:vampire:Moi Lady ja Minerva. :wave:
:wave:
:vampire:Moi Lady ja Minerva. :wave:
Namimaiskis. Heitä tuonne maistiainen |Opääsen herkutteleen munakkaalla jossa on paprikaa, sipulia, ruohosipulia ja kylmäsavulohta Nam nam!
*viuuuuuh*Namimaiskis. Heitä tuonne maistiainen |O
Ettei vaan Kyöpelinvuorella olis käyny laastarointia vaativa vahinko?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29070607:
ei täälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29070934:Ei täällä ketään ole
No, mun pitää sit vissiin lähteä ulos kävelylle...ei täälläkään
ei siinä varmaan muu autaNo, mun pitää sit vissiin lähteä ulos kävelylle...
Mun pitäis juoksennella salille tänään, on jäänyt aivan käymättä kun oon asunu täällä ylipoistolla. Voi kun oon vaan niin laiska |OMinä minä! Oon käyny huikkailemassa mutta ei oo kukaan huomannu.
Vitsit, koko syksyn alun on ollu kauhee kaamosfiilis ja ehkä masentunutkin olo, mutta nyt kun sai käytyä pitkästä aikaa lenkillä niin tuli tosi hyvä fiilis! Täytyy siis käydä jatkossakin ulkona juoksentelemassa
Pitkäkaula :kiss:. Arvaappa kenen alkoi tekemään mieli uunimunakasta :kieh:. .Minä minä! Oon käyny huikkailemassa mutta ei oo kukaan huomannu.
Vitsit, koko syksyn alun on ollu kauhee kaamosfiilis ja ehkä masentunutkin olo, mutta nyt kun sai käytyä pitkästä aikaa lenkillä niin tuli tosi hyvä fiilis! Täytyy siis käydä jatkossakin ulkona juoksentelemassa
Yöjuoksu???Täytyy siis käydä jatkossakin ulkona juoksentelemassa
Ylipoistolla... Tuota en o ennen kuullut.Mun pitäis juoksennella salille tänään, on jäänyt aivan käymättä kun oon asunu täällä ylipoistolla. Voi kun oon vaan niin laiska |O
Juu se on ihan yleinen Jos kirjoittaa wordilla "yliopisto" väärin, niin tuo on yksi niistä korjausvaihtoehdoistaYlipoistolla... Tuota en o ennen kuullut.
ToivottavastiJos sitä poikaa hakemaan... Sikäli mikäli dieseli riittää