Jouluvalot parvekkeelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mariel";29085703]ei jumaliste viritätkö sinä jo syyslomalla jouluvaloja :laugh: alatko virittelemään juhannuskoivuja oven pieleen jo huhtikuussa?[/QUOTE]

Kyllä nyt on kiva laittaa valoja ulos kun on niin pimeää:D ja joulua jo kovasti odottelen!
Ihmettelen vaan että mistä sä meinaat että riipaset ne juhannuskoivut huhtikuussa:O

[QUOTE="vieras";29085930]No voi herranjumala taas tätä " jouluvalot vai tunnelmavalot"-väittelyä:D Ei voi kuin nauraa:D[/QUOTE]
Tää väittely käydään joka syksy. Samoin välikausiasu -väittely. Onneksi jälkimmäinen ei enää koske mua...

Mie laitoin viime viikolla ulos valot. Minusta ne on kivat, kun on niin pimeää ja ankeaa.

Täällä kans joku joka tykkää että ulko-ja sisävalot voi laittaa heti näin pimeään aikaan, eikä tarvitse odotella 1.12 saakka jolloin ne uskaltaa laittaa. Enemmänkin minua ärsyttää se että vielä maaliskuun lopulla ja huhtikuun alkupuolella ihmiset polttavat niitä "jouluvaloja";)

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;29087061:
Täällä kans joku joka tykkää että ulko-ja sisävalot voi laittaa heti näin pimeään aikaan, eikä tarvitse odotella 1.12 saakka jolloin ne uskaltaa laittaa. Enemmänkin minua ärsyttää se että vielä maaliskuun lopulla ja huhtikuun alkupuolella ihmiset polttavat niitä "jouluvaloja";)

no kyllä maaliskuussa illat ovat yhtä pimeitä vielä kun nyt.Miksi silloin ei saa käyttää tunnelmavalaistusta?

Laitan isoon pensaaseen valot viimeistään isänpäiväksi, ehkä jo ennen. Meillä on iso ja pimeä piha ja ne antavat mukavasti lisävaloa. Naapurissa on jo pihapiirissä talvivalot ja kivan näköiseltä näyttävät.

[QUOTE="miemie";29085603]Miten saatte valojen johdon vedettyä niin parvekkeenoven välistä ettei johto mene rikki?

Vai mistä johdon vedätte, te joilla ei partsille ole pistorasiaa :)[/QUOTE]

Laitoin viime Jouluksi parvekkeelle ihan raakasti oven välistä vaan. Katsoin aina avatessani oven että johto on nätisti oven laidassa ja ovi sitten nätisti kiinni (ei mitään kovia läimäisyjä). Ei ollut ongelmaa. Johto ei siis vioittunut mitenkään.

Yhteistyössä