The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29065647:
Eijeijei. Ettekö te huomannu jo että minä olen kauheen säädyllinen.


Häntä perässä= lapset. Perhe.

Tääläpäin ainaki yleinen sanonta tuo, esim. "kävin kaupassa ja oli pitkä häntä perässä".

Huomaa että ollaan eri planeetoilta:D Mut täällä planeetalla on kyllä ihan kivaa.


Oliko ihan kauhee pettymys kun olikin niin tylsä häntä mulla?
Mökkönkiäisillä vois kyllä olettaa olevan jonkunmuunkinlainen häntä.
Niin missä päin? Eikä se oo tylsää, en vaan oo ennen tommosesta sanonnasta kuullu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063769:
Noh, PK! Säähän ny harvinaisen hiljaseks oot ruvennu,nyt sitä säpinää ;) Vieläkös sulla oli se mitsu? ( vai muistinkoväärin? )
No vittuperkele, kun tuli taas illaksi ihan yllättävää ohjelmaa ja en jälkeen vielä yllättävämpää ja olin kotona puolen yön jälkeen, niin unohtui koko palsta. ANTEEKSI! :ashamed:

Helevetin härdelli taas, mä kun luulin pääseväni eilen ajoissa nukkumaan.

Ja joo, on vielä Mitsu.
 
Rankkaa hommaa...poistelin puhelimesta viestejä,ihan kauhee määrä niitä siellä enkä saanut kun vasta lähettetyjen puolelta poistettuu.Kun yksitellen pitää se tehdä kun en haluu kaikkii poistaa.Ja seuraavaks sit saadut pitäs käydä läpi...niitä on yli 350...|O
 
No vittuperkele, kun tuli taas illaksi ihan yllättävää ohjelmaa ja en jälkeen vielä yllättävämpää ja olin kotona puolen yön jälkeen, niin unohtui koko palsta. ANTEEKSI! :ashamed:

Helevetin härdelli taas, mä kun luulin pääseväni eilen ajoissa nukkumaan.

Ja joo, on vielä Mitsu.
pitäsköhän sun ottaa joku halpa äkkilähtö jonnekin...vähän niinku katoisit hetkeks jos se auttais tohon ressiin...:hug:
 
Lady Gardenea
Rankkaa hommaa...poistelin puhelimesta viestejä,ihan kauhee määrä niitä siellä enkä saanut kun vasta lähettetyjen puolelta poistettuu.Kun yksitellen pitää se tehdä kun en haluu kaikkii poistaa.Ja seuraavaks sit saadut pitäs käydä läpi...niitä on yli 350...|O
Mä teen niin että ensin valitsen kaikki viestit. Sitten ne jotka haluan säästää niin otan valinnan pois. Mulle ei koskaan kerry noin paljon. Poistan niitä säännöllisin väliajoin.
 
kahvikirahvi
Rankkaa hommaa...poistelin puhelimesta viestejä,ihan kauhee määrä niitä siellä enkä saanut kun vasta lähettetyjen puolelta poistettuu.Kun yksitellen pitää se tehdä kun en haluu kaikkii poistaa.Ja seuraavaks sit saadut pitäs käydä läpi...niitä on yli 350...|O
Mää postin kans tänään viestejä. Lähetettyjä oli aina runsaasti, mut ratkasin ongelman kun muistin että kun keskeyttää sen kaikkien viestien poiston, niin osa viesteistä säilyy. Tosin uudessa (no okei, uusimmassa kun ei se enää ihan tuore oo) kännykässä se alottaa viestien poistamisen vanhimmasta uusimpaan. Että sinne meni vanhimmat, hartaasti ja kauan säilytetyt tekstarit :kieh:
 
Mä teen niin että ensin valitsen kaikki viestit. Sitten ne jotka haluan säästää niin otan valinnan pois. Mulle ei koskaan kerry noin paljon. Poistan niitä säännöllisin väliajoin.
mulla varmaan oo edes tollasta et voi valita..no,menee ne noinkin kun teen ,tuleepahan luettua ne sitten vielä kerran.

mulla niitä nyt vähän joo kertynyt niin lähetetyihin kun saatuihinki:xmas:
 
Mää postin kans tänään viestejä. Lähetettyjä oli aina runsaasti, mut ratkasin ongelman kun muistin että kun keskeyttää sen kaikkien viestien poiston, niin osa viesteistä säilyy. Tosin uudessa (no okei, uusimmassa kun ei se enää ihan tuore oo) kännykässä se alottaa viestien poistamisen vanhimmasta uusimpaan. Että sinne meni vanhimmat, hartaasti ja kauan säilytetyt tekstarit :kieh:
mulla hävis kans joku aika sittten ja harmitti tosi paljon,niitä en olis halunnut hävittää. tais olla oma töppäys kun ne hävis,kävi niin äkkiä etten ees tajunnut.
 
Ei pysty töiden puolesta ja eilisillan jutut ei onneksi ollut töitä... Exä taas pisti vaan hermot kireelle, kun auttaa yrittää, paskaa saa niskaan. :)
Miten musta tuntuu, että tilanteeseesi sopisi aikanaan kirjoittamani "Eromiehen laulu":

Heikot sortuu elon tiellä
ja nyt mä olen juuri siellä.
Kaatumassa kesken kisan,
jo vinossa kuin torni Pisan.
Kuoli koira, jätti akka.
Nyt mä mietin lakkaamatta,
että luoti, vaiko köysi,
Kun akkani tuon toisen löysi.

kertsi:

Ristiin meni sukset,
nyt alkaa elatukset
ja akka uuden äijän kanssa rynkyttää.
Nyt yksin yksiössä
mä istun keittiössä
kanssa kaljan enkä selvää päivää nää.

On mulla patja lattialla,
kaljakori pöydän alla.
Auto, lapset, talo, takka
aivan kaiken otti akka.
Akka papereita laatii,
kaiken vei mut lisää vaatii.
Kun uusi äijä akan selättää,
mun sekin pitää elättää.

Ristiin meni sukset….
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä