The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toivotaan, ettei työntämään jouduta. Soitin jo sussulle että täällä on vähissä aine, notta tulee sitten hakemaan kotiutuessaan, jos loppuu. Minen tätä työnnä! :D ohjeet tuli että ainakin 5 l täällä on ja yli 100 ei saa ajaa niin sit riittää... Hope so !
 
Toivotaan, ettei työntämään jouduta. Soitin jo sussulle että täällä on vähissä aine, notta tulee sitten hakemaan kotiutuessaan, jos loppuu. Minen tätä työnnä! :D ohjeet tuli että ainakin 5 l täällä on ja yli 100 ei saa ajaa niin sit riittää... Hope so !
Toivottavasti ei o mäkinen matka. Saattaa horaista tyhjää, vaikka jokunen litra oliskin. Muutenkin, tyhjä tankki tuppaa kondensoimaan vettä.
 
Toivottavasti ei o mäkinen matka. Saattaa horaista tyhjää, vaikka jokunen litra oliskin. Muutenkin, tyhjä tankki tuppaa kondensoimaan vettä.
Huhhuh, riitti se ja kotona turvallisesti. Loppumatkasta meni mutkat vähän rouheesti, sanoin pojallekin, että pidä nyt se vyö kiinni, mutkiin ei hidasteta, että se löpö riittää. :D
Loppu hyvin kaikki hyvin, kun vielä sussu pääsee sillä aamulla tankille.
 
kahvikirahvi
Mistähän tota energiaa sais?
Mikäli keksitään masiina jolla siirretään energiaa ihmisestä toiseen, saat tulla imasemaan sitä pp.stä :D Sillä tuntuu olevan aina liikaa.


Hei, jousiammunta on muuten kivaa! En oo varsijousta kokeillu, mutta tavallista kylläki. Tienasin kerran amiksen liikuntatunnilta opettajalta pullakahvit kun ammuin paremman tuloksen. Tosin se opettaja ei kyl ikinä niitä tarjonnu..
 
Kertokaas mulle, miten pirussa mä osaan olla lauantaihin saakka... Teinit ja äiti lähtevät ja ovat huomisesta lauantaihin poissa, sussu sunnuntaihin asti. Vain mä ja koira kotosalla - eihän sitä osaa ottaa mitään omaa aikaa nyt, kun sitä sais.

Ja lauantaina kun jälkikasvu kotiutuu, lähden kaverin kanssa mökille. Ei taas mene ihan tasan aikataulut. :D
 
Kertokaas mulle, miten pirussa mä osaan olla lauantaihin saakka... Teinit ja äiti lähtevät ja ovat huomisesta lauantaihin poissa, sussu sunnuntaihin asti. Vain mä ja koira kotosalla - eihän sitä osaa ottaa mitään omaa aikaa nyt, kun sitä sais.

Ja lauantaina kun jälkikasvu kotiutuu, lähden kaverin kanssa mökille. Ei taas mene ihan tasan aikataulut. :D
Yrität nyt vain nauttia olostasi. Teet juuri sitä ruokaa mitä haluat. Huudatat hyvää musaa. Lenkkeilet hauvan kanssa jne.
 
Kertokaas mulle, miten pirussa mä osaan olla lauantaihin saakka... Teinit ja äiti lähtevät ja ovat huomisesta lauantaihin poissa, sussu sunnuntaihin asti. Vain mä ja koira kotosalla - eihän sitä osaa ottaa mitään omaa aikaa nyt, kun sitä sais.

Ja lauantaina kun jälkikasvu kotiutuu, lähden kaverin kanssa mökille. Ei taas mene ihan tasan aikataulut. :D
Tuota kutsutaan nimellä: "First World Problems". Muistaakseni sanoit baarikaappisi olevan pullollaan, käväiset täyttämässä tupakkivarannot, ostat pari makkarankyrsää ja roiskeläppäpitsaa, niin lauantai koittaa ennenkuin huomaatkaan.
 
kahvikirahvi
Kertokaas mulle, miten pirussa mä osaan olla lauantaihin saakka... Teinit ja äiti lähtevät ja ovat huomisesta lauantaihin poissa, sussu sunnuntaihin asti. Vain mä ja koira kotosalla - eihän sitä osaa ottaa mitään omaa aikaa nyt, kun sitä sais.

Ja lauantaina kun jälkikasvu kotiutuu, lähden kaverin kanssa mökille. Ei taas mene ihan tasan aikataulut. :D
No hilpaset kylään tietty! Kun osaat täällä päin ajella jo valmiiksikin :D Voin keittää kah... teetä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä