Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei kyllä helvetissäkään voi. Pystytkö kuvittelemaan 30v eteenpäin ilman yhtä ainutta yhdyntää? Tai aina tungetaan jotain kumista irtokalua jos jotain isompaa sisään menee? Ei helvetissä.. Kyllä siitä jää jo aika kiitettävän iso siivu "normaalia parisuhteen läheisyyttä" kokematta jos ei myös sitä yhdyntää ole saatavilla. Tsiisus..

Noo ensinnäkin onnistuuhan se yhdyntä sen pienenkin munan kanssa. Ja toisekseen joo, pystyn. Oon myös seurustellut naisen kanssa, sillä ei ollut munaa ollenkaan. Eikä ollu ongelma. Seksi oli fantastista silti.

[QUOTE="noo";29092978]Noo ensinnäkin onnistuuhan se yhdyntä sen pienenkin munan kanssa. Ja toisekseen joo, pystyn. Oon myös seurustellut naisen kanssa, sillä ei ollut munaa ollenkaan. Eikä ollu ongelma. Seksi oli fantastista silti.[/QUOTE]

Ehkä ihan hitusen eri asia kun se ei niinko tavallaan oo ees siinä listalla ;)

Onkos mammat muistanu reenata niitä lantionpohjalihaksia synnytyksen jälkeen? kuulostaa melkosen iso lörttöstä porukkaa olevan täällä... hyi hele.. kuka mies sellasta ees haluaa??? :(

Miten minusta tuntuu, että kuluneella viikolla, mitä palstaa olen töitten ohessa lukea ehtinyt, harva se pv joku "onneton" on eksynyt ihanan ja täydellisen, mutta "pienimunaisen" miehen matkaan...

:(

En oo varma mutta seisokissa n. 15-17cm väliltä. En tarkemmin muista pituutta eikä jaksa mittailla nyt. Lepotilassa koko vaihtelee lämpötilasta johtuen ja muutenkin yleensä on pieni mutta koko kasvaa huomattavasti juhlakunnossa..jopa kaksin- tai kolminkertaiseksi. Olen aina pitänyt sitä pienenä, mutta sehän on ihan hyvä mitta..ehkä paksuus on se tärkeämpi juttu :P

No yhdestä kokemuksesta on kerrottava: joskus aikanaan porukassamme pyöri nuorimies, joka muisti joka helvetin lauseessa ja asiayhteydessä tuoda esiin sitä, miten valtava mulkku hänellä onkaan. No, kakara kun olin ja yllytyshullu, pitihän väite testata.

ja todellakin, sellaista munaa ei jumalauta ole kenelläkään. Ihan Holmesikamaa. Ei mennyt mitenkään päin sisälle kuin pienen matkaa ja nautinto oli kaukana. Parhaan puolena muistan sen, että sitä oli ihan mielettömän ihanaa vaan katsella, oli jotenkin niin hypnoottinen ja epätavallinen:D

Mutta se mies, hyi helvetti. Hyvännäköinen ja muuten todella siis ne ulkoiset avut kohdillaan, mutta aivan uskomattoman egoistinen pelle. Sääli, että sellaisen luonteen omaavalle ihmiselle on annettu sellainen muna! Jos luonne olisi parempi ja sosiaaliset taidot vähän tätä päivää, sillä munalla voisi tehdä jotakin hyödyllistäkin joskus sen rehetelyn sijaan. Kukaan nainen ei sen idiootin kanssa onnelliseksi tule näin arkipäivän tasolla, sen takaan. Kuinka ollakaan satuin kuulemaan, että hän on edelleen sinkku 43-vuotiaana. Jännä.

[QUOTE="sipsi";29093077]Eli iso muna ei sitten loppupeleissä kuitenkaan takaa onnellista parisuhdetta :)[/QUOTE]

Ei takaa, ei. Ongelmana on se (ainakin minun mielestäni), että jos mies tietää olevansa hyvännäköinen, se on usein itseään täynnä ja ihan vitun rasittavaa seuraa. Jos mies tietää, että housuissa on enemmän kuin muilla, on ego niin suuri, että ei siihen naista mahdu rinnalle, alle korkeintaan. Parhaita on ne miehet, jotka eivät tiedä olevansa hyvännäköisiä ja ihmettelevät ihan vilpittömästi, että "olitko tosissasi kun sanoit, että mulla on iso muna? Oikeestiko?"

[QUOTE="sipsi";29093077]Eli iso muna ei sitten loppupeleissä kuitenkaan takaa onnellista parisuhdetta :)[/QUOTE]

Isossa munassa kiinni iso mulkku. Ei hyvä yhdistelmä..

