Kuinka moni pesee paskavaipat normaaalin pyykin seassa?? Ei kannattaisi

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko kukaan tällaistä väittänyt? Pyyhkimisen jälkeenkö sulla on täysin kakaton persereikä :LOL: Jos sitä tutkailtais lähemmin, niin siellä on kuule aika paljon sitä kakkaa vielä jäljellä
Itse kirjoitit "se kakka siellä pakaroiden välissä hautuu koko päivän".

Jos sen alapään pesee 1-2 kertaa päivässä (ienee aika normaalia?) niin mikä helvetin ydinlaskeuma siinä muka ehtii peräreijän alueelle muodostua? :O Hei oikeesti, jos on ns. normaali paska, niin ei se mitenkään erikoisesti sotke -ripulit, liimapaskat yms. asia erikseen. Mitä hemmettiä teidän peräreijän ympärillä päivällä tapahtuu, kun sen pitää olla desinfioitu?
 
.....
Okei kaikella kunnioituksella ja ällöalueelle menemisellä, kuinka huonosti te syötte, että perse on täynnä sotkua ku käy kakilla? :D Itselleen oikean, hyvän ruokavalion myötä kakilla käymiseenkin tarvitaan vain ihan pieni keko paperia, eikä siihenkään jää oikein mitään....
Mä kans mietin ihan samaa, että mitä te ihmiset oikein syötte, jos sitä paskaa on ympäri persettä?!
 
"vieras"
Ei tarvitse liioitella. Ei sitä ole ympäriinsä, mutta kyllä sitä siellä on, vaikka ei olisi näkyvää ruskeaa. Ja kyllähän se takamus jonkin verran on sellainen hautova paikka, ellei ole pakarat hyvin kaukana toisistaan.
Mutta siis käythän säkin suihkussa ja peset muutenkin alapääs pari krt päivässä, joten miten se kerran-parin kerran kakanvääntö siinä välillä ehtii haisemaan ja aiheuttamaan vakavan bakteerivaaran? Ja edelleen, pyöriikö sun elämäs sun persreiän ympärillä, kun sen pitää olla koko ajan putipuhdas?
 
oiuyf
Ei tarvitse liioitella. Ei sitä ole ympäriinsä, mutta kyllä sitä siellä on, vaikka ei olisi näkyvää ruskeaa. Ja kyllähän se takamus jonkin verran on sellainen hautova paikka, ellei ole pakarat hyvin kaukana toisistaan.
Huah, repesin kun ajattelin tuon tilanteen sieluni silmin :D Mutta siis, onhan se anuksen peseminen ihan fiksua sontimisen jälkeen, miksei? Varsinkin kun miettii vaikkapa stringien käyttäjiä :x Itsellä ainakin virtsatietulehdukset jäi historiaan, kun aloitin vesipesut. Eli ei mikään turha juttu.
 
Naadia
Mitä nämä jotkut hysteerikot tekee sitten jos pitää käydä paskalla vessassa jossa ei ole käsisuihkua? Saatte paniikkikohtauksen? Ei ku mä arvaan, te ette pysty paskomaan kuin kotona vaikka olisitte kotoa pois kuukauden.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";29082907]Mutta siis käythän säkin suihkussa ja peset muutenkin alapääs pari krt päivässä, joten miten se kerran-parin kerran kakanvääntö siinä välillä ehtii haisemaan ja aiheuttamaan vakavan bakteerivaaran? Ja edelleen, pyöriikö sun elämäs sun persreiän ympärillä, kun sen pitää olla koko ajan putipuhdas?[/QUOTE]

Ei pyöri, mutta miksi ihmeessä mä jättäisin kakkaa mun peppuun, jos mulla on siinä käsisuihku vieressä, jolla voin sen pestä? Miksi mä hinkkaisin sitä paperilla?
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29082814:
astetta vakavammin - aivan kuin lääkärit olisivat sanoneet joskus, että kun niistää nenän paperinenäliinalla, pitäisi kädet pestä sen jälkeen. Eli sillä paperilla ei ole mitään merkitystä siinä välissä, kädet likastuvat kuitenkin.

Tosta käsien likaisuudesta vaan, kun kädet levittää niitä bagteereja helposti niin...

Kun aihe nyt muutenkin vähän oli karannut, niin miksei tätä nyt vielä vois heittää tähän ? :D
Bagteerit tuo mieleen erään vanhemman ketjun...
 
Mitä nämä jotkut hysteerikot tekee sitten jos pitää käydä paskalla vessassa jossa ei ole käsisuihkua? Saatte paniikkikohtauksen? Ei ku mä arvaan, te ette pysty paskomaan kuin kotona vaikka olisitte kotoa pois kuukauden.
No me menemme tietenkin umpeen... :D
Kyllä on toiletit kierretty, en kaipaa alkeellisia toiletteja. Jos on pakko, niin silloin on pakko.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";29082948]Miten Peyote toimit jos olet lomalla jossain mökillä, jossa ei ole juoksevaa vettä ja vessana on ulkohuussi? =)[/QUOTE]

Luultavasti kuljetan vesipulloa mukanani.

Mutta ei mulla ole pahemmin halua mennä tollasille mökeille, miksi menisin? En keksi yhtään hyvää syytä ankeille ja alkeellisille oloille.
 
Peyote
[QUOTE="Vieras";29082971]Ihanks tosi kuljetat jotain vesipulloa ja sillä huljutat peräpääsi...[/QUOTE]

Ihanks tosi itte tykkäät elää paskasena jossain homeisella mökillä.
 
Naadia
Ihanks tosi itte tykkäät elää paskasena jossain homeisella mökillä.
Oletpa ilkeä. Jos mökillä ei ole juoksevaa vettä, niin se ei tarkoita että mökki on joku homeinen paikka. Kyllä tuollaisessa paikassa on oma viehätyksensä ja saa nauttia luonnon keskellä. Onneksi itsellä on mahdollisuus käydä tuollaisessa paikassa, siellä voi peseytyä saunassa ja käydä meressä uimassa.
 
"vieras"
Nyt ymmärrän paremmin käsitteen kermaperse.

Suuret on ongelmat, jos ulkohuussi on kauhistus, ja jos herkimpään nenään ehkä kuvitelmissa kakanhaju kantautuu. Mieti Peyote, että joillakin on avanne. Joo, paskapussi. Sä tietysti sellaisen lähellä nyrpistelet, että hyi kun haisee ihminen paskalle. Ei muuten päällepäin moinen näy. Ja sellaisen kantajalle varmaan olis sama onko nse alasuihku vai ei, jos vaan vois käydä normaalisti paskalla.
 
Peyote
Oletpa ilkeä. Jos mökillä ei ole juoksevaa vettä, niin se ei tarkoita että mökki on joku homeinen paikka. Kyllä tuollaisessa paikassa on oma viehätyksensä ja saa nauttia luonnon keskellä. Onneksi itsellä on mahdollisuus käydä tuollaisessa paikassa, siellä voi peseytyä saunassa ja käydä meressä uimassa.
Joo jossain vaiheessa musta tulee ilkeä kun mulle ollaan ensin ilkeitä.
 

Yhteistyössä