Mies sitten lähti entisen salarakkaansa kaupunkiin

• Viestiketjun aloittaja epäilijä
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmies
Anteeksi nyt ei millään pahalla, mut mit vit!! :LOL:

1) Siis TODELLAKO sä luulet, että puhelintiedot todistaa ettei se mies ollut yhteydessä henkilöön x? Mit vit toiseen kertaan! :LOL:

2) ei saatana! :LOL: oottete aika humoristeja. :D Sinua häiritsisi jos miehesi menisi pelaamaan lajia x jonnekin jossa on joskus ollut joku nainen lähellä? Meinaatko, että miehesi mulkku voi ikäänkuin vahingossa mennä exänsä perseeseen?

[QUOTE="Vieras";29055071]Minusta puhelintietojen tilaaminen on hyvä asia, ei ehkä todista, ettei petä, 1) mutta todistaa ainakin sen, onko ollut tähän kyseiseen naiseen yhteydessä vai ei. Ja jos miehelläsi on puhtaat jauhot pussissa hän ilolla nämä tilaisi ja todistaisi asian. Entisessä elämässäni mieheni jäi kiinni pitkällisestä pettämisestä juuri puhelintiedoista ja sai lähteä, anteeksi en antanut.

2) Nykyinen mieheni harrastaa lajia, jossa joutuisi joskus käymään entisen vaimonsa kotikaupungissa peleissä. Tämä nainen on yksipuolisesti yrittänyt tunkea väliimme, joten mies, ihan kunnioituksesta minua kohtaan, jättää nämä pelit väliin, koska tietäisi sen minua häiritsevän. Ap:n mies toki olisi voinut rehellisesti sanoa, mihin reissu suuntautuu ja jättää ihan siksi väliin. En ehkä ihan satasella luottaisi...[/QUOTE]

"Vieras"
Anteeksi nyt vain nimimerkki Vierasmies, ei millään pahalla, mutta taidat olla melko tyhmä? Kyllä puhelintiedoista näkee onko jonnekin soittanut ja jos johonkuhun on yhteydessä, niin yleensä ollaan ainakin osittain puhelimella. Ja oikeasti aapeen mies voisi kunnioittaa naistansa niin, ettei hengailisi paikassa, jossa entinen pettämiskumppani on. Enkä puhunut mitään tuosta mainitsemastasi homostelusta, jota ilmeisesti itse harjoitat :)

Kylläpä vierasmies tekee urakalla itsestään pellen. Taitaisi olla just niin idiootti, että itse jäisi tuolla lailla kiinni :D

Ei, se niiden puhelintietojen katsominen ei todista, että ei petä. Se saattaa kuitenkin todistaa, että pettää. Mikä tässä on se oleellinen pointti. Suurin osa pettäjistä on vähän yksinkertaisia ja jää kiinni juuri tällä tavalla.

Myöskään se miehen vehje ei vahingossa eksy mihinkään sen takia, että on maantieteellisesti lähellä jotain tiettyä reikää. Mutta monet ihmiset ottavat huomioon toistensa tunteet ja jos puolisosta tuntuu ikävältä, että reissu suuntautuu ex-vaimon tai ex-rakastajattaren kotikaupunkiin, tällainen huomaavainen puoliso jättää reissun väliin. Ei sen takia, että puolivahingossa uittaisi sitä vehjettään väärässä reiässä, vaan sen takia, ettei nykyinen kumppani joutuisi pahoittamaan mieltään.

Olisikohan siinä riittävästi ratakiskoa, että vieraasmiehen kaksi aivosolua sen ymmärtäisi. Tuskin.

Vierasmies
Luuletko, että operaattoreissa näkyy kaikenmaailman sähköpostit, skypet, internet callit jne?

[QUOTE="Vieras";29055612]Anteeksi nyt vain nimimerkki Vierasmies, ei millään pahalla, mutta taidat olla melko tyhmä? Kyllä puhelintiedoista näkee onko jonnekin soittanut ja jos johonkuhun on yhteydessä, niin yleensä ollaan ainakin osittain puhelimella. Ja oikeasti aapeen mies voisi kunnioittaa naistansa niin, ettei hengailisi paikassa, jossa entinen pettämiskumppani on. Enkä puhunut mitään tuosta mainitsemastasi homostelusta, jota ilmeisesti itse harjoitat :)[/QUOTE]

"Vieras"
Vierasmies, en luule, mutten myöskään usko, että monikaan ennakoisi mahdollisen kiinni jäämisen niin, ettei missään vaiheessa käyttäisi puhelintaan ihan normaali operaattorin kautta viestein tai soittamalla.

Tässä sen taas näkee, että jos puoliso pettää niin se suhde pitäs jättää siihen. Elämä on hirveetä molemmilla osapuolilla, kun ei voi enää luottaa ja pitää jatkuvasti todistella ja vastailla kysymyksiin.
Jos mies oikeasti ei enää ole pettänyt ja on tosissaan ollut soittelematta naiselle niin aika pahalta tuntuu tuommonen. Lähtisin suhteesta ihan sen takia, että vaimo ei enää luota (vaikka lupas antaa anteeksi), ei haluu päästä mihinkään "väärään paikkaan" ilman kuulusteluita ja tarttee vielä puhelutietojakin todisteeksi :headwall:
Ja ap, jos oot päättänyt suhteessa jatkaa ja anteeksi antaa niin sä et enää sillon muistele tuota keväällä sattunutta tapausta. Jos vaan et kykene enää luottamaan ja unohtamaan niin lähdet suhteesta, koska toi pilaa sekä sun että sun miehen elämän.

dfdf
[QUOTE="a.p";29054921]On pakko, ei voi tällaisen syyn takia jäädä pois. Sen ymmärrän kyllä. Eikä olisi edes kiva viikonloppu edessä...

Laitoin miehelle viestin, että pyydetään operaattorilta puhelutiedot millä voi todistaa ettei ole tähän naiseen ollut yhteydessä. Oliko törkeä pyyntö?
Sanoi siis aamulla, ettei ole pitänyt MITÄÄN yhteyttä. Minusta valehteli.
Eipä ole vastannut viestiin.[/QUOTE]

Nehän näkee netissä omilla tunnuksilla oman operaattorin sivuilta. Pyydät miestäsi vain kirjautumaan sinne sivuille.

Vierasmies
Niin ja eikös niitä ole hyviä seurantakamerapalveluitakin, mitä ne oli Elisa Vahti ja Sonera Koti tms. Niitä voi muistaakseni seurata mobiililla. Sellainen kamera miehelle otsalampuksi mukaan ja tieto, että jos yhteys katkeaa niin siitä ei hyvä seuraa!!!1

Nehän näkee netissä omilla tunnuksilla oman operaattorin sivuilta. Pyydät miestäsi vain kirjautumaan sinne sivuille.

"Vieras"
Minua on petetty. Jatkoimme suhdetta.

Se, että pääsimme pettämisestä yli, vaati myös mieheltä paljon monenlaisia muutoksia ja taipumisia asioiden suhteen. Minä mm. halusin myös nuo puhelutiedot jossain vaiheessa ja miehelle se oli ok. Minulla oli myös oikeus hänen puhelimeensa jne.

Ennen kuin minua petettiin, sanoin että esim. toisen puhelimen katsominen on sairasta, säälittävää ja laitonta.. Kunnes itse olin siinä tilanteessa, että mies petti. Tuo "kyttäys" oli ainoa tapa käsitellä asiaa ja päästä elämässä eteenpäin, muutoin edessä olisi ollut ero. Luottamus kyllä kasvaa toiseen hitaasti, pikkuhiljaa, mutta niin kauan kuin petetty epäilee, on hänellä OIKEUS vaatia säälittävältä ja naurettavalta kuulostavia juttuja. Se on ainoa tapa päästä epävarmuudesta yli ja saada luottoa takaisin.

Eli sinun asemassasi tilaisin puhelutiedot, sen lisäksi todennäköisesti kieltäisin lähtemästä reissuun, koska pettäminen on noin tuore tapaus.
Miehellä on vapaus lähteä suhteesta, jos ei säännöt miellytä. Jos hän oikeasti haluaa panostaa suhteeseenne, hän kyllä hyväksyy. Ei tietenkään voi loppuikää pitää toista "vankilassa", mutta pettämisen seuraukset ja siitä ylipääseminen ei tapahdu hetkessä ja helposti, ilman kovaa työtä. tuo kyttääminen on osa sitä työtä.

