Kerran löysin todella hyvännäköisen miehen, oli raamikas ja lähes 2m pitkä, ja ajattelin että voi hitsit jos tolta sais vaikka hyvää seksiä. Aika helposti sain hänet mukaan petipuuhiin ja järkytys oli todella suuri ku se pippeli olikin aivan naurettavan kokoinen. Ihan katkarapu, eikä tietenkään seksistäkään tullut oikein mitään kun en edes tuntenut koko kalua.
En sen jälkeen ihmetellyt pätkääkään miksi noin hyvännäköinen, ahkera ja kivanoloinen mies on sinkku vielä lähempänä 40 vuoden ikää :/

En kyllä yhtään ihmettele jos maailmassa on joillakin ongelmaa esim. keston tai erektion kanssa kun naisten asennoituminen on lähes tulkoon sellaista, että 20cm kalu pitää seistä aina kun käsketään ja laueta ei saa ennenkuin lupa annetaan. Ketä kiinnostaa sellainen seksi joka on lähtökohtaisesti suoritus toista varten?

Alkuperäinen kirjoittaja etsivä;29094096:
Kolme viimeistä miestä ovat olleen juuri näitä. Mistähän löytyisi normaali mies, jonka kanssa seksi toimisi ja olisi ihanaa? Ei auta kuin jatkaa etsimistä.

1132405.gif

[QUOTE="noo";29093521]Ei se musta oo yhtään eri asia. Jos on pienimunainen mies, niin ei se iso muna oo siinä listalla... Ihan niin kuin naisenkaan kanssa ei oo luvassa isoa munaa, paitsi ehkä jotain keinotekoisempaa, jos siitä tykkää.

Oikeesti asia ei ole mulle ongelma, jos seksi muuten synkkaa. Onpa se vaikea uskoa?[/QUOTE]

Eli sä luulet että lesboilla on kovinkin yleistä se, ettei he pysty siihen lesbosuhteeseen vaikka haluaisi, koska ei saa sopivankokoista munaa? Tota, enkö mä nyt ymmärtänyt jotain vai onko meillä hieman erilainen käsitys homoseksuaalisuudesta..?

Miten tähän liittyy sun omat mielihalut? Jos sulle pieni muna on ok niin sitten se on. Sen ei kuitenkaan tarvitse olla ok ja erityisen kiihottavaa kenellekään muulle. Ehkä se seksi ei silloin synkkaa. Onko se niin vaikea uskoa?

Jos sä olet lesbo, sä haluat oletettavasti naisena naista. Miksi sä silloin haluaisit munaa? Seksuaalinen yhteensopivuus on silti varmasti iso tekijä heille, jotka ovat hyvin seksuaalisia. Kuten heteroillakin. Joilla se munan koko saattaa vaikuttaa siihen seksuaaliseen yhteensopivuuteen. Comprende?

Alkuperäinen kirjoittaja etsivä;29094096:
Kolme viimeistä miestä ovat olleen juuri näitä. Mistähän löytyisi normaali mies, jonka kanssa seksi toimisi ja olisi ihanaa? Ei auta kuin jatkaa etsimistä.

Onko muita kriteereitä?
:wave:

[QUOTE="vieras";29095804]Sulla on vaan löysä toosa.[/QUOTE]

Kas kun muiden kanssa ei ole ollut samaa ongelmaa. Ainoastaan tämän yhden kanssa. Ja näillä muilla on normaali kokoinen muna. Mä en mitään halkoa halua.

Voisiko joku kertoa miten naisen lantionpohjanlihasten kunto edesauttaa miehen munan pituudessa? Enempi taitaa jeesiä paksuuden kanssa. Vaikka ois kuinka tiukka, ei se nysä yllä pohjaan ilman fysiologisia laskeumia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;29096073:
Voisiko joku kertoa miten naisen lantionpohjanlihasten kunto edesauttaa miehen munan pituudessa? Enempi taitaa jeesiä paksuuden kanssa. Vaikka ois kuinka tiukka, ei se nysä yllä pohjaan ilman fysiologisia laskeumia.

Ei ei, kyllä se silti johtuu naisesta. Tietenkin. Paska nainen ei osaa nauttia kuten kuuluu?

Eli sä luulet että lesboilla on kovinkin yleistä se, ettei he pysty siihen lesbosuhteeseen vaikka haluaisi, koska ei saa sopivankokoista munaa? Tota, enkö mä nyt ymmärtänyt jotain vai onko meillä hieman erilainen käsitys homoseksuaalisuudesta..?

Miten tähän liittyy sun omat mielihalut? Jos sulle pieni muna on ok niin sitten se on. Sen ei kuitenkaan tarvitse olla ok ja erityisen kiihottavaa kenellekään muulle. Ehkä se seksi ei silloin synkkaa. Onko se niin vaikea uskoa?

Jos sä olet lesbo, sä haluat oletettavasti naisena naista. Miksi sä silloin haluaisit munaa? Seksuaalinen yhteensopivuus on silti varmasti iso tekijä heille, jotka ovat hyvin seksuaalisia. Kuten heteroillakin. Joilla se munan koko saattaa vaikuttaa siihen seksuaaliseen yhteensopivuuteen. Comprende?

Comprendo! Mites tää sua nyt näin paljon kaivelee, että musta seksi voi olla loistavaa ilman suurta munaa? Henkilökohtaisia mieltymyksiä tässä ketjussa nähdäkseni kysellään. Ja sanoin sellasen.

Lesbon ja heteron väliin muuten mahtuu vielä bi ;)

Ja seksi on mulle erittäin tärkeää suhteessa, harrastan sitä about joka päivä. Sanoinkin alkuun, että jos seksi ei muuten synkkais, niin ei kelpais. Mut jos seksi muuten olis loistavaa, niin ei munan koko mulle olis ongelma. (HUOM. tossa lukee toi mulle , koeta keskittyä siihen!)

