Ettet vaan ajattelis sitä pitsakuskia :stick:Ehdottomasti sen pitää olla pizzaa.
Ettet vaan ajattelis sitä pitsakuskia :stick:Ehdottomasti sen pitää olla pizzaa.
Itse asiassa mä en tiedä. Mut isot pojat vaan on kertoneet, et juoppoparantoloissa tärinänpoistolääkkeenä käytetään rasvattoman maidon kuuria. Useempi litra päivässä.Mulla on rasvatonta maitoa kahvimaidoksi mut se ei maistu hyvälle pelkältään. Oiskohan maitokaakaolla parantava vaikutus?
Yhh. Enpä taida kokeilla, enkä mää nyt ehkä katkaisuhoidon tarpeessa vielä ooItse asiassa mä en tiedä. Mut isot pojat vaan on kertoneet, et juoppoparantoloissa tärinänpoistolääkkeenä käytetään rasvattoman maidon kuuria. Useempi litra päivässä.
Mee vaan. Kyllä se takamus tulee perässä.Yhh. Enpä taida kokeilla, enkä mää nyt ehkä katkaisuhoidon tarpeessa vielä oo
Vitsi kun en saa raahattua persettäni sinne pitseriaan |O
En ny tuota uskokaan. Mutta tota käyttävät hoitokeinona rankemmissakin tapauksissa. Sitä en tiedä miks maidon tulee olla just rasvatonta. Liittyy vissiin jotenkin elektrolyytteihin tms.Yhh. Enpä taida kokeilla, enkä mää nyt ehkä katkaisuhoidon tarpeessa vielä oo
En ajattele. Nyt ajattelin ihan pitsaa.Ettet vaan ajattelis sitä pitsakuskia :stick:
Maitoahan suositellaan palautumisjuomaksi urheilun jälkeen, onhan se kait terveellistä. Vissyvedellä mää oon yrittäny tässä itseäni lääkitä :snotty:En ny tuota uskokaan. Mutta tota käyttävät hoitokeinona rankemmissakin tapauksissa. Sitä en tiedä miks maidon tulee olla just rasvatonta. Liittyy vissiin jotenkin elektrolyytteihin tms.
Uskoskoon tuota :xmas:En ajattele. Nyt ajattelin ihan pitsaa.
Pakko uskoa.Uskoskoon tuota :xmas:
niin on! ja suklaa maistuu kans..siis ihan tavis maitosuklaa ei mitään makusuklaita.Pitsaa.
Itse asiassa paras krapulalääke on rasvaton maito.
Mut ei me uskota.Pakko uskoa.
Et muuten osaa pyörittää kieltä ja silmiä eri suuntiin.
Multa onnistui. Piti vain keskittyä.Et muuten osaa pyörittää kieltä ja silmiä eri suuntiin.
Et muuten osaa pyörittää kieltä ja silmiä eri suuntiin.
Äläpäs nyt yhtään siinä...
Meikäläisen taas tekis mieli mennä kylpyyn. Himputti kun ei ole ammetta...Miksi olen niin laiska .edes suihkuun jaks raahautua..
pah..Äläpäs nyt yhtään siinä...
Hyvin tiedät, että ruoan maittavuuteen vaikuttaa tarjollepano. Etenkin jos tarjolla on lihaa, niin sen tulee olla hyvin riippunutta ennen käyttöä.