Mies loukkasi sinua pahimmalla mahdollisella tavalla, joten kyllä, se OIKEUTTAA sinut mihin tahansa, mikä auttaa teitä keräämään itsesi sirpaleet sekä suhteen sirpaleet uudelleen kasaan. Itsehän mies valintansa teki ja petti, ei hän sen jälkeen voi vaatia luottamusta ja täyttä liikkumavapautta, vaan töitä on tehtävä, jotta suhde saadaan takaisin jollekin tolalle. Myös miehen.

"Vieras"
Kylläpä vierasmies tekee urakalla itsestään pellen. Taitaisi olla just niin idiootti, että itse jäisi tuolla lailla kiinni :D

Ei, se niiden puhelintietojen katsominen ei todista, että ei petä. Se saattaa kuitenkin todistaa, että pettää. Mikä tässä on se oleellinen pointti. Suurin osa pettäjistä on vähän yksinkertaisia ja jää kiinni juuri tällä tavalla.

Myöskään se miehen vehje ei vahingossa eksy mihinkään sen takia, että on maantieteellisesti lähellä jotain tiettyä reikää. Mutta monet ihmiset ottavat huomioon toistensa tunteet ja jos puolisosta tuntuu ikävältä, että reissu suuntautuu ex-vaimon tai ex-rakastajattaren kotikaupunkiin, tällainen huomaavainen puoliso jättää reissun väliin. Ei sen takia, että puolivahingossa uittaisi sitä vehjettään väärässä reiässä, vaan sen takia, ettei nykyinen kumppani joutuisi pahoittamaan mieltään.

Olisikohan siinä riittävästi ratakiskoa, että vieraasmiehen kaksi aivosolua sen ymmärtäisi. Tuskin.
Juurikin näin!

Vierasmies
Ettet sinä vain olisi yksi niistä pirttihirmuista joka saa kaikkein suurimmat kiksit juuri kumppanin rajoittamisesta? :)

Mitä hyötyä on kytätä asiaa mikä ei todista mitään? Oletteko te akat niin putkiaivoisia, että saatte mielen rahan jos mies ei ole soittanut jollekin eksälleen? Pienestä on kiinni teidänkin mielenrauha. :LOL:

Joku ahdistuu siitä kun reissu suuntautuu eksän suuntaan, ja jos ei suuntaudu niin sitten ahdistutaan siitä että se suuntaantuu jonnekin missä on uusia ja tuntemattomia naisia? Kyllä tuo kyttääminen on aikuisten oikeasti aivan sairasta. Pettäjällä on se vastuu ettei petä lisää kun niin on sovittu ja toiseksi ettei voi heti odottaa täyttä luottamusta takaisin. Mutta ei sen silti tarvitse johtaa holhouksen alaisuuteen ja yksityisyyden rikkoontumiseen. Yksityisyys on tärkeimpiä osa-alueita joillakin ihmisillä ja sinne on aivan turha tunkea vaikka olisikin tehnyt väärin.

Jos petetty kerran niin vahvasti uskoo, että pettyy uudestaan niin eiköhän ole parempi lähteä ja suojata itsensä harmilta ja surulta? Jos taas uskoo toisen virheeseen ja siihen että muuttuu niin sitten uskoo, miksi sitä pitää kytätä? Kyseessä on kumminkin toisen henkilökohtainen yksityisyys.

Ken guru
Ettet sinä vain olisi yksi niistä pirttihirmuista joka saa kaikkein suurimmat kiksit juuri kumppanin rajoittamisesta? :)

Mitä hyötyä on kytätä asiaa mikä ei todista mitään? Oletteko te akat niin putkiaivoisia, että saatte mielen rahan jos mies ei ole soittanut jollekin eksälleen? Pienestä on kiinni teidänkin mielenrauha. :LOL:

Joku ahdistuu siitä kun reissu suuntautuu eksän suuntaan, ja jos ei suuntaudu niin sitten ahdistutaan siitä että se suuntaantuu jonnekin missä on uusia ja tuntemattomia naisia? Kyllä tuo kyttääminen on aikuisten oikeasti aivan sairasta. Pettäjällä on se vastuu ettei petä lisää kun niin on sovittu ja toiseksi ettei voi heti odottaa täyttä luottamusta takaisin. Mutta ei sen silti tarvitse johtaa holhouksen alaisuuteen ja yksityisyyden rikkoontumiseen. Yksityisyys on tärkeimpiä osa-alueita joillakin ihmisillä ja sinne on aivan turha tunkea vaikka olisikin tehnyt väärin.

Jos petetty kerran niin vahvasti uskoo, että pettyy uudestaan niin eiköhän ole parempi lähteä ja suojata itsensä harmilta ja surulta? Jos taas uskoo toisen virheeseen ja siihen että muuttuu niin sitten uskoo, miksi sitä pitää kytätä? Kyseessä on kumminkin toisen henkilökohtainen yksityisyys.
Sinä menet sitten tuon mukaan. Joidenkin miehet ovat valmiita vähän "uhrautumaan" tehneensä pahan virheen vuoksi. Ja näissä todennäköisesti on suurempi mahdollisuus että suhdetta pystytään jatkamaan kun tuossa sinun "vinkyn vänkyn olen mies, älä tule naamalle, älä rajoita minua vaikka petin".

Vierasmies
[QUOTE="Vieras";29055986]Minua on petetty. Jatkoimme suhdetta.

Se, että pääsimme pettämisestä yli, vaati myös mieheltä paljon monenlaisia muutoksia ja taipumisia asioiden suhteen. Minä mm. halusin myös nuo puhelutiedot jossain vaiheessa ja miehelle se oli ok. Minulla oli myös oikeus hänen puhelimeensa jne.

Ennen kuin minua petettiin, sanoin että esim. toisen puhelimen katsominen on sairasta, säälittävää ja laitonta.. Kunnes itse olin siinä tilanteessa, että mies petti. Tuo "kyttäys" oli ainoa tapa käsitellä asiaa ja päästä elämässä eteenpäin, muutoin edessä olisi ollut ero. Luottamus kyllä kasvaa toiseen hitaasti, pikkuhiljaa, mutta niin kauan kuin petetty epäilee, on hänellä OIKEUS vaatia säälittävältä ja naurettavalta kuulostavia juttuja. Se on ainoa tapa päästä epävarmuudesta yli ja saada luottoa takaisin.

Eli sinun asemassasi tilaisin puhelutiedot, sen lisäksi todennäköisesti kieltäisin lähtemästä reissuun, koska pettäminen on noin tuore tapaus.
Miehellä on vapaus lähteä suhteesta, jos ei säännöt miellytä. Jos hän oikeasti haluaa panostaa suhteeseenne, hän kyllä hyväksyy. Ei tietenkään voi loppuikää pitää toista "vankilassa", mutta pettämisen seuraukset ja siitä ylipääseminen ei tapahdu hetkessä ja helposti, ilman kovaa työtä. tuo kyttääminen on osa sitä työtä.

Mies loukkasi sinua pahimmalla mahdollisella tavalla, joten kyllä, se OIKEUTTAA sinut mihin tahansa, mikä auttaa teitä keräämään itsesi sirpaleet sekä suhteen sirpaleet uudelleen kasaan. Itsehän mies valintansa teki ja petti, ei hän sen jälkeen voi vaatia luottamusta ja täyttä liikkumavapautta, vaan töitä on tehtävä, jotta suhde saadaan takaisin jollekin tolalle. Myös miehen.[/QUOTE]

No ei se kyllä oikeutu sua tai AP:ta yhtään mihinkään jos kyseessä on tilanne, että asia on käsitelty ja unohdettu siten kuin se on mahdollista. Ei petetyn tarvitse heti luottaa, mutta ei myöskään saada kaikki mulle nyt heti-asenteen toisen yksityisyyttä.
Naurettava ajatus alkaa missään vaiheessa toisen holhoukseen :LOL: se olisi varmasti mitä todennäköisin tilanne missä petetään kun toinen kyttää kuin haukka jokaista tekoa.