[QUOTE="noo";29096434]Comprendo! Mites tää sua nyt näin paljon kaivelee, että musta seksi voi olla loistavaa ilman suurta munaa? Henkilökohtaisia mieltymyksiä tässä ketjussa nähdäkseni kysellään. Ja sanoin sellasen.

Lesbon ja heteron väliin muuten mahtuu vielä bi ;)

Ja seksi on mulle erittäin tärkeää suhteessa, harrastan sitä about joka päivä. Sanoinkin alkuun, että jos seksi ei muuten synkkais, niin ei kelpais. Mut jos seksi muuten olis loistavaa, niin ei munan koko mulle olis ongelma. (HUOM. tossa lukee toi mulle , koeta keskittyä siihen!)[/QUOTE]

Lue itsekin mihin vastaat niin helpottaa angstia ;) Ja on vähän haastavaa sanoa kuka vastaa mihinkin kun kirjoitellaan ties millä harmailla 'vieras', '...', 'no', 'noo', 'joo', Et sori kuules jos en nyt just ulkomuistista osaa heittää mikä kaikki on tasan sun kirjoittamaa :heart:

Mä kerran säälistä annoin mukavalle miehelle jolla oli niin pieni ettei kortsukaan pysynyt sen päällä kuin kiinni pitämällä. Oli oikeasti tosi pieni nysä. maks 4 cm ja kapea. Ei se kyllä tuntunut missään, mutta sääliksi kävi tätä miestä. Sänkyyn ei sitten eksyttykään toista kertaa...

Lue itsekin mihin vastaat niin helpottaa angstia ;) Ja on vähän haastavaa sanoa kuka vastaa mihinkin kun kirjoitellaan ties millä harmailla 'vieras', '...', 'no', 'noo', 'joo', Et sori kuules jos en nyt just ulkomuistista osaa heittää mikä kaikki on tasan sun kirjoittamaa :heart:

Mä luulen että sun pitäis tsempata ton lukemisen kanssa... Ainakin tosta lesbokommentista päätellen.

Ja jos on vaikeaa muistaa, kelle kommentoi, niin kannattaa vähän vähentää tota aggressiivisuuden määrää. En edelleenkään ymmärrä, miksi mun mielipide sua noin kuumottaa. Sullehan vaan jää enemmän niitä isomunaisia miehiä, kun mulle kelpaa naiset ja pienimunaiset. Joten relax! Erilaisuus kunniaan!

pienimunainenkaan. Oma pimppi liian tiukka, tampoonikin pitää melkein rasvata ja lapset pitänyt leikata ulos vatsan kautta (luutkin ahtaat). Mun miehellä keskikokoinen ja täyttää tosi ääriään myöden, joidenkin aiempien kanssa oli ongelmia vaikka ei nekään kai mitään jättimeloja olleet mutta ärsyttävää kun ne vaan hoki ettei mahdu kokonaan jne. jne. ja mua sattu vaikka olin tullut ennen yhdyntää. Ja oon siis aikuinen nainen. Eli älkää masentuko pikkuvarustellut miehet, kyllä niitä pikkuvakkoja teidänkin kansiinne löytyy!

[QUOTE="noo";29096492]Mä luulen että sun pitäis tsempata ton lukemisen kanssa... Ainakin tosta lesbokommentista päätellen.

Ja jos on vaikeaa muistaa, kelle kommentoi, niin kannattaa vähän vähentää tota aggressiivisuuden määrää. En edelleenkään ymmärrä, miksi mun mielipide sua noin kuumottaa. Sullehan vaan jää enemmän niitä isomunaisia miehiä, kun mulle kelpaa naiset ja pienimunaiset. Joten relax! Erilaisuus kunniaan![/QUOTE]

*Syvä huokaus* Mulla ei ole tarvetta jakaa persettä tai pillua kenellekään ylimääräiselle, joten sulle riittää kaikki munalliset ja munattomat. Lukemisen kanssa voit itsekin vähän tsempata. Peace out.

Nousi mieleen nuoruuden aikainen puskajuttu. Olin ensimmäistä kertaa kännissä ja oli sutinaa tosi pitkän pojan kanssa. Tunsin siis ensimmäistä kertaa elämässäni kovan kalun kädessäni ja olihan se aika mahtava kokemus! Ja se OLI iso! Yritettiin sit siellä pusikossa touhuta mutta eihän se mennyt sisälle ollenkaan. Vähän tuli verta että kaipa se oli pikkasen repinyt immenkalvoa tai jotain.
Yhdellä exällä oli sellainen n. 17 senttinen, se oli ihan täydellinen pituudeltaan ja paksuudeltaan. Sitä pienemmät tuntuu kyllä aina liian pieniltä :( Kerran olin yhden lyhyen poliisin kans sängyssä, ja sillä oli kyllä niin pieni että se ei tuntunut missään :(

Et on sillä koolla väliä!

Olisi kyllä pakko sanoa että haittaisi se varmaan. En ole koskaan mitannut kenenkään vehjettä, mua aina huvittaa kun naiset tietää tarkalleen minkä kokoinen se on. Miks kukaan miettii tollasta jos seksi muuten toimii. :D

En silti jättäisi muuten kivaa miestä tuon takia. Tutustuttaisiin ja opittaisiin yhdessä toimimaan, ei se iso vehje aina takaa hyvää seksiä. Mulla on ystäviä joista parilla on ollut pieni munainen poikaystävä eikä se ole ollut syy eroon kellään.

Yhteistyössä