The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltapäivää ! Vapaapäivää vietelty siivoten, lenkkeillen ja paperihommia tehden - ja illalla tuota "ihanata" paperityötä lisää. Jos olisin nainen, sanoisin, että "Vitun helmee!".

Ja KIRAHVI : jos minä olisin nähnyt unta, jossa ostan vihreää L&M:ää, se olisi ollut mulle se painajainen - se on nimittäin ihan helvetin pahaa tupakkia. Raikasta ja hrr... Mutta aika mielenkiintoinen havainto sinänsä, että olet tehnyt havaintoja uniesti suhteen, niin kun että mitkä muistat ja mitkä et... Mulla ei ole mitään käryä, kuinka usein näen unia, kun muistan ne tyyliin aamulla ja ne päivän mittaan unohtuvat.


Mutta nyt täytyy mennä taas, kiire kiire on on on. Palataan kaikki ! =)
 
IhanaValo
Moiks!

Ompa vähän voittajafiilis :) Sain toisen lapasen tehtyä, tai no puuttuu siitäkin vielä peukkukin :snotty: Mut sen hemmetin chkulhun vai mikä helevetti onkaan, se kuva on nyt siinä :D Itelle se hanska on viitisen senttiä iso mut miehellä on isommat kädet, sen ois parempi olla sopiva...
 
Visitoori
Moiks!

Ompa vähän voittajafiilis :) Sain toisen lapasen tehtyä, tai no puuttuu siitäkin vielä peukkukin :snotty: Mut sen hemmetin chkulhun vai mikä helevetti onkaan, se kuva on nyt siinä :D Itelle se hanska on viitisen senttiä iso mut miehellä on isommat kädet, sen ois parempi olla sopiva...
Kamala, luin että sait toisen LAPSEN tehtyä, oletin että on ollut hedelmöitysongelmia, mutta että siltä puuttuu peukku.

Aika rennon olosesti vertailit nelisormista omaan ja miehen käteen...

Meen nukkuun.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29049961:
Mie luin myös, että Ihkunen oli saanut toisen LAPSEN tehtyä ja olin hetken ihan :O
Toinen lapsi on ollu tehtynä jo melkein 6v. :D
Enkö mie osaa ilmaista itteeni selkeästi edes kirjallisesti?|O


Muoks. En ilmeisesti...se oli nimittäin eka lapanen joka tuli valmiiks, eikä toinen :headwall:
 
kahvikirahvi
Iltapäivää ! Vapaapäivää vietelty siivoten, lenkkeillen ja paperihommia tehden - ja illalla tuota "ihanata" paperityötä lisää. Jos olisin nainen, sanoisin, että "Vitun helmee!".

Ja KIRAHVI : jos minä olisin nähnyt unta, jossa ostan vihreää L&M:ää, se olisi ollut mulle se painajainen - se on nimittäin ihan helvetin pahaa tupakkia. Raikasta ja hrr... Mutta aika mielenkiintoinen havainto sinänsä, että olet tehnyt havaintoja uniesti suhteen, niin kun että mitkä muistat ja mitkä et... Mulla ei ole mitään käryä, kuinka usein näen unia, kun muistan ne tyyliin aamulla ja ne päivän mittaan unohtuvat.


Mutta nyt täytyy mennä taas, kiire kiire on on on. Palataan kaikki ! =)
En mä läheskään aina uniani muistakaan, mutta kyllä mä aina musitan jos painajaista näen. Siksi se tuntuukin mukavalta muistaa että on nähny muutakin kun painajaisia :)

Vitsi meikä teki hyvää ruokaa. Keitin nuudeleita, paistoin pannulla sipulia, valkosipulia, soijarouhetta ja jumboherkkusieniä :p Ah. Nyt on kupu ravittu, jälkkäriks otettiin pp.n kans pari irtokarkkia. Nyt kohti pyykkikoneen tyhjäystä, tiskausta ja vessan aion vielä siivota. Huomenna sit pesen lattiat, heitin matot jo valmiiks parvekkelle sitä ihmettä odottamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä