Mies sitten lähti entisen salarakkaansa kaupunkiin

• Viestiketjun aloittaja epäilijä
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Vierasmies, kyllä mulla on mies joka arvostaa yksityisyyttä. Enkä myöskään ole kynnysmatto. Juttu on vain niin, että jos pettää ja edelleen haluaa jäädä entiseen suhteeseen, antaa myös petetetylle luvan epäillä ja kaivella asioita, jos toinen sitä vaatii. Näin saadaan se luottamus ehkä joskus takaisin. Siinä voi mennä kauan. Jos ei tätä kestä, niin parempi sitten lähteä suhteesta, kun horjuttaa luottamusta uudelleen. Ja nyt osaltani lopetan tämän keskustelun. :)

"A.p"
Saatoimpa skitsahtaa turhasta. Mies lupasi hankkia puhelutiedot ja oli kovin huolissaan, vieläkö olen tolaltani.

Ehkä tää oli väärä hälytys. Mulla on vaan ollut aika pettämätön vaisto miehen touhujen suhteen, mutta ehkä nyt kun tapaus on niin tuore niin tunteet vähän ylireagoivat. Toivon.

[QUOTE="A.p";29056300]Saatoimpa skitsahtaa turhasta. Mies lupasi hankkia puhelutiedot ja oli kovin huolissaan, vieläkö olen tolaltani.

Ehkä tää oli väärä hälytys. Mulla on vaan ollut aika pettämätön vaisto miehen touhujen suhteen, mutta ehkä nyt kun tapaus on niin tuore niin tunteet vähän ylireagoivat. Toivon.[/QUOTE]joo, tuo puhelutietojen hankkiminen todistaa, että mies on rehellinen, toivottavasti homaa sulle tiedot myös siitä mahdollisesta prepaid liittymästä

"A.p"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29056308:
joo, tuo puhelutietojen hankkiminen todistaa, että mies on rehellinen, toivottavasti homaa sulle tiedot myös siitä mahdollisesta prepaid liittymästä
No, ihan noin järjestelmälliseen toimintaan en jaksa uskoa. Koska ei miehen ole pakko mun kanssa olla, olisin ollut valmis lähtemään. Mies halusi korjata suhteemme. Toivoo lapsia ja että suostuisin naimisiin. No, noihin nyt on pitkä taival.

Ken guru
[QUOTE="A.p";29056300]Saatoimpa skitsahtaa turhasta. Mies lupasi hankkia puhelutiedot ja oli kovin huolissaan, vieläkö olen tolaltani.

Ehkä tää oli väärä hälytys. Mulla on vaan ollut aika pettämätön vaisto miehen touhujen suhteen, mutta ehkä nyt kun tapaus on niin tuore niin tunteet vähän ylireagoivat. Toivon.[/QUOTE]

Näin juuri reagoi ihminen joka on oikeasti pahoillaan ja haluaa korjata tekemänsä vahingot.

Ja tuo on se mitä petetty hakee. Tuskin kukaan haluaa kyttäillä kenenkään puhelintietoja.

[QUOTE="A.p";29056313]No, ihan noin järjestelmälliseen toimintaan en jaksa uskoa. Koska ei miehen ole pakko mun kanssa olla, olisin ollut valmis lähtemään. Mies halusi korjata suhteemme. Toivoo lapsia ja että suostuisin naimisiin. No, noihin nyt on pitkä taival.[/QUOTE] no eipä se oo pakko uskoa. ja rehellisesti toki toivon, että miehes ei enää petä, vaan on rehellinen sinulle.

"A.p"
Miltä tuntuu, ap, että olet jäänyt jo kakkoseksi? Miten voit jatkaa suhdetta, kun et ole ollut sille elämäsi tärkeimmälle ihmisille elämänsä tärkein ihminen?
Eiköhän jokaisessa pitkässä suhteessa tule ihastumisia. Mun mies vaan meni liian pitkälle ja jäi kiinni. Hän kuitenkin valitsi elämän minun kanssa, joten en koe olevani kakkosvaihtoehto. Kukaan ei ole täydellinen. Mä haluan tämän suhteen ja olen siinä uskossa että mieskin haluaa.

Vierasmies
Meinaat, että sellainen joka pitää kiinni yksityisyydestä ja uskoo että esimerkki ja aika palauttaa luottamuksen (jos toisen osapuoli on valmis siihen), ei ole oikeasti pahoillaan?
Ja nytkö korjataan pettämisen vahingot luvalla alkaa aikuisen holhoajaksi? :LOL:

Petetty hakee jotain ihmeellistä holhoajan roolia vaikka sitä ei voi olla aikuisten elämässä. Ymmärtäkää nyt että petää voi miljoonilla eri tavoilla ettekä te sitä kyttäämällä yhtään paranna. Kai te vaaditte oikeuden myös työsähköposteihin vaikka kyseessä olisi salaista tietoa omaava yritys? :D Ettei vaan pikkusihteerikkö tule ja vie miestä.

