kahvikirahvi
Juu, jätän sulle toisen kainalon vapaaks Mökkönkiäinen pääsee toiseen.jos meet ni jätä tilaa mullekin et saan kömpiä sitten joskus kun siltä tuntuu.
Juu, jätän sulle toisen kainalon vapaaks Mökkönkiäinen pääsee toiseen.jos meet ni jätä tilaa mullekin et saan kömpiä sitten joskus kun siltä tuntuu.
ai sää vaihoit ihan lennosta*nyyh*Joo, lähekkö unikaveriksi? Mut kerro eka ikähaarukka, siviilisääty, lapsiluku, ja maakunta jossa asut.
Aa, unohdin kysyä sitä. Ei sillä oo väliä, mutta haluan tietää silti!Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29064611:Eikö sukupuolella ole väliä?
Mulla tulis liian pitkä häntä perässä, niin ota vaan tinkuliilini.Juu, jätän sulle toisen kainalon vapaaks Mökkönkiäinen pääsee toiseen.
Palstatermi.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29064604:tääääh??
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29064623:Mulla tulis liian pitkä häntä perässä, niin ota vaan tinkuliilini.
Öitä!!
Jaa peenis vai?Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29064623:Mulla tulis liian pitkä häntä perässä, niin ota vaan tinkuliilini.
Öitä!!
Juu. Syysmyrskyt on ihan mukavia...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064581:Myräkällä varsinkin syys sellaisella on kyllä kiva ulkoilla.
mut eihän se voi häntä olla..se olis sitten etukärsäJaa peenis vai?
Ensin ulkoilu ja sauna sen jälkeen sinne sohvalle .Juu. Syysmyrskyt on ihan mukavia...
... sohvalla vilttiin kääriytyneenä villasukat jalassa, kulta kainalossa, tuli takassa hyvää elokuvaa katsellen kera kelpo napostelulautasen puhelin kiinni.
mönkkis kirjautu jo näemmä ulos.Eikä, kyllä mun on nyt pakko mennä nukkumaan. Sammun kohta tähän. Olisin kyl halunnu viel kuulla millanen häntä sen mökkönkiäisen matkassa olis tullu.. Odotanko sen verran vielä?
Etukärsämut eihän se voi häntä olla..se olis sitten etukärsä
Mulla on kaveri kylässä ja otetaan vähän tsihNo johan täällä tuli taas hiljasta....
mää oisin vaan peiton allaJuu. Syysmyrskyt on ihan mukavia...
... sohvalla vilttiin kääriytyneenä villasukat jalassa, kulta kainalossa, tuli takassa hyvää elokuvaa katsellen kera kelpo napostelulautasen puhelin kiinni.
Alanenähän se on!!mut eihän se voi häntä olla..se olis sitten etukärsä
Asiaa nainen |OMulla on kaveri kylässä ja otetaan vähän tsih
It´s a deal!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064689:Ensin ulkoilu ja sauna sen jälkeen sinne sohvalle .
mut jos on etupylly ni sit on myös etukärsä.Alanenähän se on!!
Onkos sinulla se pullo jo pakastelokerossa. Mulla on ollu takki päällä lähtöä varten raivaamaan sitä keittiötäsi jo monta tuntia .Mulla on kaveri kylässä ja otetaan vähän tsih
Ai hitto, kyllä nyt joudun siirtään meiän siivoustreffit, meillon nyt tyttöjen ilta :ashamed:Onkos sinulla se pullo jo pakastelokerossa. Mulla on ollu takki päällä lähtöä varten raivaamaan sitä keittiötäsi jo monta tuntia .
O.K. Mutta nyt ensin savulle???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29064742:It is