Noh, mitäs ny?Helevetti sentään...
Iltaa. Villi on meno lauantai-iltana.Noh, mitäs ny?
Tinkuliini mietiskelee ja PK kiroilee???
Ja iltaa Minervalle ja Mettäkylään
Juu. Ja itteä laiskottaa niin vietävästi, ettei viitti edes kulmakippolaan lähteä.Iltaa. Villi on meno lauantai-iltana.
siis palstalla
PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.Noh, mitäs ny?
Eikös tuohon löydy mitään loitsua???Mulla on tukkakriisi |O taas :ashamed:
ja luottokampaaja on seuraavat 5 viikoa ainakin saikulla :'(
Palkkaa kotiapulainen :hug:PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Pitäisi siivota, mutta kun ei jaksa. Työpöytä täynnä kaikkea paskaa ja pitäisi erotella oman firman paperit, työpaperit muuten ja sitten vielä exän firman lippulaput, kun nekin saatana tänne vielä tulee. Ja pyykkivuori kasvaa niin että kohta katossa asti. Voihan vittu.
Ei mitään semmosta mistä tulis järkevää lopputulosta ja kun muutenkin näyttää lähinnä kivenkolosta mönkineeltä niin jos edes pääkarvat olis suht inhimillisen näköset.Eikös tuohon löydy mitään loitsua???
On tilanteita, joissa on himputisti helpompaa olla urosotus. Tuo on yksi niistä. Kun tukka kasvaa niin pitkäksi, että alkaa tarvita kampaa, niin sit menee karvarille joka lyhentää kuontalon pyyhkeellä pörrötettäväksi.
niin mietiskelen...wuppiduu...Noh, mitäs ny?
Mikään ei karkaa vaikka ne jättäis huomiseksPK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Pitäisi siivota, mutta kun ei jaksa. Työpöytä täynnä kaikkea paskaa ja pitäisi erotella oman firman paperit, työpaperit muuten ja sitten vielä exän firman lippulaput, kun nekin saatana tänne vielä tulee. Ja pyykkivuori kasvaa niin että kohta katossa asti. Voihan vittu.
Mää voisin tulla aikani kuluksi jeesiin,täällä jo kaikki tehtynä ja nyt istuskelen itekseni kynttilänvalossa ja odottelen koska mää pääsen lähteen viihteilemään. Ukko jää lastenvahdiksi,joten voisin sanoa,että jossain päin kylää tänään saattaa karaoke raikuaPK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Eikös sinulla ollu kaksi nuorta miestä siellä paikalla, joista ainakin toinen on kova kinuamaan seteleitä? Firmojen papereihin en päästäisi käsiksi, mut pyykkivuoren käsittelyn voit mainiosti ulkoistaa.PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Et oo ainutAlkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063572:Luulin olevani hyvä lukemaan, siltikin olen Lukenut Asiankannattajan Aisankannattajaksi.
Tervetuloa. Paljonko haluat palkkaa?tuunko PK sulle kotihengettäreksi? pyykkivuori ainaki vois pienentyy...
Jos olis varaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063526:Palkkaa kotiapulainen :hug:
Miten mulla oli sellanen kuva susta, että olet Rikas.Tervetuloa. Paljonko haluat palkkaa?
Jos olis varaa...
Mä tuun ihan ilmaseks :xmas:Tervetuloa. Paljonko haluat palkkaa?
Jos olis varaa...
Tervetuloa sinäkin vaan. Tosin minä käyttäisin ennemmin vapaailtani johonkin muuhun kuin pyykkien pesemiseen ja lajitteluun.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063543:Mää voisin tulla aikani kuluksi jeesiin,täällä jo kaikki tehtynä ja nyt istuskelen itekseni kynttilänvalossa ja odottelen koska mää pääsen lähteen viihteilemään. Ukko jää lastenvahdiksi,joten voisin sanoa,että jossain päin kylää tänään saattaa karaoke raikua
Miksi kaikki täällä palstalla aina luulevat, että mulla on kaksi poikaa? Siis mulla on yksi tyttö ja yksi poika, molemmat teini-ikäisiä. Poika on se setelihirmu.Eikös sinulla ollu kaksi nuorta miestä siellä paikalla, joista ainakin toinen on kova kinuamaan seteleitä? Firmojen papereihin en päästäisi käsiksi, mut pyykkivuoren käsittelyn voit mainiosti ulkoistaa.
Sitä paitti nuoren miehen on ihan hyvä totutella käyttämään pesukonetta ja huolehtimaan pyykeistä. Tytötkin tykkää nuorukaisista, jotka osaa laittaa sapuskaa ja pestä pyykkiä. Ja vaikka ei tykkäiskään, niin siinä tapauksessa ainakin noi taidot on hyvä omata.
Mä olin hyvin toimeentuleva. Sitten kyllästyin iänkaikkiseen työntekoon, vähensin töitä ja tein vähän alanvaihdostakin ja jäin yh-isäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063607:Miten mulla oli sellanen kuva susta, että olet Rikas.
Tuo on hyvä periaate !Mikään ei karkaa vaikka ne jättäis huomiseks
(hyvä on sanoa kun on itse pyörittänyt tänään pesukonetta ja kuvausrumpua siihen tahtiin et pyykkikorit on tyhjiä)
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063585:Et oo ainut
Lämpimästi tervetuloa ! Katselin tänään tuota baarikaappini sisältöä ja tulin siihen tulokseen, että on niin paljon ottaminen vähentynyt, jotta se on lähes pullolaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063618:Mä tuun ihan ilmaseks :xmas: