Olen juurikin.O.K. Mutta nyt ensin savulle???
Olen juurikin.O.K. Mutta nyt ensin savulle???
Sekinkö sinä olet. Noidista on moneksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064763:Olen juurikin.
Tottakai on :O.Sekinkö sinä olet. Noidista on moneksi.
Se tekee noidista ihan hirrrmuisen mielenkiintoisia.Sekinkö sinä olet. Noidista on moneksi.
Tietäisittepä mihin kaikkeen noidista onkaan .Se tekee noidista ihan hirrrmuisen mielenkiintoisia.
Tuo meikäläisenkin nettimasiina kyllä liikkuisi, mutta olen pultannut siihen kiinni 17" näytön ja täysikokoisen näppäimistön, niin en viitti irroitella piuhoja... siirtääkseni laitetta puoli metriä ikkunan toiselle puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064763:Olen juurikin.
Innostavia suorastaanSe tekee noidista ihan hirrrmuisen mielenkiintoisia.
Olen nyt padilla niin nappasin äsken teidät matkaan .Tuo meikäläisenkin nettimasiina kyllä liikkuisi, mutta olen pultannut siihen kiinni 17" näytön ja täysikokoisen näppäimistön, niin en viitti irroitella piuhoja... siirtääkseni laitetta puoli metriä ikkunan toiselle puolelle.
Olen aina ollut utelias ja tiedonjanoinen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064793:Tietäisittepä mihin kaikkeen noidista onkaan .
Terve piirre .Olen aina ollut utelias ja tiedonjanoinen.
Joskus tulee vaan sellainen jumitila. Mutta elä anna sen häiritä. Oot kuitenkin meidän kaa :hug:.mää en keksi mitään sanomista tai kommentoitavaa....plaah!
Juu. Jotain tervettä minussakin. Voisi kaiken lisäksi olla vaikeaa olla ihan täysin viallinen. Osin tietty ammattitauti. Joutunu vuosien varrella selvittämään juurta jaksain tuhansia asioita, joista ei ole koskaan aiemmin kuullutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064830:Terve piirre .
No niinpä tietysti. Just kun mä kävin laittamassa meille yökukkujille naposteltavaa tarjolle, niin kukkujat häipyy. No, me Tinkuliinin kans sit napostellaan, mikäli hän ny hetkeksi unohtaa ruokavammansa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064849:Mie taian nyt lähteä katselemaan viikolta jääneen uusimman Criminald Mindsin jakson. Jos en jaksa takaisin tulla niin varoiksi jo hyvää yötä muruset :kiss:.
Oi kiitos,kyllä mä tosta voin osan syödäNo niinpä tietysti. Just kun mä kävin laittamassa meille yökukkujille naposteltavaa tarjolle, niin kukkujat häipyy. No, me Tinkuliinin kans sit napostellaan, mikäli hän ny hetkeksi unohtaa ruokavammansa.
Juu, en mä kaikkea sinun annakaan syyä, kun ittekin meinaan. Mut pistetään lautanen sileäksi. Jos Kyöpelitär kolmen vartin päästä palaa, niin saa palata tähteiden ääreen. Mitäs läks. Niih.Oi kiitos,kyllä mä tosta voin osan syödä
Helikopteri!!! Miesten lempileikki!!!
niin tuntuu olevan..tuntuuko se jotenkin hyvältä vai luuleeks miehet et se jotenki kiihottaa...? hassunnäköstä se on,rupee naurattaaHelikopteri!!! Miesten lempileikki!!!
pannaan vaan:xmas:Juu, en mä kaikkea sinun annakaan syyä, kun ittekin meinaan. Mut pistetään lautanen sileäksi. Jos Kyöpelitär kolmen vartin päästä palaa, niin saa palata tähteiden ääreen. Mitäs läks. Niih.