No jos totta puhutaan, niin mä en joulua mitenkään odota. On nykyisin mulle melko paska juhla.Älä huoli asiamies,kohtahan se joulu jo tulee
No jos totta puhutaan, niin mä en joulua mitenkään odota. On nykyisin mulle melko paska juhla.Älä huoli asiamies,kohtahan se joulu jo tulee
en minäkään..viime joulun vietin vapaaehtoisesti yksinäni. mutta sulta meni nyt mun "vitsi" ohi..kts.kuvaNo jos totta puhutaan, niin mä en joulua mitenkään odota. On nykyisin mulle melko paska juhla.
Sama täällä.No jos totta puhutaan, niin mä en joulua mitenkään odota. On nykyisin mulle melko paska juhla.
Minunkin pitäis käydä. Josko kohta menis.mää käyn nyt pikapika suihkussa....
Ei menny ohi. Sopii mainiosti tohon mun kylpykuvaani.en minäkään..viime joulun vietin vapaaehtoisesti yksinäni. mutta sulta meni nyt mun "vitsi" ohi..kts.kuva
Tottakait kiinnostaa. Kerro kaikki!!!tulin jo...mikäli kiinnostaa tietää
tulin jo takas...mikäli kiinnostaa tietää
Vajaa tieto! Päälliset???Oih vihdoinkin pitsaa
Mää ajattelin että josko olis joulun töissä tänä vuonna.No jos totta puhutaan, niin mä en joulua mitenkään odota. On nykyisin mulle melko paska juhla.
Niin, mitäs kaikkea siihen on laitettu?Vajaa tieto! Päälliset???
Salamia, sipulia ja aurajuustoa, sekä valkosipulia mutta ei oreganoa.Vajaa tieto! Päälliset???
häveliäisyyteni estää kertomasta:saint:Tottakait kiinnostaa. Kerro kaikki!!!
jäisi syömättä täällä...Salamia, sipulia ja aurajuustoa, sekä valkosipulia mutta ei oreganoa.
Miks mää en oo yllättynyjäisi syömättä täällä...
Meikäläinen taas alkoi miettimään, että pitäiskö kutsua ittensä kylään...jäisi syömättä täällä...
Laitahan noi paristot tänne joksikin aikaa lainaan. Vaikka postilla, jookos???niin ja joku ihme duracell kohtaus tuli,sain nimittäin tiskattuakin
:ashamed:Meikäläinen taas alkoi miettimään, että pitäiskö kutsua ittensä kylään...
Kamala tuo sinun ruokavammasi.
Laitahan noi paristot tänne joksikin aikaa lainaan. Vaikka postilla, jookos???
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067081:Välipalaa tarjolla täällä?