Näin juuri reagoi ihminen joka on oikeasti pahoillaan ja haluaa korjata tekemänsä vahingot.

Ja tuo on se mitä petetty hakee. Tuskin kukaan haluaa kyttäillä kenenkään puhelintietoja.

"teletappi"
[QUOTE="A.p";29056403]Eiköhän jokaisessa pitkässä suhteessa tule ihastumisia. Mun mies vaan meni liian pitkälle ja jäi kiinni. Hän kuitenkin valitsi elämän minun kanssa, joten en koe olevani kakkosvaihtoehto. Kukaan ei ole täydellinen. Mä haluan tämän suhteen ja olen siinä uskossa että mieskin haluaa.[/QUOTE]

Millä tavalla jäi kiinni? Kertoiko itse (tuskin), näitkö puhelutiedot vai mitä?

Vierasmies
Mitä ihmettä sä nyt uliset? Ensin olen nolo ja sitten provo kun puolustan ihmisten yksityisyyttä? Ja peräänkuulutan sitä, että jos jatketaan niin asia on anteeksi annettu ja käsitelty. Jos näin ei ole, niin pidetään suhdetauko jonka aikana käsitellään asia.

[QUOTE="petetty";29056165]Eiköhän sun provoamiset ole aikalailla jo provottu..[/QUOTE]

Vierasmies
Ja pettäjäkö yleensä ei tee mitään? Niinkuin vaikka lopeta pettämistä, käyttäydy paremmin jne? Sen lisäksi pitää alkaa holhottavaksi, antaa kaikki kontaktit ulkomaailmaan petetyn hallintaan, lopettaa käyminen ulkona jne?
Johan tässä ketjussa joku sanoi "en kyllä antaisi miehen mennä". Mit vit :LOL:, ihanko oikeasti jaksatte olla suhteessa jossa joku on teidän luvan varainen? Enkä nyt puhu mistään koira -- ihminen suhteesta :LOL:

3) Samoin muuten pätee petetylle. Jos ei ole valmis antamaan pettäjälle tilaa ja aikaa näyttää luotettavuutensa samalla inhimillisen ykstyisyyden säilyttäen, niin ei hän ole valmis pelastamaan ja jatkamaan suhteessa. Mitä järkeä on olla suhteessa holhouksenalaisen kanssa? Kyttäävän persoonan kanssa on _täysin mahdotonta_ olla suhteessa.

[QUOTE="petetty";29056203]Kun suhteessa petetään, niin se on molempien ongelma. Eikä siitä ongelmasta päästä kuunapäivänä yli, ellei sitä myös käsitellä yhdessä. Uudestaan ja uudestaan, tarvittaessa vieläkin uudestaan. Ei se asia hoidu sillä että "käsittelee asian itsensä kanssa". Ei kummankaan osapuolen kannalta. Petetyltä vaatii paljon että uskaltaa alkaa uudestaan luottamaan toiseen, ja kerätä ne itsetunnon rippeet. Joten miksi joku kuvittelee, että asia ei vaatisi mitään pettäjältä? 3) Kyllä vaatii, nimittäin TÄYDELLISTÄ AVOIMUUTTA, sekä pitkää pinnaa että jaksaa toista tukea ja osoittaa olevansa sen luottamuksen arvoinen. Jos siihen ei ole valmis, ei suhdetta voi pelastaa. Näin kävisi tapauksessa, jossa pettäjä olisi vierasmiehen tyyppinen. Sellaisen yksilön kanssa olisi _täysin mahdotonta_ suhdetta pelastaa.[/QUOTE]

"A.p"
[QUOTE="teletappi";29056440]Millä tavalla jäi kiinni? Kertoiko itse (tuskin), näitkö puhelutiedot vai mitä?[/QUOTE]

Jäi kiinni pikkuruisesta valkoisesta valheesta ja siitä vyyhti lähti avautumaan. Kaiken jouduin kyllä kaivamaan, viimeiseen asti yritti kieltää. Mulla on se etu, että näen silmänräpäyksessä koska mies puhuu palturia.

Eli siinä mielessä paha, kun ei olisi kuuna päivänä tunnustanut asiaa. Mutta nyt mieskin tietää, ettei mulle voi valehdella. Ainakaan kauaa.

Vierasmies
Sä ootkin jo vanha katkeroitunut akka jolla ei yläpää(kään) enää toimi. Vanhemmiten se ajatus hapertuu. Miksi muille kävisi niin kuin sulle? Jaa niin, se katkeruus. :)

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29056489:
tuolta minäkin kuulostin muutama vuos sitten. uskoin tuntevani ja tietäväni miehen, milloin puhuu totta ja milloin valehtelee. niin vain huomasin olleeni lapsellinen ja sinisilmäinen

Yhteistyössä