Aina nami ruokia :snotty:. Hyvää yötä :kiss:.Lupaan elvistellä teille huomenna mun dippikasviksilla. NYt meen katsomaan eilisen leffan loppuun, ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä
Aina nami ruokia :snotty:. Hyvää yötä :kiss:.Lupaan elvistellä teille huomenna mun dippikasviksilla. NYt meen katsomaan eilisen leffan loppuun, ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä
No, jos sinusta ei tuntiin mitään kuulu, niin tiedämme, että olet pojan kanssa työntämässä autoa.Jos sitä poikaa hakemaan... Sikäli mikäli dieseli riittää
Toivottavasti ei o mäkinen matka. Saattaa horaista tyhjää, vaikka jokunen litra oliskin. Muutenkin, tyhjä tankki tuppaa kondensoimaan vettä.Toivotaan, ettei työntämään jouduta. Soitin jo sussulle että täällä on vähissä aine, notta tulee sitten hakemaan kotiutuessaan, jos loppuu. Minen tätä työnnä! ohjeet tuli että ainakin 5 l täällä on ja yli 100 ei saa ajaa niin sit riittää... Hope so !
Sie oot reipas :snotty:.Nyt kuntoilemaan! :wave:
Mitäs metsästät?Menin hankkimaan JahtiJakt-jousen, jo itse asennusvaiheessa pari osaa pillunpäreiksi, vaikka tein tismalleen ohjeiden mukaan :headwall:
Mistähän tota energiaa sais?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29071207:Sie oot reipas :snotty:.
Varsijousella ei Suomessa saa metsästää, tapan vain maalitauluja.Mitäs metsästät?
Huhhuh, riitti se ja kotona turvallisesti. Loppumatkasta meni mutkat vähän rouheesti, sanoin pojallekin, että pidä nyt se vyö kiinni, mutkiin ei hidasteta, että se löpö riittää.Toivottavasti ei o mäkinen matka. Saattaa horaista tyhjää, vaikka jokunen litra oliskin. Muutenkin, tyhjä tankki tuppaa kondensoimaan vettä.
Sen kun keksis :snotty:.Mistähän tota energiaa sais?
Mikäli keksitään masiina jolla siirretään energiaa ihmisestä toiseen, saat tulla imasemaan sitä pp.stä Sillä tuntuu olevan aina liikaa.Mistähän tota energiaa sais?
Onnea harrastukseen. Älä särje jousta, ennenkuin se on kasassa.Varsijousella ei Suomessa saa metsästää, tapan vain maalitauluja.
Laitan patenttihakemusta parhaillaan vetämään...Mikäli keksitään masiina jolla siirretään energiaa ihmisestä toiseen, saat tulla imasemaan sitä pp.stä Sillä tuntuu olevan aina liikaa.
Yrität nyt vain nauttia olostasi. Teet juuri sitä ruokaa mitä haluat. Huudatat hyvää musaa. Lenkkeilet hauvan kanssa jne.Kertokaas mulle, miten pirussa mä osaan olla lauantaihin saakka... Teinit ja äiti lähtevät ja ovat huomisesta lauantaihin poissa, sussu sunnuntaihin asti. Vain mä ja koira kotosalla - eihän sitä osaa ottaa mitään omaa aikaa nyt, kun sitä sais.
Ja lauantaina kun jälkikasvu kotiutuu, lähden kaverin kanssa mökille. Ei taas mene ihan tasan aikataulut.
Tuota kutsutaan nimellä: "First World Problems". Muistaakseni sanoit baarikaappisi olevan pullollaan, käväiset täyttämässä tupakkivarannot, ostat pari makkarankyrsää ja roiskeläppäpitsaa, niin lauantai koittaa ennenkuin huomaatkaan.Kertokaas mulle, miten pirussa mä osaan olla lauantaihin saakka... Teinit ja äiti lähtevät ja ovat huomisesta lauantaihin poissa, sussu sunnuntaihin asti. Vain mä ja koira kotosalla - eihän sitä osaa ottaa mitään omaa aikaa nyt, kun sitä sais.
Ja lauantaina kun jälkikasvu kotiutuu, lähden kaverin kanssa mökille. Ei taas mene ihan tasan aikataulut.
Mulle kans :snotty:.Laitan patenttihakemusta parhaillaan vetämään...
Tuo on söpöä ja tyttömäistä. Nyt PeeKoolla on hyvä tilaisuus äijäilyyn.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29071327:Yrität nyt vain nauttia olostasi. Teet juuri sitä ruokaa mitä haluat. Huudatat hyvää musaa. Lenkkeilet hauvan kanssa jne.
No hilpaset kylään tietty! Kun osaat täällä päin ajella jo valmiiksikin Voin keittää kah... teetä!Kertokaas mulle, miten pirussa mä osaan olla lauantaihin saakka... Teinit ja äiti lähtevät ja ovat huomisesta lauantaihin poissa, sussu sunnuntaihin asti. Vain mä ja koira kotosalla - eihän sitä osaa ottaa mitään omaa aikaa nyt, kun sitä sais.