Pahinta on kuitenkin pitkä ja laiha kikkeli, tuntuu kuin kynällä tökittäis ikävästi kohdunsuuta. Tällainenkin tuli joskus villeinä sinkkuvuosina vastaan, voin kertoa että oli heittämällä huonoin kokemus seksin saralla.

Ei takaa, ei. Ongelmana on se (ainakin minun mielestäni), että jos mies tietää olevansa hyvännäköinen, se on usein itseään täynnä ja ihan vitun rasittavaa seuraa. Jos mies tietää, että housuissa on enemmän kuin muilla, on ego niin suuri, että ei siihen naista mahdu rinnalle, alle korkeintaan. Parhaita on ne miehet, jotka eivät tiedä olevansa hyvännäköisiä ja ihmettelevät ihan vilpittömästi, että "olitko tosissasi kun sanoit, että mulla on iso muna? Oikeestiko?"

Uskotko kaiken mitä miehet sinulle sanovat?

Eli Datalla on pieni muna ::::-----DDD
pikkupenis.png

Ihan oikeasti?! Tiedätkö mikä on konditionaali?? Olen pitkään miettinyt, että oletko jo täysi-ikäinen? Juttusi ovat kyllä välillä niiiin tyhmiä ja lapsellisia, että 15v tyttärenikin ihmettelisi...

Toivot, että hyvällä miehellä olisi niin iso kulli että siitä olisi nautinto kaukana? Joku ei nyt täsmää.
Ilmeisesti monille naisille miehen kalun koko on enemmän status kuin se, että sillä olisi käytännössä elämässä mitään tekoa.

No yhdestä kokemuksesta on kerrottava: joskus aikanaan porukassamme pyöri nuorimies, joka muisti joka helvetin lauseessa ja asiayhteydessä tuoda esiin sitä, miten valtava mulkku hänellä onkaan. No, kakara kun olin ja yllytyshullu, pitihän väite testata.

ja todellakin, sellaista munaa ei jumalauta ole kenelläkään. Ihan Holmesikamaa. Ei mennyt mitenkään päin sisälle kuin pienen matkaa ja nautinto oli kaukana. Parhaan puolena muistan sen, että sitä oli ihan mielettömän ihanaa vaan katsella, oli jotenkin niin hypnoottinen ja epätavallinen:D

Mutta se mies, hyi helvetti. Hyvännäköinen ja muuten todella siis ne ulkoiset avut kohdillaan, mutta aivan uskomattoman egoistinen pelle. Sääli, että sellaisen luonteen omaavalle ihmiselle on annettu sellainen muna! Jos luonne olisi parempi ja sosiaaliset taidot vähän tätä päivää, sillä munalla voisi tehdä jotakin hyödyllistäkin joskus sen rehetelyn sijaan. Kukaan nainen ei sen idiootin kanssa onnelliseksi tule näin arkipäivän tasolla, sen takaan. Kuinka ollakaan satuin kuulemaan, että hän on edelleen sinkku 43-vuotiaana. Jännä.

Ehkä ihan hitusen eri asia kun se ei niinko tavallaan oo ees siinä listalla ;)

Ei se musta oo yhtään eri asia. Jos on pienimunainen mies, niin ei se iso muna oo siinä listalla... Ihan niin kuin naisenkaan kanssa ei oo luvassa isoa munaa, paitsi ehkä jotain keinotekoisempaa, jos siitä tykkää.

Oikeesti asia ei ole mulle ongelma, jos seksi muuten synkkaa. Onpa se vaikea uskoa?

Ovatko hyvännäköiset naisetkin "ihan vitun rasittavaa seuraa"?

[QUOTE="vieras";29093596]Ovatko hyvännäköiset naisetkin "ihan vitun rasittavaa seuraa"?[/QUOTE]

Jos se ulkonäkö on noussut päähän niin kyllä, ovat todellakin. Tähän yhdistyy yleensä kuvitelma siitä miten jokainen mies kuolaa perään ja kaikki rakastuvat tähän jumalattareen ekalla silmäyksellä.

Iskuna tällaiselle toimii muuten dissaus, eivät kestä sitä jos jotakuta miestä ei kiinnostakaan. Tulevat itse roikkumaan punttiin tai alkavat nimittelemään koska eivät kestä torjuntaa. Kokemusta on.

[QUOTE="vieras";29091781]Et sä tissejä tartte yhdyntään.[/QUOTE]

Jos mies sattuukin tykkäämään tissip*noista, kovin pienten tai peräti olemattomien tissien väliin on vähän vaikea p***skella... :(

Yhteistyössä