Myös naisella on oikeus lähteä suhteesta jos säännöt, joihin kuuluu monesti yksityisyys, ei miellytä. Toki jos pettäjä haluaa niin voi antaa vaikka kaikki kännyt ja tietokoneet toiselle lukkojen taakse, mutta uskoakseni moni haluaa silti pitää oman elämänsä itsellään ja uskoo, että myös pettäjälle on oikeus yksityiseen virheensä korjaamiseen.
Sanot että kyttääminen on osa työtä luottamuksen parantumiseen. Mä väitän että se on "kaikki mulle nyt"-asennetta jota ei osata käsitellä. Luottamuksen palauttaa aika, ei mikään kyttääminen. Se ja mustasukkaisuus on sairauksia.

Vierasmies
Niin, se on yksi naisten keinoista päästä niskoille. Yksi virhe ja sen jälkeen vaatimus, että tee se ja tätä tai otan lapset ja lähden.

Jos pettäjä haluaa aidosti jatkaa niin on hyvä ja käsittelee asian itsensä kanssa tärvelemättä toisten yksityisyyksiä.

Sinä menet sitten tuon mukaan. Joidenkin miehet ovat valmiita vähän "uhrautumaan" tehneensä pahan virheen vuoksi. Ja näissä todennäköisesti on suurempi mahdollisuus että suhdetta pystytään jatkamaan kun tuossa sinun "vinkyn vänkyn olen mies, älä tule naamalle, älä rajoita minua vaikka petin".

"Mie"
Huoh, onneksi tuo Vierasmies ei ole minun mieheni. Toivottavasti ei kenenkään muunkaan. Tän keskustelun vois lopettaa tähän, ei tarttis vieraanmiehen enään enempiä itseään nolata :)

Ken guru
Niin, se on yksi naisten keinoista päästä niskoille. Yksi virhe ja sen jälkeen vaatimus, että tee se ja tätä tai otan lapset ja lähden.

Jos pettäjä haluaa aidosti jatkaa niin on hyvä ja käsittelee asian itsensä kanssa tärvelemättä toisten yksityisyyksiä.
Toivotaan että pysyt noin ankarana petettyä, eli itseäsi kohtaan jos joku rakastamasi nainen pettää sinua. En tosin kyllä usko.

"a.p"
Suhteestamme sen verran, että niin minulla kuin miehelläkin on vapaus tulla ja mennä niinkuin tykkää. Mies käy ulkomailla ja matkustaa paljon Suomessakin. On siis usein viikonloppuja harrastus/työreissuillaan. En KOSKAAN kieltäisi häntä lähtemästä, saatika olisi joka välissä epäilemässä. En myöskään ole kiinnostunut tutkimaan puhelinta/spostia (ne on liian helppo "siivota").

Mies on myös aika "vanhanaikainen" ts. ei kuulu fb:hen, hädin tuskin käyttää spostia tai tekstareita. Eli hoitaa aina asiat puhelimella soittaen. Tai ainakin näin olen 8 vuoden ajalta hänet oppinut tuntemaan. Ei siis ole mikään yltiöromanttinen runoilijasielu.

Näiden seikkojen nojalla mun mielestä puhelutiedot on ainoa keino, millä mies voi todistaa olleensa vilpitön. Ottaen huomioon, että on juurikin pimittänyt minulta minne on menossa pariksi yöksi.

Vierasmies
Onneksi sinulla ei ole miestä joka arvostaa ihmisten yksityisyyttä?
Voisitko kertoa missä olen siinä mielessä väärässä ja miksi nolaan itseni?
Eiköhän se toisten kyttääminen ja joku operaattoritietojen vaatiminen poikien reissun ajalta ole enemmän itsensä nolaamista kuin yksityiseen pitäminen.

Tosin sulle on varmaan "ihan sama" kun olet luultavasti luonnostasi ns. kynnysmatto.

[QUOTE="Mie";29056106]Huoh, onneksi tuo Vierasmies ei ole minun mieheni. Toivottavasti ei kenenkään muunkaan. Tän keskustelun vois lopettaa tähän, ei tarttis vieraanmiehen enään enempiä itseään nolata :)[/QUOTE]

"petetty"
Eiköhän se toisten kyttääminen ja joku operaattoritietojen vaatiminen poikien reissun ajalta ole enemmän itsensä nolaamista kuin yksityiseen pitäminen.

Tosin sulle on varmaan "ihan sama" kun olet luultavasti luonnostasi ns. kynnysmatto.
Eiköhän sun provoamiset ole aikalailla jo provottu..

Ken guru

Jos olet pettänyt, niin onko se niiiin kauheaa näyttää jotain puhelintietoja toiselle jos se puoliso ketä SINÄ olet pettänyt saisi siitä mielenrauhan?

Toki luottamuksen pitäisi palata sellaiseksi ettei tuollaista pyyntöä enää tarvittaisi, mutta ehkä se kertakin riittäisi siihen. Mutta sinun pitäisi vaan kynsin hampain pitää yksityisyydestäsi kiinni...vaikka et todellisudessa edes todistettavasti ole luottamuksen arvoinen.

"petetty"
Kun suhteessa petetään, niin se on molempien ongelma. Eikä siitä ongelmasta päästä kuunapäivänä yli, ellei sitä myös käsitellä yhdessä. Uudestaan ja uudestaan, tarvittaessa vieläkin uudestaan. Ei se asia hoidu sillä että "käsittelee asian itsensä kanssa". Ei kummankaan osapuolen kannalta. Petetyltä vaatii paljon että uskaltaa alkaa uudestaan luottamaan toiseen, ja kerätä ne itsetunnon rippeet. Joten miksi joku kuvittelee, että asia ei vaatisi mitään pettäjältä? Kyllä vaatii, nimittäin TÄYDELLISTÄ AVOIMUUTTA, sekä pitkää pinnaa että jaksaa toista tukea ja osoittaa olevansa sen luottamuksen arvoinen. Jos siihen ei ole valmis, ei suhdetta voi pelastaa. Näin kävisi tapauksessa, jossa pettäjä olisi vierasmiehen tyyppinen. Sellaisen yksilön kanssa olisi _täysin mahdotonta_ suhdetta pelastaa.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Ken guru
[QUOTE="petetty";29056203]Kun suhteessa petetään, niin se on molempien ongelma. Eikä siitä ongelmasta päästä kuunapäivänä yli, ellei sitä myös käsitellä yhdessä. Uudestaan ja uudestaan, tarvittaessa vieläkin uudestaan. Ei se asia hoidu sillä että "käsittelee asian itsensä kanssa". Ei kummankaan osapuolen kannalta. Petetyltä vaatii paljon että uskaltaa alkaa uudestaan luottamaan toiseen, ja kerätä ne itsetunnon rippeet. Joten miksi joku kuvittelee, että asia ei vaatisi mitään pettäjältä? Kyllä vaatii, nimittäin TÄYDELLISTÄ AVOIMUUTTA, sekä pitkää pinnaa että jaksaa toista tukea ja osoittaa olevansa sen luottamuksen arvoinen. Jos siihen ei ole valmis, ei suhdetta voi pelastaa. Näin kävisi tapauksessa, jossa pettäjä olisi vierasmiehen tyyppinen. Sellaisen yksilön kanssa olisi _täysin mahdotonta_ suhdetta pelastaa.[/QUOTE]

Näinpä!!

[QUOTE="a.p";29055012]Tarkennan nyt vielä. Kyseessä siis oli suhde joissa molemmin puolin syvää ihastumista/rakastumista. Mies lupasi lopettaa täysin yhteydenpidon, joten kyllä mun mielestä soittelut ja tekstailut tässä tapauksessa lasketaan epärehellisyydeksi. Miksei siis mies voisi todistaa mun olleen väärässä?
Mitäs jos puhelutiedoista käy ilmi, että viikottain ovat soitelleet? Eikös tuo reissunkin salailu saisi aivan uudet mittasuhteet??? miehelläs voi olla liittmä, josta et tiedä ja prepaid liittymätkin on keksitty.

Ja joo, kaverin puhelimesta voi tilatat huorat paikalle. Ihan sama. Tämä mennyt slalsuhde/sen mahdollinen ylläpito mua tässä nyt häiritsee! Tuskin käy kaverin luurista soittelemassa tälle rakkaudelleen![/QUOTE] on olemassa prepaid liittymät, ei ole temppu eikä mikään ostaa tällainen ja vaihtaa se välillä puhelimeen. ja ne soitot ei näy missään

Yhteistyössä