The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noh, mitäs ny?

Tinkuliini mietiskelee ja PK kiroilee???

Ja iltaa Minervalle ja Mettäkylään
PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Pitäisi siivota, mutta kun ei jaksa. Työpöytä täynnä kaikkea paskaa ja pitäisi erotella oman firman paperit, työpaperit muuten ja sitten vielä exän firman lippulaput, kun nekin saatana tänne vielä tulee. Ja pyykkivuori kasvaa niin että kohta katossa asti. Voihan vittu.
 
Mulla on tukkakriisi |O taas :ashamed:

ja luottokampaaja on seuraavat 5 viikoa ainakin saikulla :'(
Eikös tuohon löydy mitään loitsua???

On tilanteita, joissa on himputisti helpompaa olla urosotus. Tuo on yksi niistä. Kun tukka kasvaa niin pitkäksi, että alkaa tarvita kampaa, niin sit menee karvarille joka lyhentää kuontalon pyyhkeellä pörrötettäväksi.
 
Mulle tuli eileen niin kiire ihan yhtäkkiä,kun sain vieraita. Ja pitipäs mun kömpiä sitte vielä ukon kainaloon :saint:

Ja tänään meidän perheeseen tuli lisäystä :p Vaikka sanoon ettei mun talouteen enää nuita tule,mutta tulipas kuitenkin. Nimittäin V70 AVD. Enää puuttuu sit se lantikka ja eleanor niin olis paketti kasas :p
 
Viimeksi muokattu:
PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Pitäisi siivota, mutta kun ei jaksa. Työpöytä täynnä kaikkea paskaa ja pitäisi erotella oman firman paperit, työpaperit muuten ja sitten vielä exän firman lippulaput, kun nekin saatana tänne vielä tulee. Ja pyykkivuori kasvaa niin että kohta katossa asti. Voihan vittu.
Palkkaa kotiapulainen :hug:
 
Eikös tuohon löydy mitään loitsua???

On tilanteita, joissa on himputisti helpompaa olla urosotus. Tuo on yksi niistä. Kun tukka kasvaa niin pitkäksi, että alkaa tarvita kampaa, niin sit menee karvarille joka lyhentää kuontalon pyyhkeellä pörrötettäväksi.
Ei mitään semmosta mistä tulis järkevää lopputulosta ja kun muutenkin näyttää lähinnä kivenkolosta mönkineeltä niin jos edes pääkarvat olis suht inhimillisen näköset.
 
PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Pitäisi siivota, mutta kun ei jaksa. Työpöytä täynnä kaikkea paskaa ja pitäisi erotella oman firman paperit, työpaperit muuten ja sitten vielä exän firman lippulaput, kun nekin saatana tänne vielä tulee. Ja pyykkivuori kasvaa niin että kohta katossa asti. Voihan vittu.
Mikään ei karkaa vaikka ne jättäis huomiseks :whistle:
(hyvä on sanoa kun on itse pyörittänyt tänään pesukonetta ja kuvausrumpua siihen tahtiin et pyykkikorit on tyhjiä)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Pitäisi siivota, mutta kun ei jaksa. Työpöytä täynnä kaikkea paskaa ja pitäisi erotella oman firman paperit, työpaperit muuten ja sitten vielä exän firman lippulaput, kun nekin saatana tänne vielä tulee. Ja pyykkivuori kasvaa niin että kohta katossa asti. Voihan vittu.
Mää voisin tulla aikani kuluksi jeesiin,täällä jo kaikki tehtynä ja nyt istuskelen itekseni kynttilänvalossa ja odottelen koska mää pääsen lähteen viihteilemään. Ukko jää lastenvahdiksi,joten voisin sanoa,että jossain päin kylää tänään saattaa karaoke raikua :D
 
PK kiroilee tosielämässäkin vähän turhankin paljon.
Pitäisi siivota, mutta kun ei jaksa. Työpöytä täynnä kaikkea paskaa ja pitäisi erotella oman firman paperit, työpaperit muuten ja sitten vielä exän firman lippulaput, kun nekin saatana tänne vielä tulee. Ja pyykkivuori kasvaa niin että kohta katossa asti. Voihan vittu.
Eikös sinulla ollu kaksi nuorta miestä siellä paikalla, joista ainakin toinen on kova kinuamaan seteleitä? Firmojen papereihin en päästäisi käsiksi, mut pyykkivuoren käsittelyn voit mainiosti ulkoistaa.
Sitä paitti nuoren miehen on ihan hyvä totutella käyttämään pesukonetta ja huolehtimaan pyykeistä. Tytötkin tykkää nuorukaisista, jotka osaa laittaa sapuskaa ja pestä pyykkiä. Ja vaikka ei tykkäiskään, niin siinä tapauksessa ainakin noi taidot on hyvä omata.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063543:
Mää voisin tulla aikani kuluksi jeesiin,täällä jo kaikki tehtynä ja nyt istuskelen itekseni kynttilänvalossa ja odottelen koska mää pääsen lähteen viihteilemään. Ukko jää lastenvahdiksi,joten voisin sanoa,että jossain päin kylää tänään saattaa karaoke raikua :D
Tervetuloa sinäkin vaan. Tosin minä käyttäisin ennemmin vapaailtani johonkin muuhun kuin pyykkien pesemiseen ja lajitteluun. :D

Eikös sinulla ollu kaksi nuorta miestä siellä paikalla, joista ainakin toinen on kova kinuamaan seteleitä? Firmojen papereihin en päästäisi käsiksi, mut pyykkivuoren käsittelyn voit mainiosti ulkoistaa.
Sitä paitti nuoren miehen on ihan hyvä totutella käyttämään pesukonetta ja huolehtimaan pyykeistä. Tytötkin tykkää nuorukaisista, jotka osaa laittaa sapuskaa ja pestä pyykkiä. Ja vaikka ei tykkäiskään, niin siinä tapauksessa ainakin noi taidot on hyvä omata.
Miksi kaikki täällä palstalla aina luulevat, että mulla on kaksi poikaa? :D Siis mulla on yksi tyttö ja yksi poika, molemmat teini-ikäisiä. Poika on se setelihirmu.
Kyllä mä kotitöitä ulkoistan paljonkin, muun muassa olohuoneen, keittiön ja yläkerran siivoaminen on kokonaan ulkoistettu, toki rahapalkkiota vastaan, mutta pyykit olis kyllä tasavertaisuuden vuoksi mun hommaani.
Toki, jos vähän lisäis sitä kannusterahaa... ;)

Ja kyllähän ne firmojen paperitkin ihan lonkalta heittää kuka vaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063607:
Miten mulla oli sellanen kuva susta, että olet Rikas.
olin hyvin toimeentuleva. Sitten kyllästyin iänkaikkiseen työntekoon, vähensin töitä ja tein vähän alanvaihdostakin ja jäin yh-isäksi.
Nykyään en ole enää kovin hyvin toimeentuleva. :D Yrittäjä kyllä vieläkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä